TANI I SZYBKI SPOSÓB NA GŁADKĄ SKÓRĘ

14.4.15 SMILEEEFREAK 16 Comments


Dzisiaj przychodzę do Was z moim sposobem na gładką skórę, który jest szybki i tani, czyli ma dodatkowe plusy, na których często nam zależy :) Jest to jeden z tych sposobów, który pomoże nam ograniczyć czas spędzany w łazience wieczorem, jeśli naprawdę nie mamy czasu zbytnio zająć się naszą skórą, a potem myciem wanny czy prysznica z resztek peeling'u, które niestety bardzo często brudzą. :/



Na pewno wiele z Was zgodzi się z tym, że mimo, iż by się chciało to nie mamy zbyt wiele czasu, żeby zająć się naszą skórą, tym bardziej jeśli lubimy same przygotowywać sobie peeling. Często szukamy sposobów, które ograniczą nam czas, który teoretycznie powinnyśmy mieć dla siebie, bo w praktyce jest to tylko teoria :) Stosujemy triki, aby łączyć kilka "zabiegów" na raz itd. Swoje sposoby będę Wam po kolei przedstawiać, bo jest ich naprawdę sporo. Niestety nigdy nie mam czasu na to, żeby z maseczką na  twarzy i gazetką położyć się i już. To zmusiło mnie do znalezienia czegoś, co pomogłoby mi zwalczenie problemu z tendencją mojej skóry do szorstkości i suchości. 


Koniec gadania... W końcu konkrety. :) Jeżeli macie czas, to oczywiście sięgajcie po peelingi, które wykonujecie w domu : mój ulubiony był TUTAJ  lub sklepowe czy katalogowe, jak AVON czy Paloma Spa, które bardzo lubię.

Wiele słyszałam o szczotkowaniu na sucho, jednakże nawet to zabiera mi zbyt dużo czasu. Robiąv szybkie zakupy w Rossmanie zaszłam na dział a akcesoriami szukając czegoś zamiennego i znalazłam. Genialna i tania, bo tylko za ok.4 zł rękawica do masażu For your Beauty z Rossmana. Oczywiście są też inne, np. z Ecospa za około 15 zł, ale chcąc tylko przetestować mój nowy pomysł wybrałam tą tanią. I się nie pomyliłam. 



Codziennie po prostu myję skórę całego ciała mając nałożoną ją na dłoń. Jest to nie tylko forma masażu, ale po prostu złuszczanie naskórka, bo rękawica jest szorstka, ale jak dla mnie nie za szorstka. Idealna. Niestety taka metoda mycia może być drażniąca dla osób z delikatną skórą. Wtedy możecie taki "peeling" wykonywać np. 2 razy w tygodniu. Moja skóra wymaga codziennego peelingu, więc kupowanie gotowych produktów i codzienne bawienie się w robienie domowych było dość upierdliwe. 

Taka rękawiczka starcza nam na długo, oczywiście musimy ją wymieniać, ale przy codziennym stosowaniu rękawiczka wymaga wymiany po około miesiącu, półtora, ponieważ traci swoją szorstkość. :) Jednak nie dość, że jest tania jak barszcz, to jeszcze rozwiązała mój problem z szorstką skórą, codzienną koniecznością robienia peelingu i brakiem czasu :)


Jeszcze jedna uwaga... Musicie koniecznie dobrze przyglądać się rękawiczkom. Ta Rossmanowska jest szorstka, ale pamiętajcie, ze jest to rękawica głownie do masażu i takie tam znajdziecie, więc nie wszystkie będą peelingujące. Niektóre są bardziej miękkie. 


Widziałam też typowo milusie i mięciutkie :) Mimo wszystko ja jestem za tą For Your Beauty, ponieważ jest to ekonomiczne. Nie muszę ciągle kupować nowych opakowań 
peelingów, czyściutko, szybciutko i efektywnie oraz tanio :) 


Ja jestem tym zachwycona i naprawdę Wam polecam! Jeśli nie macie zbyt dużo czasu, a chcecie, aby Wasze ciało i skóra wyglądało nienagannie to jeden z moich trików :) Oczywiście pamiętamy o balsamie, który szybko się wchłania i także przyspieszy cały "proces". O takim balsamie też już niedługo :) 

Jak u Was z peelingami? Też nie macie dużo czasu? Może Wasza skóra tego nie potrzebuje? 

PODOBNE WPISY

16 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię peelingować skorę przy pomocy pięknie pachnących peelingow :) Jednak opcja z rękawiczką może się przydać gdy zabraknie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo rzadko czas na pięknie zapachy :(

      Usuń
  2. Ja niestety nie mam czasu, ale uwielbiam peeling arbuzowy z bielendy! A rękawicę musze kupić :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego słyszałam o peelingach bielendy. :) W końcu muszę po nie sięgnąć.

      Usuń
  3. Ja tez niestety nie mam czasu, rekawica wydaje sie fajnym pomyslem. Musze sprobowac

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię peelingi, ale ostatnio mam z nimi problem bo większość zostawia tłusta oleista skore której nie lubie a reszta jest za słaba, może rzeczywiście spróbuje sposobu z rękawica:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety duża część peeling'ów ma dla mnie też zbyt małe ziarenka :)

      Usuń
  5. Mam podobną rękawicę tylko w innym kolorze. Jak dla mnie spisuje się bardzo dobrze, nie zlatuje podczas mycia i wygodniej się nią drapie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Na dłoni jest bardzo stabilna :)

      Usuń
  6. W łazience zawsze mam rękawicę Kessa. Są genialne, a przy tym dbają o mój portfel. Polecam każdemu :-) Mimo to wciąż zdarza mi się sięgać po peelingi, ale głównie dlatego aby zaspokoić moje nozdrza, zmysły lub ciekawość ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie :) Dużo częściej siegam po rękawiczkę właśnie :)

      Usuń
  7. Ja mam teraz baaaardzo dużo czasu więc spędzam dużo czasu w łazience na różnych maseczkach, peelingach itp. Miałam kiedyś podobną rękawicę z Avonu, co prawda była droższa niż ta Twoja :D Jednak do takiego celu jej nie używałam :) Ale na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat Ci się spodoba :) Ja w przeciwieństwie do Ciebie, nie mam czasu :p Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Mam ją! I jestem zdecydowanie na tak. Korzystam z niej raz w tygodniu by zrobić porządny peeling całego ciała. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że u Ciebie się to sprawdza :)

      Usuń
  9. u mnie taka rękawica wystąpi w ulubieńcach lutego ;-) dla mnie super zdzierak :P

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*