PAZNOKCIOWE TRENDY NA JESIEŃ 2015 - MOJE JESIENNE PROPOZYCJE SEMILAC

8.9.15 SMILEEEFREAK 22 Comments



Dzisiaj pierwszy post w takim stylu. Za oknami zrobiło się szaro, ponuro, pada... Ogólnie jakoś nieciekawie. Jednak niekoniecznie taka nuda musi ogarnąć nasze pazurki :) Jeśli śledzicie bloga od pewnego czasu, to na pewno wiecie, a jeśli jesteście tutaj pierwszy raz, to serdecznie Was witam i właśnie się dowiecie, że na moich paznokciach stałym gościem jest manicure hybrydowy :) Aktualnie pracuję głownie na Semilac i bardzo sobie tą firmę chwalę :) Dlatego też nie będzie zaskoczeniem, czemu kolory tylko tej firmy pokażę w dzisiejszym poście. 

Oczywiście nie zmuszam Was do wydawania pieniędzy i od razu kupienia całego zestawu oraz rozpoczęcia robienia hybryd w domu. Jeśli już się tym zajmujecie lub zaczynacie, to chciałabym Wam pokazać konkretne odcienie, które będą królowały tegorocznej jesieni. Wybrałam je kierując się trendami,a naprawdę zwróciły moją uwagę pięknymi odcieniami :) Jeśli wolicie zwykłe lakiery, post także może Wam się przydać i możecie szukać odpowiedników tych kolorków :* Jeśli potrzebujecie w tym pomocy, koniecznie napiszcie w komentarzach. Mam spory zbiór zwykłych lakierów, jednak post byłby zbyt długi, gdybym wszystko tutaj pisała :) Jesień 2015 będzie charakteryzowała się przeróżnymi odcieniami, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie.


I  WSZYSTKIE ODCIENIE CZERWIENI  I

Mamy do wyboru bordo, krwistą czerwień, czerwień z nutą fioletu, różu oraz inne odcienie, jakie tylko Wam się zamarzą. Ja jestem fanką czystej, krwistej czerwieni, ale równie dobrze czuję się, kiedy na moich paznokciach gości bordo lub niezbyt oczywiste odcienie. Taki pokażę Wam już za momencik. 

Klasyczną czerwienią jest na pewno kolor nr 063 Legendary Red. Naprawdę piękny kolor i o ile w klasycznych lakierach ulubieńcem była Delia z serii Coral, to jego idealnym odpowiednikiem Semilac jest właśnie on :) 

Odcieniem, który można uznać za taki "pomiędzy" jest numerek 083 - Burgundy Wine. Coś pięknego !!! Jest to kolor tak piękny, że nie sposób jednoznacznie określić jaki to odcień. W zależności od gry światła i cienia jest to bordo, które tak naprawde okazuje się być fioletem, albo może na odwrót :D Po pierwszym zobaczeniu koloru w buteleczce większość z Was pewnie powie - fiolet. Jednak, kiedy zaczniemy przechylać pędzelek na różne strony, czy ustawiać dłoń pod różnym kątem, to zobaczymy piękną winną czerwień. Śliczny odcień borda. Naprawdę bardzo mi się ten kolor spodobał. Na zdjęciu wyszedł dokładnie tak, jak wygląda w rzeczywistości. Przez nagromadzenie go w słoiczku kolor wydaje się ciemny i fioletowy :) 




I  GRANATY I FIOLETY I

Czysty fiolet, to taki kolor, który zawsze budzi u mnie wątpliwości i jeszcze nie trafił do kolekcji. Nawet wśród normalnych lakierów mam chyba dwa odcienie, które bardzo rzadko używałam. Zawsze mam wrażenie, ze dłoń wygląda dość blado. Lubiłam na swoich paznokciach ciemną śliwkę i tutaj Semilac posiada przepiękne odcienie 015 i 014.
Właśnie na mnie czeka, aby trafił do koszyka, podobnie jak czysty przepiękny granat. Jednak wyżej przedstawiłam Wam kolor, który nie jest czystym odcieniem fioletu, ale też nie jest czerwienią :) Serdecznie Wam ten odcień polecam :) Już niedługo stylizacja z tym kolorkiem w roli głównej :) 



Kolejny raz nie wiedziałam, do której grupy zaliczyć lakier :D Albo jestem daltonistką, albo tak bardzo analizuję każdy odcień :p Jednak "wprowadzeniem do szarości", ale jednocześnie nawiązaniem do granatu będzie kolor 016 Grunge. 

Na tą jesień wybrałam także ten kolor, który jest bardzo oryginalnym odcieniem. Nie jest ani granatem, ani czystą szarością... Opisałabym go jako grafit z domieszką granatu. Na zdjęciu możecie go zobaczyć niżej, a w całej okazałości, na pazurkach, za (niestety) około 3 tygodnie. :) Ten kolor jest cudowny. Naprawdę nigdy się z takim odcieniem nie spotkałam w przypadku klasycznych lakierów. Jeśli Wam się rzucił w oczy - piszcie koniecznie ! Na zdjęciu wygląda bardzo oczywiście i znów, tak jak przy Burgundy Wine wymaga większych obserwacji. W różnym świetle prezentuje się troszkę inaczej. W opakowaniu i niezbyt dobrym oświetleniu wygląda jak klasyczny grafit, jednak przy troszkę większej ilości światła zauważyłam odcienie granatu :) 


Tym grafitowym akcentem przechodzimy do kolejnych kolorków...



I  SZAROŚCI I CZERNIE  I

Nikogo tutaj nie zaskoczy fakt, że wymienię zwykłą, czystą czerń, czyli kolor numer 031 Black Diamond. Tutaj nie wiem jak opisać kolor. Po prostu czysta, klasyczna czerń :p

Jednak kolejny kolor jest warty dłuższego opisu :D Numerek 140 Little Stone to przepiękna szarość. Osobiście nie lubię takich mysich klasycznych szarości, jaka byśmy uzyskali po najprostszym połączeniu czerni i bieli. Hahaha, nie zdziwię się, jeśli powiecie, co za wariatka. Jeden kolor, a ona widzi mnóstwo odcieni :D Tak już mam i mam nadzieję, ze rozumiecie jakich szarości nie lubię :D Jednak numerek 140 to coś cudownego. Z domieszką kremu i pudrowego różu. jak dla mnie szarość idealna :) Uwielbiam takie kolorki i już nie mogę się doczekać, żeby mieć go na pazurkach. Nawet mam na niego ciekawy pomysł i mam nadzieję, ze Wam się on spodoba :) 

Na dworze jesienią jest dość szaro, więc na paznokciach także tego akcentu zabraknąć nie może :) 

Kolejny piękny odcień w mojej kolekcji, który po prostu uwielbiam i po każdym otwarciu buteleczki zachwycam się co raz bardziej :) Bardzo trafił w moje gusta i w związku z tym odcieniem nawiązuje do...



I  ODCIENIE NUDE i RÓŻU  I

.... odcienia nude, który kocham !!! Jeśli śledzicie bloga, to doskonale wiecie, że uwielbiam kolorek Frappe z ostatniej stylizacji, która była wprowadzeniem do jesiennych odsłon pazurków :) Jeśli jeszcze jej nie widziałyście to zapraszam tutaj: KLIK

Tej jesieni do łask wraca dobieranie kolorów lakierów do odcienia skóry, ale także do koloru szminki, stąd obserwujemy czerwienie itd. 

Jeśli chodzi o róże to jesienią chętniej sięgam po kolory bardziej zgaszone. Takie, które (niezbyt zachęcająco to brzmi) są "brudnymi odcieniami":) Takim kolorkiem jest Indiana Rose. Kolejny w stylu Frappe czy Little Stone, jednak sporo ciemniejszy i typowo różowy. Naprawdę śliczny.





Trendy 2015 są, muszę przyznać dość oczywiste. W tej całej liście pominęłam jeszcze metaliczne kolory. Mocne są metaliczne odcienie srebra i złota, jednak na wszystkich paznokciach takie kolorki troszkę by mnie przytłaczały :) Jednak metaliczny błysk przemycę na pazurkach i same się o tym przekonacie.

Podsumowując. Mamy szerokie pole do popisu. Dość oczywiste skojarzenia fioloetu, granatu, czerni i szarości pięknie komponują się z jesienną pogodą, a czerwienie, bordo i odcienie cieliste z późniejszą jej fazą i spadającymi liśćmi :) Metaliczne błyski urozmaicą ten ponury klimat, także uważam, że trendy są jak najbardziej trafione. 

Kolorki Semilac pięknie się wpisały i przekazałam Wam te odcienie, które najbardziej przykuły moją uwagę :) Wiem, słodzę i słodzę, ale co poradzić. Wybór kolorku jest zawsze dla mnie mega trudny i jeśli mam wybrać jeden róż, który trafi do koszyka, to szukam takiego, który nie będzie oczywistym kolorem pink :D Mam nadzieję, zę rozumiecie. Tym bardziej noszenie jednej stylizacji minimum 2 tygodnie sprawia więcej radości jeśli kolor nie jest nudny i za każdym razem "odkrywacie" w nim coś nowego :)


.........................................................................................................................................

Jak Wam się podobają nowe jesienne trendy? Wpisują się w Wasze gusta, czy niekoniecznie?
Koniecznie napiszcie, czy nosicie hybrydy i jakie kolorki są Waszymi ulubionymi. To samo dotyczy tych z Was, które używają klasycznych lakierów. Może pomożecie w wyborze innym dziewczynom :) Mój początkowy "jesienny zestaw" Semilac już znacie. Może któryś kolorek Wam się szczególnie spodobał? Piszcie koniecznie :) 

P.S. Lakiery Semilac dostępne są w wielu drogeriach internetowych,
ale też na stronie producenta semilac.pl. :)\


PODOBNE WPISY

22 komentarze:

  1. Kolorki super. Nie powiem bo bardzo ułatwilas mi zadanie w wyborze lakierow na sezon jesienny, właśnie planowałam semilacowe zakupy a jak wszystkie wiemy wybór jest trudny ;) trafiłaś idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie semilaki prezentowała Alina ;)) ja też już czuję jesień w powietrzu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, o który post Ci chodzi,jednak malowanie białych kartek to był czysto desperacyjny krok :D Nigdzie nie mogłam dostać wzornika, a mój już był zapełniony :p Całkiem inaczej planowałam zdjęcia, no ale cóż. Zbieg okoliczności :) Trzeba był ratować się kartką, bo niestety swatche na rękach nie wchodzą w grę :p Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hehe :) Cieszę się, żę się spodobały :) Super, że wpadłąś i napisałaś :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ten kolor "chodzi za mną" odkąd używam Semilac'ów, także się nie dziwię :D

      Usuń
  5. Anonimowy9/9/15 12:12

    Kątem, nie kontem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dzięki. Przez nieuwagę :) Zmęczenie jednak robi swoje :) Już poprawiam ! :) Super, że napisałaś :)

      Usuń
  6. Świetny post. Właśnie się zstanawiałam, jakie kolory Semilac dokupić sobie na jesień, ułatwiłaś mi trochę wybór. Na pewno zdecyduję się na 140 i jakąś fajną czerwień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo. To rzeczywiście masz sporo do wyboru jeśli chodzi o czerwienie :) Powodzenia ! Wiem, jak trudny bywa wybór tego jednego :D Cieszę się, że post się przydał :)

      Usuń
  7. 097 mam już od jakiegoś czasu na swojej liście zakupowej, ale bardzo mi się spodobał 083. Co do Grunge to mam lakier Rimmel Lycra Pro w kolorze ciemnej szarości wpadajacej własnie trochę w fiolet, czy w granat. Taki nieokreslony kolor, niestety nie pamiętam jego nazwy jest z serii Kate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że dałaś znać, może akurat dziewczyny będą szukać takiego koloru :)
      Oj, moja lista zakupowa Semilac jest dłuuuuga :D

      Usuń
  8. Anonimowy9/9/15 14:23

    Legendary Red Semilac już jest na mojej liście zakupowej! Właśnie kompletuję zamówienie na jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, ze trafiłam w dobry moment z postem :D

      Usuń
    2. Anonimowy11/9/15 08:44

      Idealnie wręcz :)

      Usuń
  9. Świetne zestawienie :) Ja mam nieco inne kolory na jesień - dwa nam się jedynie pokrywają - FRAPPE oraz BLACK DIAMOND :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ten wpis. Też mam post o trendach w manicure na jesień i zimę 2015.2016. Zapraszam :)

    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*