HYBRYDOWA ABSTRAKCJA W JESIENNYM KLIMACIE.

26.9.15 SMILEEEFREAK 16 Comments



Po sporej przerwie, bo ostatni post pojawił się 12 dni temu i za to bardzo Was przepraszam, wracam z kolejną stylizacją :) Przepraszam, że trochę Was zaniedbałam, jednak teraz już wszystko poukładałam, pozałatwiałam i nie planuję już przerwy :p. Wiecie jak to jest... Początek roku, trzeba wrócić do bardziej aktywnego planu dnia, poukładać całe tygodnie... Jeśli chodzi o blog, to posty są już dla Was przygotowane i na pewno będą się pojawiać co dwa dni :) Dodatkowo na końcu posta informacja, która umożliwi nam częstszy kontakt, nawet mimo przerw :) Zapraszam do czytania ! :*



NA TEMAT KOLORÓW ...

_____________________________________________


Zgodnie z zapowiedzią w poście o tym co będziemy nosić na swoich pazurkach jesienią (klik) przyszedł czas na przepiękny kolor Semilac 016 Grunge. Na paznokciach wygląda super. W zależności od światła jest pięknym grafitem lub zobaczymy w nim nutkę granatu.
Idealny na jesień !!!

W lampie zachowuje się dobrze. Nie spływa ani nie roluje. Naprawdę świetna jakość. Super kryje i tak jak w przypadku poprzedniej stylizacji i bordowo-śliwkowego odcienia, który niestety wyszedł na zdjęciach inaczej niż na  żywo, wystarczy jedna warstwa. Oczywiście nie będzie zaskoczeniem, że ja klasycznie nałożyłam dwie :p




NIE TAK OCZYWISTE ...

_____________________________________________


Tym razem postawiłam na element metalicznego, srebrnego błysku, który także króluje w tym roku w jesienne dni.  Ten sposób zdobienia jest bardzo prosty i sprawdzi się także w przypadku klasycznych lakierów. 
Dodatkowo użyłam okrągłych płaskich ćwieków także w kolorze srebrnym z AVON.



CZEGO POTRZEBUJEMY ...

_____________________________________________
Oczywiście potrzebujemy bazy i Topu. ( u mnie Semilac)
Kolor 016 Grunge Semilac. 
Srebrnej tasiemki ozdobnej samoprzylepnej do paznokci.
Płaskich wieków.




KROK PO KROKU

_____________________________________________
Postępujemy tak jak zawsze przy robieniu paznokci hybrydowych. 
Krok po kroku możecie o tym poczytać tutaj : klik.
Malujemy wszystkie paznokcie wybranym przez nas kolorem.
Następnie zaczynamy przyklejać tasiemki. Dużo łatwiej jest końcówkę przykleić przy skórkach i uciąć tasiemkę przy wolnym brzegu paznokcia niż na odwrót. Wtedy jest ryzyko, ze zrobimy to nierówno. :)
Dokładnie wygładzamy nasze paseczki. Nigdzie nie mogą odstawać.
Niezależnie od tego czy używamy klasycznych lakierów czy hybrydy, musimy sięgnąć po lakier nawierzchniowy. Przyklejamy lub zatapiamy (tak jak w moim przypadku) ćwieki w miejscu krzyżowania się pasków i gotowe !!!


.........................................................................................................................................
Bardzo dobrze czuję się z tym kolorem na paznokciach.
Jak Wam się podobają? Co u Was?

U mnie mała zmiana. Uwaga :) Założyłam Instagrama, na którego Was serdecznie zapraszam. Na pewno będą pojawiać się tam tez rzeczy, które nie pojawią się na blogu, ale też będziecie mogły zobaczyć częściej co u mnie. Serdecznie Was zapraszam do obserwowania :* <Klik>






PODOBNE WPISY

16 komentarzy:

  1. Sliczna stylizacja paznokci :) Juz znalazlam Cie na insta i oberwuje! Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że obserwujesz i, że się podoba :) Buziaki !

      Usuń
  2. Prezentują się pięknie ;) bardzo lubię tak delikatnie a zarazem z pazurem zrobione paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w upodobania:)

      Usuń
  3. Piękny wzór:) Gdy tylko zrobię porządek ze swoimi paznokciami spróbuję takie wyczarować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia !!! To naprawdę nie jest skomplikowane :)

      Usuń
  4. Paznokcie wyglądają elegancko i myślę, że na tę porę roku powinny pasować do większości stylizacji. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze się podobają. To prawda. Są bardzo uniwersalne :)

      Usuń
  5. Cudowne te paznokcie! Dzięki Tobie mam inspirację na ozdobienie swoich :)

    http://classy-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super :) Jeśli tylko takie zrobisz wyślij mi zdjęcie na maila lub FB :* Chętnie zobacze :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne paznokcie i zdjęcia!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*