MYDŁO AFRYKAŃSKIE DUDU OSUN - JAK SIĘ U MNIE SPRAWDZIŁO I JAK WYPADŁO W PORÓWNANIU Z ALLEPO?

29.10.15 SZKIC KOBIECOŚCI 11 Comments



Jakiś czas temu w ulubieńcach pokazywałam Wam mydełko Dudu Osun, które pojawiło się na stałe w mojej pielęgnacji. Na pewno już wiecie, że cenię w kosmetykach dobre i przemyślane składy, które nie są napakowane chemią i innymi ustrojstwami :) Moja skóra także bardziej się lubi z kosmetykami, gdzie przeważają naturalne składniki. Oczywiście występują wyjątki i drogeryjne produkty bądź apteczne także u mnie znajdziecie :) Jednak do oczyszczania twarzy raczej stosuję naturalnych sprzymierzeńców. Jak się u mnie sprawdza Dudu i komu je polecam będziecie mogły przeczytać w dalszej części posta, do której bardzo Was zapraszam.

Nie wiem jak Wam, ale już sama nazwa mi się spodobała. Troszkę dziwna, śmieszna, ale oczywiście nie jest to jedyny plus mydełka.




I  SKŁAD  I

Tutaj tak jak w przypadku Allepo skład jest super :) Same zobaczcie:

miód, masło shea, sproszkowane afrykańskie drzewo sandałowe Osun, olej palmowy, palone strąki drzewa kakaowego, palone liście palmy, aloes, sok z limonki, woda, aromat

Piękny prawda? 


I  CIEKAWOSTKI I

Jest to mydełko, które wywodzi się z Afryki i jest ręcznie robione. :) Tak jak Allepo dostajemy produkt hand-made, co mnie jeszcze bardziej urzeka :)




I  MOJA OPINIA  I

Ze względu na miód i masło shea w składzie możemy spodziewać się bardzo dobrego nawilżenia i tak też jest. Dla mnie to mydełko jest lepsze niż Allepo właśnie pod tym względem. Jednak na mojej skórze Allepo spisywało się bardzo dobrze, ale gdyby nie silne nawilżanie kremami, to troszkę by wysuszyło moją skórę. Z Dudu tak nie jest. 

Wg mnie Dudu jest dużo bardziej delikatnym mydłem. Dlatego dla osób z delikatną skórą sprawdzi się lepiej. Dodatkowo warto zaznaczyć, ze jest to świetne rozwiązanie dla osób z niedoskonałościami i problemami z przetłuszczaniem się :) O ile Allepo także było dobrym wyborem dla tych osób, to nie niestety dla bardzo suchej skóry mogło okazać się zbyt "silne", czyli po prostu lekko wysuszyć. Dudu tego nie powinno zrobić. 



Zauważyłam, że moja skóra bardzo dobrze wygląda. Ma ładny kolor, jest dobrze nawilżona i dłużej zachowuje gładkość, co także zapewnia mydełko dzięki właściwościom wygładzającym. Działa ono tak jakby jak bardzo delikatny peeling enzymatyczny.
Zauważyłam lekkie rozjaśnienie przebarwień i ujednolicenie koloru mojej skóry :)
Używam mydełka codziennie i naprawdę bardzo sobie je chwalę. Nie powinno ono nikogo podrażnić. 


I  ZASTOSOWANIE  I

W  moim przypadku mydełko służy mi do demakijażu. Nie wierzę w to, że płyny micelarne oczyszczą nam naszą buzię w 100%. Mam hopla na punkcie oczyszczania i potrafię mydełkiem umyć twarz nawet dwa razy, żeby mieć pewność, że na pewno jest czyściutka :) Z tym mydełkiem to w sumie nie problem, ponieważ naprawdę super oczyszcza, dogłębnie i dokładnie.

Niestety nie mogę używać go do demakijażu oczu, mimo, że także jest do tego przeznaczone. Mnie podrażnia i moje oczy nie mogą mieć w ogóle z nim kontaktu.

Mydełko pieni się na szaro-brązowo i tworzy bardzo miłą, jedwabistą konsystencję, przypominającą żel. Po skończeniu oczyszczania warto mydełko na chwilkę zostawić na buzi i kiedy lekko przeschnie - po prostu zmyć :) 



I  CENA i DLA KOGO  I

Dla wszystkich ! Dziewczyny, moim zdaniem, to najbardziej uniwersalny produkt do oczyszczania twarzy. :) Po prostu idealny :) Tłustą cerę uspokoi, suchą nawilży, a normalną utrzyma w dobrej kondycji. Nic dodać nic ująć. Dodatkowo świetnie oczyści twarz. Naprawdę Wam polecam. Za większą kostkę zapłacicie około 25 zł. Za mniejszą coś około 11 :) Cena nie jest wydoka, a naprawde warto. 


Czym oczyszczacie swoja twarz? Używałyście już naturalnych mydeł?
 Piszcie koniecznie- chętnie poczytam :)
Zapraszam także na mojego Instagrama @magdagora_blog :)



PODOBNE WPISY

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię i sama stosuje takie mydełka. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, a jakie już próbowałaś, albo jakie najbardziej lubisz? :)

      Usuń
  2. Z miłą chęcią sama bym się przekonała na własnej skórze.Cena jak dla mnie za duża,chyba,że ,,wart swej ceny" jak się mówi.Ja zrobiłam własne mydełko z jarzębiną,dziką różą i rokitnikiem może być do twarzy i całego ciała.Mam skórę suchą,wrażliwą i mnie po oczyszczeniu twarz robi się czerwona i piecze szybko muszę posmarować olejkiem bądz kremem najgorzej jest teraz,gdy zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wart jak najbardziej, a poza tym mydełko jest naprawdę duże i wydajne :) Allepo jest jeszcze droższe, bo za kostkę (co prawda większą niż Dudu) zapłaciłam coś koło 40 :)
      Super, że umiesz sama tworzyć kosmetyki. Szacun :*

      Usuń
    2. Dzięki :). To fajna sprawa robić swoje kosmetyki ,zaczynam od takich,które mają prosty,krótki skład.Dla mnie to sama przyjemność,zwłaszcza kiedy ich używam.A o mydle Allepo dużo słyszałam dobrego.

      Usuń
    3. Ja nie mam na to czasu niestety :( Ale powodzenia :)

      Usuń
  3. Skusiłaś mnie tym mydełkiem a jego nazwa jest taka jakaś śmieszna :P Na pewno ją zapamiętam przez to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym mówię Kochana :) Wpada w ucho :p

      Usuń
  4. Ale super, że znalazłam kogoś kto ma podobne podejście do oczyszczania:)
    Zastanawiałam się nad tym mydełkiem ale zawsze górę bierze racjonalność- bo aleppo sprawdza się dobrze po co ryzykować:)
    Ostatnio zamieniłam aleppo na Wardi shan i to był błąd, nie oczyszcza tak dobrze i do tego wysusza...Chyba zdecyduje się jednak na dudu po takiej recenzji...hehe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mydełko jest naprawdę fajne :) Oczywiście Twoja skóra może mniej się z nim polubić, ale ja bardziej lubię Dudu niż Allepo - przynajmniej w wieczornym oczyszczaniu. Rano przed nałożeniem makijażu myję twarz Allepo :)

      Usuń
  5. A ja znalazłam w dobrej cenie DUDU OSUN: https://www.flora-cosmetics.net/product-page/dudu-osun-czarne-myd%C5%82o-organiczne

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*