MASKARA / ŻEL DO BRWI - L'OREAL BROW ARTIST PLUMPER. WARTA ZAKUPU?

14.7.15 SZKIC KOBIECOŚCI 4 Comments



Dzisiaj post, którego była ciekawa jedna z Was :) Tak więc stał się on ważniejszy niż reszta i teraz już mogę "wystawić" pełną opinię :p Jeżeli szukacie czegoś do brwi, jesteście ciekawe nowości z L'oreala, o której już jest bardzo głośno, to zapraszam :) Jakiś czas temu na półkach zagościł tusz do brwi i na YT już go pełno :) Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdził, to zapraszam :* 




Ja mam dwa kolory i prócz tych mamy jeszcze jedną opcję, która na pewno trafi do mojej kosmetyczki :) Jak je dzielimy? Na light/medium (wersja blond), medium/dark (wersja brązowa) oraz transparentna :) Nie mam transparentnej i tak naprawdę nawet nie wiem czemu... :) Najprawdopodobniej wynika to z tego, że za każdym razem kiedy byłam na zakupach, to trochę gonił mnie czas i widząc, że są dwa kolory, wersję transparentną uznałam za czarną, bo ma czarną zakrętkę. W pozostałych zakrętka odzwierciedla wersję, więc idąc na logikę, jakoś tak wyszło...



Za każdy tusz, żel czy jak wolicie to nazwać, zapłacimy około 30-35 zł, chyba, że trafimy na duże promocje :) W Super-pharm jest teraz (o ile nie pomyliłam się w liczbach) 25 % na produkty do makijażu oczu L'oreal.




Tusze do brwi z L'oreal zostały porównane do Bobbi Brown i przez część osób uznane za lepsze, bądź tak samo dobre. Dodatkowo za sięgnięciem po L'oreal przemawia cena :)

Aktualnie używam jaśniejszej wersji i jeśli jesteście ciemnymi blondynkami to kolor będzie idealny. Nada się także dla rudzielców i tak jak w moim przypadku dla szatynek, które mają bardzo ciemne brwi i chcą je złagodzić, rozjaśnić :) Świetnie się wkomponował z moje  brwi i to jak je podkreślam... Nadaje im idealny kolor.



Wielkim plusem jest oczywiście to, że utrzymuje włoski w ryzach. Przez cały dzień utrzymuje się na brwiach i nic się z nim nie dzieje. Przezywa upały i deszcze. Jest naprawdę trwały i nasze brwi mogą wyglądać perfekcyjnie.


Mały grzebyczek zdecydowanie ułatwia precyzyjne nałożenie produktu, jednocześnie nie sklejając włosków. Nie nakłada zbyt dużo produktu i to co zauważyłam, to możliwość stopniowania efektu.



Jest to bardzo dobry kosmetyk, warty uwagi i swojej ceny, która i tak nie jest wysoka... Jeżeli gustowaliście w Catrice, a żel z tej firmy też miałam to dołóżcie drugie tyle i skoczcie do szafy L'oreal. Naprawdę Wam ten żel polecam :)



Opakowanie jest trwałe. Jak na razie wszystkie napisy się trzymają, a już jakiś czas je mam, także jest bardzo dobrze.  ogóle podoba mi się to proste opakowanie także podsumowując .. SAME PLUSY :)

......................................................................................................................................... 

Skusicie się czy może już macie ten żel?
Jak podkreślacie swoje brwi?



PODOBNE WPISY

4 komentarze:

  1. Light/medium zdecydowanie zbyt ciepły dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu kolor jest odzwierciedleniem praktycznie idealnym, ale na brwiach nie wygląda na aż tak ciepły :)

      Usuń
  2. Nie zna tego kosmetyku, ale z chęcią bym go przetestowała na swoich "niesfornych" brwiach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto. Ja mam długie i gęste włoski, a przy użyciu tych koloryzujących maskar (przeruczysta jest podobno słabsza) zostają w miejscu cały dzień :)

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*