JAK DOBRAĆ ODPOWIEDNI KSZTAŁT BRWI

2.4.15 SMILEEEFREAK 6 Comments




Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną dawką wiedzy na temat brwi :) Pierwszym postem był odpowiedni kolor i zrobienie domowego AquaBrow :) KLIK. Dzisiaj czas na dobór kształtu. Czy w ogóle musimy go dobierać? Zapraszam do czytania! 



Zaczniemy od teorii, która niestety według mnie jest zbyt rozległa jeśli chodzi o kształt brwi. Dlaczego? O tym napisze później, więc zostańcie ze mną :) 


Podstawą doboru kształtu jest kształt naszej twarzy. Oczywiście definiujemy ten kształt wtedy, kiedy się nie uśmiechamy. Wyróżniamy podstawowe kształty : owalna, okrągła, podłużna, kwadratowa, trójkątna, sercowata, prostokątna. i trapezowata. Żebyście "w praktyce" zobaczyły jak te kształty wyglądają znalazłam zdjęcia gwiazd, które właśnie są posiadaczkami takich twarzy. Nie jestem zwolenniczką rysunków, które przedstawiają utarte schematy, a to dlatego, że nie ma on nic wspólnego z prawdziwą twarzą. Nie jest tak, ze każda twarz ma jednoznaczny kształt, z resztą tak jak brwi. :)

TWARZ OWALNA 

(długość twarzy = 2 x szerokość, lekki kontur twarzy)
Julia Roberts


TWARZ PODŁUŻNA

(węższa niż długość, delikatne rysy)
Ania Rubik 


TWARZ OKRĄGŁA

(długość=szerokość twarzy, okrągła broda i policzki)
Selena Gomez




TWARZ PROSTOKĄTNA

(węższa niż długość, mocne rysy)
Sarah Jessica Parker


TWARZ KWADRATOWA

(podobna do okrągłej, ale rysy twarzy są mocne)
Angelina Jolie 


TWARZ TRÓJKĄTNA

(szczęka szersza od czoła)
Eva Mendes 


TWARZ SERCOWATA

(mocna, wyciągnięta broda, szerokie czoło, najszersza w linii policzków) 
Scarlett Johansson

TWARZ DIAMENTOWATA

(wspólne cechy serca i owalu, węższe czoło niż w sercu i uwydatniona broda)
Madonna


Kształt brwi - rysunki "książkowego" kształtu możecie zobaczyć w internecie. jeden z nich macie poniżej. Niestety nie ma tutaj wszystkich wymienionych kształtów, co też mnie irytuje.




Teraz przejdźmy do tego, co ja o tym myślę i jak to w końcu z tymi brwiami jest.
Niestety ta teoria pomoże nam w regulacji naszej brwi i ustalaniu ich kształtu w 20 %.
Najlepszym wyznacznikiem kształtu brwi jest po prostu natura.
Uwierzcie mi, że ona się nie myli i jeśli dała Wam dany kształt brwi, to jedyne co róbcie, to tylko go poprawcie. Usuńcie zbędne włoski, dalej trzymając się natiralnych linii.
Sama to na sobie przetestowałam (niestety) i wróciłam do naturalnego kształtu.
Dlaczego? Spojrzałam właśnie jaki mam kształt twarzy, widziałam gwiazdę o takim kształcie, ale dużo cieńszymi brwiami, innym rysom. Stwierdziłam, zę będzie dobrze. Niestety, nie było. Pierwszy dzień był cudowny, bo w głowie ciągle miałam "Twoje brwi wyglądają jak gwiazdy filmowej". Taaakkkk.... Poszłam do kosmetyczki i usłyszałam: "Co Ty zrobiłaś? Zepsułaś brwi". Niestety tak jest i musiałam je doprowadzić do stanu wcześniejszego i do naturalnego kształtu :)
Dlatego uwierzcie mi. Nie warto kombinować. Możecie znać teorię, ale praktyka zazwyczaj się różni od zastosowania, a szczególnie w tym temacie... 

Miałyście jakieś niemiłe przygody z brwiami?:* 
 Buziaki, M.:*

PODOBNE WPISY

6 komentarzy:

  1. Świetny post! Bardzo dobrze wszystko opisane pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :) Ciesze się, że udało mi się przekazać dokładnie kolejną cześć wiedzy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy post:) Ja staram się nie kombinować z brwiami, podkreślam je żelem albo delikatnie kredką i regularnie reguluję, podoba mi się ich naturalny kształt. Masz rację, natura wie co robi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, ze zdjęciami, coś jutro przykombinuję z moimi brwiami :)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*