NUDE + SNAKE SKIN

31.8.15 SMILEEEFREAK 8 Comments


Tak jak zapowiadałam przyszedł czas na kolejne pazurki :) Tym razem coś stonowanego i spokojnego. Kolor nude, który nie jest wcale tak oczywisty. jest po prostu piękny. Postanowiłam go przełamać elementem Snake Skin. Jeśli chcecie wiedzieć jak go wykonać zapraszam do czytania ! :)



Do zrobienia hybryd użyłam produktów Semilac. Baza, Top i kolorki : 001 Strong White oraz 135 Frappe. Uwielbiam ten kolor. Jest piękny, ma świetne krycie. Cudowny !!!



Jak zrobić Snake Skin? 
____________________________________________________________________________________

Możecie oczywiście dowolnie dopasować do siebie dwa kolory :) Następnie kolor, który ma być widoczny jako plamka nakładamy na cały paznokieć klasycznie, tak jak zwykle :)



Kolejnym krokiem jest zmieszanie koloru, który ma tworzyć kontury plamek z TOP'em. Najlepiej wziąć sobie coś plastikowego, metalowego. Zrobić duże krople z obu lakierów i zmieszać patyczkiem lub sondą. Taką mieszanką malujemy paznokieć, na którym ma być wzorek.

Sięgamy po TOP i robimy kropki sondą. Plamki robią się zupełnie same, nabierają indywidualnych kształtów, bez naszej kontroli. Tym sposobem otrzymujemy taki efekt :) 

Z tego co zauważyłam całość lepiej wygląda jeśli jaśniejszy kolor tworzy plamki, a ciemny - kontur. Jeśli zrobicie na odwrót, będzie to bardzo słabo zauważalne i nie będzie się dobrze prezentować :)

Jest to naprawdę bardzo proste !!! Niestety z użyciem normalnych lakierów to raczej nie zadziała :(




.........................................................................................................................................

Podobają Wam się? Co u Was słychać ? Jeśli macie pytanie - piszcie koniecznie :) 

PODOBNE WPISY

8 komentarzy:

  1. Śliczne :) ciekawy sposób, na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie, bardzo ladny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  3. cudowne! :)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile bym dała za takie paznokcie...ja nie potrafię ogarnąć moich krzywulców :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... Chyba nie jest aż tak źle. :) Troszkę cierpliwości, pilniczek i sukces murowany :)
      Spróbuj, myślę, że naprawdę by się udało :)

      Ale dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*