KREM POD OCZY DLA KAŻDEJ Z NAS

29.4.15 SZKIC KOBIECOŚCI 8 Comments


Na rynku mamy bardzo dużo kremów pod oczu stricte przeciwzmarszczkowych, wygładzających, liftingujących, napinających itd... Niestety bardzo mało jest kremów dla młodych dziewczyn, które, tak jak ja, mimo młodego wieku powinny właśnie po krem pod oczy sięgać. Udało mi się w końcu znaleźć krem, o którym nie ma ani słowa na temat liftingu, działaniu przeciwzmarszkowym i wszystkim tym, o czym nie muszą jeszcze myśleć te z Was, które mają do 25 lat :) Od 25 lat powinnyśmy już sięgać po kremu przeznaczone dla naszej grupy wiekowej, aby zapobiegać powstawianiu zmarszczek, które są też uwarunkowane genetycznie.




Dziewczyny młodsze niż 25 lat niestety mają prawo narzekać na mały wybór konkretnych produktów, które odpowiednio dbałyby o ich okolice oczu. Już od 16-17 wieku życiu powinnyśmy zwrócić uwagę po silnie NAWILŻAJĄCY krem, który wystarczająco nawilży i odżywi skórę. Brak odpowiedniego nawilżenia też ma wpływ na powstanie zmarszczek i nawet ten proces przyspiesza. 

Dlatego o młodych dziewczyn szybciej widać zmarszczki właśnie pod oczami, bo najcześciej tą okolicą naszej twarzy zaczynamy się zajmować od 30-tki. :( Niestety wymaga to większej pielęgnacji, już w liceum :) 




Udało mi się w końcu trafić na krem na noc idealny, który pięknie nawilża :) Możecie zauważyć zbyt małe nawilżenie skóry pod oczami jeśli  wszelkie korektory wyglądają dziwnie, nieestetycznie i nawet najlżejsze z nich wyglądają jakbyście nałożyły 5 ton tapety.... 
Nie objawia się to zmarszczkami :p


Na stoisku Ziaji możemy sięgnąć po serię PRO .... I tak możemy opisać ten krem : Odpowiednia dla młodych dziewczyn PROFILAKTYKA ;p. Dla skóry dojrzalszej takze się sprawdzi. Może nie wygładzi zmarszczek - co jest trudnym zadaniem dla każdego produktu- nie uchorni nas przed nimi, ale poprawi stan naszej skóry :)



Jest to jeden z droższych produktów tej firmy, bo kosztuje około 40 zł. - Hahaha.... I tutaj poprawka... W internecie kosztuje koło 20 zł !!! Śmieszna cena ... Nie wiem, czemu na moim opakowaniu jest przwie 40 zł. Kupiła mi go mama, kiedy była przy okazji na stoisku Ziaji, ale ostatnio coś mnie tknęło i sprawdziłam. :)  Jednak tubka jest tak duża, a krem tak gęsty, że starczy na wieki :) Jest to dokładnie KREM/MASKA DO OKOLICY WOKÓŁ OCZU Z CERAMIDAMI

Myślę, że nie wszystkim może się on spodobać, bo jest tłusty, treściwy i gęsty, ale wielkim plusem jest to, że jak na swoją formułę, szybko się wchłania. Według producenta krem jest przeznaczony dla bardzo suchej i odwodnionej skóry, nadwrażliwej, skłonnej do łuszczenia i pękania, cienkiej i wiotkiej oraz służy profilaktyce przedwczesnego starzenia :) Jest to też krem polecany osobom po zabiegach plastycznych :) 




Efekt zauważyłam u siebie już po pierwszym użyciu. Jest to oczywiście lepszy kolor skóry, gładkość, miękkość, nawilżenie, odżywienie i regenerację :)



Myślę, ze sprawdzi się on u wielu z Was, bo jest naprawdę świetny :) Polecam !!


Macie swój ulubiony kosmetyk tej firmy? Może inny krem pod oczy podbił Wasze serce? :* 



PODOBNE WPISY

8 komentarzy:

  1. Już wiem, co wyląduje u mnie w koszyku następnym razem;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOIM ZDANIEM WARTO :) JA SIĘ ZAKOCHAŁAM :) Kusi kusi... :p

      Usuń
  2. Ja uzywam roll on öd Nivei :) tez jestem zadowolona!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy tego nie miałam... Może kiedyś się za nim rozejrzę :)

      Usuń
  3. nie znałam! Muszę koniecznie spróbować:) Genialny post! :)
    Zapraszam do siebie : fochzprzytupem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, aktualnie czekam na krem z bardziej naturalnym składem.. Właśnie do mnie jedzie, więc na pewno będzie recenzja :) Też dla młodych pod oczy ;)

      Usuń
    2. Ziaja jest fajna choć nie do bardzo wymagających cer... Ja, osobiście lubię firmę BeautyLab - znasz ją? To londyńska firma. Krem delikatnie nawilża i odżywia okolice oczu :)

      Usuń
    3. Niestety nie znam. U mnie nie ma Hebe i nie miałam przyjemności w niej być, a z tego co się zorientowałam to tylko tam można dostać tą firmę. :) Jednak jeśli gdzieś dojrzę, to na pewno coś wypróbuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*