DIY- PALETA MAGNETYCZNA NA CIENIE

15.3.15 SZKIC KOBIECOŚCI 10 Comments



Hej Kochane !!! 

Dzisiaj przychodzę do Was z postem , który miał być "niespodzianką", czyli jak przechowuje wkłady cieni. Wspominałam o nim tutaj (w recenzji cieni Hean)  klik.

Mam nadzieję, że post Wam się przyda, a efekty pracy spodobają :)




Dzisiaj robimy paletkę magnetyczną, która jest po prostu moim must have. :) Przerzuciłam się na wkłady, a paletka właśnie taka, jaką robimy, kosztuje różnie. Ceny zaczynają się od 15 zł za małe paletki i za duże nawet 60 zł :)



Przechowując w niej cienie, nic się z nimi nie dzieje, mamy zapewniony bezpieczny transport, a cienie trzymają się uparcie magnesu i nawet gdy weźmiemy ją do góry nogami, to wszystko będzie się trzymać. :)





Potrzebujemy: 

Superglue
Dwustronną taśmę klejącą 
Matę magnetyczną lub (jeśli robimy mniejszą paletkę lub mamy wystarczająca) płaskie magnesy na lodówkę.
Opakowanie po kredkach :)
Spray w wybranym przez nas kolorze :)


Zaczynamy!



1. Najpierw oczyszczamy paletkę z ewentualnych zabrudzeń po kredkach itp. Używamy do tego zmywacza do paznokci, czystego acetonu lub po prostu mydła, w zależności jak silne jest zabrudzenie.




2. Przyczepiając matę od spodu, odrysowujemy kształt palety, aby wyciąć nasz magnetyczny wkład. Pamiętajcie zostawić lekki odstęp od krawędzi, bo wkład musi być ciut mniejszy od wnętrza palety :)




Jeżeli używamy magnesów na lodówkę, to w naszej kasetce układamy je, docinamy i dopasowujemy, aby wszystko razem nam grało :) 




3. Opakowanie malujemy na wybrany kolor. Ja akurat w domu miałam resztkę złotego i byłam bardzo z tego zadowolona :)  Pamiętajcie o szczegółach (zawiasy, bok z zawiasami itd.).
Ja wybrałam taką kolejność. Wy możecie oczywiście inną : 
najpierw otworzyłam paletkę i rozłożyłam ją na zabezpieczoną folią podłogę ( na dworze było za zimno :( ) Pomalowałam wierzch dwoma warstwami, następnie pomalowałam cały środek, a na koniec ostatnie poprawki, czy zawiasy, krawędzie itd.  





4. Wycinamy nasz wkład z maty lub szykujemy magnesiki.



5. Naklejamy taśmę i dodatkowo dodajemy kilka kropelek superglue.
(ja dałam go na całe boki i kąty ) 




6. Przyklejamy i możemy cieszyć się cudowną paletką :)
Jeśli nie macie metalowej kasetki po kredkach, to możecie też użyć opakowania plastikowego od płyt, jednakże wtedy jest dużo więcej roboty. Zawsze możecie też np. dziecku kupić kredki. Skorzysta i mama, i dziecko :) 

Taka mata (wielkość A4) kosztuje około 7-8 zł :), więc myślę, że to świetna opcja :) 
Powodzenia !!!




Co o niej myślicie? Jak przechowujecie cienie? :)
Ja niestety się nie mieszczę w tych dwóch i zrobię jeszcze jedną, ale czarną, mega dużą :) 




 Buziaki, M.:*

PODOBNE WPISY

10 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda :-) ja mam kasetki z inglota vipery i maca i planuje zakup jeszcze jednej bo niestety się nie mieszcze pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wkłady (przynajmniej ich częśc trzymam w tych kasetkach. Do tej pory kupowałam raczej w opakowaniach lub zestawy, mini paletki itd :) ich ilosc i trudnosc z porzadkiem wsrod nich mnie zaczela denerwowac i przerzucialam sie na wklady :p

      Usuń
  2. Rewelacja! Uwielbiam kreatywnych ludzi :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niedługo jeszcze wersja z szarą paletką :) Jednak za mało miejsca.... :D Wszystkie klientki. Szykujcie się!! Moc kolejnych kolorków nadchodzi :)

      Usuń
  3. Anonimowy23/6/15 18:32

    Hej, świetne to, zrobię sama na pewno! Gdzie można kupić matę magnetyczną? w sklepie budowlanym? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiałam przez internet. Niestety stacjonarnie ich nie widziałam :( Nawet w budowlanych. Powodzenia !:)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł - widziałam wcześniej coś podobnego z twardej okładki zeszytu i tektury, też ładnie wyglądało ale Twoja wersja jest mniej czasochłonna i ma większą "powierzchnię roboczą" dlatego pewnie zdecyduję się na taką, zwłaszcza, że i tak planowałam kupić nowe kredki :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Cieszę się, ze pomysł Ci się spodobał :) Miłego tworzenia !!! :*

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*