CHWILE NAD POLSKIM MORZEM - FOTORELACJA GDAŃSK

24.10.15 SMILEEEFREAK 2 Comments



Mam nadzieję, że do wszystkich dotarła informacja o "remoncie" :) Dziś możecie poznać "nową" mnie. Troszkę to trwało, ale mam nadzieję, że efekt końcowy Wam się podoba :) Chętnie poznam Wasze opinie - dajcie znać w komentarzach. Od razu zaznaczam, że jest to w 100% samodzielna praca - bez udziału informatyków czy kogokolwiek :) 
Jednocześnie obiecałam, że pierwszym postem będzie fotorelacja z Gdańska i tak też jest :) Zapraszam Was do oglądania i do usłyszenia w komentarzach :p 


































Zapraszam Was na mojego Intagrama KLIK :)
Jak podobają Wam się zdjęcia i "nowa" ja ? :) To już ostateczny efekt. :) W końcu się udało dojść do tego, czego chciałam :) 

PODOBNE WPISY

2 komentarze:

  1. akurat tamte nadmorskie rejony mnie aż tak nie przyciągają do siebie,ale nad morzem jestem bardzo często ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szczerze powiedziawszy Gdańsk jakoś specjalnie mnie nie zachwycił, nad morzem także bywam rzadko, więc warto było porobić troszkę zdjęć :)

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*