WAKACYJNA ZABAWA APARATEM, CZYLI PRZYRODNICZY TYDZIEŃ W ZDJĘCIACH.

11.8.15 SMILEEEFREAK 16 Comments



Tak jak Wam już pisałam wszędzie, gdzie mogłam, byłam na wakacjach :) Postanowiłam troszkę pobawić się aparatem. Postarać przemyśleć ujęcia, a wiecie jak to z rodzinką w biegu :) Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają :) 

































































































 .........................................................................................................................................

Jak Wam się spodobały zdjęcia? W czasie podróży "nawiedziła" mni wena i wyobraźcie sobie, że wymysliłam tematy 60 kolejnych postów !!! Jestem w szoku :p Podejrzewam, że Wy również :). Jednak mam nadzieję, że posty przypadną Wam do gustu :)



PODOBNE WPISY

16 komentarzy:

  1. Najlepsze zdecydowanie zbliżenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobało :)

      Usuń
  2. Świetne wakacyjne fotki, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie mi się tak bardzo podoba! *.* Masz talent! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa z druga modelką pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Dziękuję :)

      A sesję już widziałam ;)

      Usuń
  4. Ja miałam kiedyś fazę na zdjęcia makro, gdzie nie poszłam potrafiłam leżeć godzinami na trawie i robić zdjęcia malutkim szczegółom. ;)P
    http://whisperyourlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje rejony! <3
    Czyżby zoo w Czechach i Karpacz? :)
    Piękne zdjęcia, masz talent.

    niecoironicznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoo Liberec :) Szklarska Poręba i okolice :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  6. Ciekawa fotorelacja! Świetna jakosć zdjęć, przyjemnie się ogląda :)

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia, zwłaszcza te, na których ujęte są góry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobaja :)

      Usuń
  8. Anonimowy18/8/15 18:56

    Fantastyczne zdjęcia!
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*