PRZECIW NIECHCIANYM ŚLADOM

19.12.14 SZKIC KOBIECOŚCI 8 Comments


Hej Kochane !!!

Pewnie wiele z Was zna to nieprzyjemne uczucie zgrzania. Latem lub zimą jest to bardzo nasilone, ale wydaję mi się, że wkładki MY DRY do koszuli przydadzą się bardziej zimą, aby czuć się komfortowo, a niechciane ślady były tylko przeszłością. 




..........................Gdzie kupić?......................

Wkładki MY DRY możemy kupić w Rossmanie, a o tym, że mogą przydać się bardziej zimą, świadczy fakt, że latem u mnie w drogerii nie były dostępne i wróciły dopiero teraz :) 






Jest to po prostu wybawienie dla tych dziewczyn. które mają problemy z potliwością, ale też dla tych, które wolą czuć się komfortowo i nie stresować się ewentualnymi plamami pod pachami (tak jak było w moim przypadku). Kiedy je zobaczyłam sięgnęłam po nie od razu i nie żałuję. 






..........................Cena i zalety... Naklejanie...A....................

Takie wkładki kosztują kilkanaście złotych. Ja zapłaciłam ok.13 i myślę, że nie jest to jakoś specjalnie dużo. Wkładek w opakowaniu jest 14, z czego są pakowane parami. 
Wielkim plusem jest fakt, że takie wkładki możemy dostosować do rodzaju koszuli. Nadają się i do koszuli klasycznych z długim rękawem, ale też do tych bez rękawków. Można je po prostu przeciąć według już zaznaczonego zgięcia, które idealnie sie dopasowuje do kształtu szwu po pachą.
Widać to na poniższych zdjęciach.










Wkładka bez problemu dopasowuje się do koszuli, nie jest widoczna. Przed jej naklejeniem możemy ją lekko powyginać, żeby była bardziej plastyczna, a sam proces naklejania jest bardzo prosty. Za pierwszym razem trzeba " wyczuc sprawe", ale za drugim juz bez problemu wszystko idzie o wiele szybciej i sprawniej.:) 








..........................Opakowanie......................

Wkładki są zapakowane w tekturowe pudełeczko i po dwie są pakowane w folię (podobnie do podpasek). Z tyłu każdej wkładki jest częsć papierowa i po jej odklejeniu mamy warstwę kleju.









..........................Co się dzieje po zużyciu?......................

Po odklejeniu (oczywiscie wkladki sa jednorazowe) nie zostawiaja po sobie zadnego sladu na koszuli, a koszula wyglada jak wyciagneta z pralki i tak tez pachnie. Jest to dodatkowy plus jesli np.wyjezdzamy sluzbowo i nie chcemy brac nie wiadomo ile ciuchow :) 







..........................Dla kogo i kiedy mogą być szczególnie przydatne?......................

- dla osób ze zwiększoną potliwością
-  dla tych, którzy w stresujących sytuacjach maja problem z niechcianymi plamami.
- w podrozach sluzbowych i prywatnych
- na ważnych spotkaniach np.biznesowych
- kazdego dnia, kiedy ubieramy kolorowe koszule... 
Na tych białych czy czarnych raczej slady sa mniej widoczne





Mysle, ze jest to ciekawy produkt i bardzo pomocny. Na 7 razy mamy "zabezpieczenie" przed niechcianymi sladami i naprawde mamy zapewniony komfort :) 


Buziaki,
M.:*














PODOBNE WPISY

8 komentarzy:

  1. Anonimowy6/5/15 21:39

    Mam takie pytanie, czy te wkładki sa wycofane , bo nie ma ich nigdzie w rossmanie a jak się pytam w aptece to się patrzą jak na glupia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ich nie było, a kiedy się pojawiły od razu kupiłam i od tej pory już są i dzielnie stają w tym samym miejscu :) Przez zakładkę kontakt napisz maila, to jeśli nie są wykupione, a chciałabyś je mieć, to Ci pomogę w kupnie i po prostu wyślę :)

      Usuń
  2. fajny pomysł z takimi wkładami'
    mam kilka bluzek, które najwyraźniej nie przepuszczają powietrza i latem, pomimo antyperspirantu i tak się pocę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak samo właśnie głownie z koszulami. Takie wkładki zapewniają duży komfort w ciągu dnia :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy i przydatny gadżet:) Chyba się za nim rozejrzę, skoro są w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mieszkam w UK i nie widziałam takich cudów u nas a szkoda bo wydaje sie naprawdę przydatnym gadżetem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to u Was są cuda kosmetyczne, których tutaj nie ma :)

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*