RECENZJA ORGANICZNEGO OLEJKU DO TWARZY - MAROKAŃSKI OLEJEK ARGANOWY DR.ORGANIC Z BOGATYM SKŁADEM. JAK SIĘ U MNIE SPRAWDZIŁ?

6.10.15 SMILEEEFREAK 1 Comments

Dzięki firmie Dr.Organic miałam okazję przetestować serum na bazie marokańskiego olejku arganowego. Brzmi zachęcająco, prawda? Bardzo się ucieszyłam, kiedy poczta u mnie zawitała,a w paczce znalazłam taki niepozorny, a jakże zaskakujący kosmetyk. Jeśli chcecie wiedzieć jak się u mnie sprawdził, dowiedzieć się więcej na jego temat i poznać Dr.Orgarnic bliżej to koniecznie zostańcie ze mną i czytajcie dalej :) Zaznaczę, że moja opinia jest w 100% obiektywna i jakiekolwiek pozytywne słowa nie są spowodowane współpracą.





Jeśli jesteście ze mną tutaj dłużej to na pewno widziałyście post o moim olejkowym TOP3 (klik). Tam zachwalałam olejek arganowy i nadal uważam, ze jest to świetny olej. Dlatego tym abrdziej się ucieszyłam, że kosmetyk, który otrzymałam bazuje m.in. właśnie na nim. Jednak skład jest po prostu przepiękny, co tutaj dużo mówić. Zobaczcie sami:

TRIGLICERYD KAPRYLOWO-KAPRYNOWY*,  OLEJ ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW, OLEJ Z NASION KAMELII OLEJODALNEJ, OLEJ SŁONECZNIKOWY, OLEJ JOJOBA, OLEJ AGANOWY, EKSTRAT ARGANOWY, OLEJ Z NASION MEADOWFOAM, OLEJ KUKUI, OLEJ Z MORINGA, OLEJ Z DZIKIEJ RÓŻY, POMARAŃCZOWY OLEJEK ETERYCZNY, OLEJEK Z GOŹDZIKA, OLEJK Z PELARGONII, OLEJEK CYTRYNOWY,OLEJEK Z BRODŹCA PACZULKA, OLEJ CYNAMONOWY , OLEJEK Z DRZEWA RÓŻANEGO, OLEJEK Z MIĘTY POLNEJ, OLEJEK MANDARYNKOWY, EKSTRAKT Z WANILII,OLEJEK Z MIĘTY ZIELONEJ, Tocopheryl acetate, Limonene, Eugenol, Linalool, Geraniol, Citral, Benzyl benzoate.



* TRIGLICERYD KAPRYLOWO-KAPRYNOWY - jest to naturalna substancja pochodzenia roślinnego, która zmiękcza i ułatwia rozpuszczanie. Dopuszczona przez instytucje certyfikujące kosmetyki naturalne.

Nie będę zagłębiać się w działanie poszczególnych olejków, ponieważ wiele "zadań", które wykonują się pokrywa, a w tym kosmetyku liczy się działanie łączne, czyli wszystkich składników :)




Muszę przyznać, że jeszcze przed użyciem byłam bardzo zaskoczona tak dobrym składem, bogatym,a do tego na pewno przyznacie rację, że mamy szeroki wybór olejków w składzie. Jest ich mnóstwo i tutaj ukłon w stronę Dr.Organic, że tak dobrze opracował skład.

Warto jednak, aby mieć punkt odniesienia, poznać obietnice, jakie pozostawia nam firma.


"Zaawansowane serum przeciw starzeniu się skóry, wspomagające naturalną regenerację komórek i hamujące proces jej starzenia się. Naturalne właściwości tego odmładzającego olejku działają wspólnie z naszą opatentowaną mieszanką naturalnych, organicznych czynników aktywnych. Nietłusta formuła błyskawicznie nawilża skórę, podczas gdy naturalnie opóźniające procesy starzenia fosfolipidy i ceramidy wnikają  w głąb naskórka, pozostawiając skórę wyraźnie odmłodzoną, delikatniejszą i bardziej miękką, wspomagając równocześnie odnowę komórkową oraz odbudowując jej elastyczność i jędrność. Olej arganowy w pielęgnacji ciała: 
Regularne masaże naszym olejem wpłyną łagodząco na skórę dłoni, odmłodzą ją i wzmocnią łamliwe paznokcie. Marokański olej arganowy jest oryginalnym i naturalnym środkiem powstrzymującym skórę przed przedwczesnym starzeniem się. Jest on niezwykle bogatym źródłem witamin, przeciwutleniaczy, oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych. Marokański olej arganowy jest od wieków używany przez kobiety z rejonów śródziemnomorskich zarówno jako wspaniały produkt spożywczy, jak i czyniący cuda kosmetyk do skóry, włosów i paznokci. "

I teraz możemy przejść do sedna, czyli moja opinia.



I  OPAKOWANIE  I

Olejek przychodzi do nas w tekturowym opakowaniu , na którym widnieją składniki aktywne, wskazówki co do nakładania i oczywiście zalety stosowania produktu. Sam produkt jest umieszczony w bardzo zgrabnej i solidnej buteleczce, która nie wygląda tandetnie, a raczej subtelnie. To za co warto pochwalić to pipetka, która jest naprawdę bardzo dobra. Wiem, że może wydać się to dziwne, ze zwracam uwagę na takie rzeczy, ale naprawdę wiele olejków ma pipetki, które ledwo co funkcjonują, a ta sprawdza się naprawdę dobrze. Warto wspomnieć o objętość. jest to 30 ml. Zużycie jakie widzicie na zdjęciach to efekt codziennego stosowania przez około 2,5 tygodnia. 



I  WYDAJNOŚĆ i CENA  I

Warto wspomnieć o objętości. Jest to 30 ml. Zużycie jakie widzicie na zdjęciach to efekt codziennego stosowania przez około 2,5 tygodnia. 
Zużyłam dokładnie 1/3 buteleczki. Także idąc zgodnie z logicznym myśleniem produkt spokojnie powinien nam wystarczyć na około 7,5 tygodnia. To naprawdę sporo. Przecież to prawie 2 miesiące.

Dla mnie świadczy to o wydajności, tym bardziej, że raz stosowałam go więcej raz mniej, aby dokładnie go poznać (co z tego wyszło napiszę za chwilę).

Jeśli chodzi o cenę to do najniższych nie należy. Jednak warto wspomnieć, ze płacąc 75 zł otrzymujecie nie tylko dobro samo w sobie, dobrą jakość, wydajność i polski kosmetyk.



I  FIRMA  I

Myślę, że dla wielu z Was ważną informacją będzie fakt, iż Żaden z produktów marki Dr. Organic nie zawiera parabenów, laurylosiarczanu sodu, sztucznych barwników, szkodliwych środków chemicznych, sztucznych aromatów, sztucznych konserwantów. Produkty Dr. Organic są odpowiednie dla wegetarian i wegan. Dr Organic jest przeciwko testowaniu kosmetyków na zwierzętach. Wszystkie kosmetyki są testowane na grupie wolontariuszy.

Co firma mówi sama o sobie?
"Dr Organic to marka dbająca o funkcjonalność stylu swoich niepowtarzalnych i przede wszystkim naturalnych produktów. Szczególną wagę przykładamy do bioaktywnych właściwości składników znajdujących się w każdym z naszych produktów."



I  OBIETNICE - SPEŁNIONE CZY NIE? CZYLI MOJA OPINIA NA TEMAT PRODUKTU i O TYM, JAK SIĘ U MNIE SPRAWDZIŁ  I

Producent radzi nam, abyśmy nakładały małą ilość produktu "po nawilżeniu" wieczorami. Ja przetestowałam olejek w różnych wydaniach i muszę przyznać, że solo spisał się naprawdę dobrze. Jednak warto się do tych porad stosować. Kiedy chciałam sprawdzić jak zachowa się moja skóra przy nałożeniu serum solo i w większej ilości, to niestety mnie zapchało :( Wiem, ze na pewno nie jest to sprawka oleju arganowego. Obstawiam olej słonecznikowy, ponieważ jojoba i ze słodkich migdałów miałam w wersji czystej, bez dodatków i nic się z moją skórą nie działo. Tak czy siak. Jeśli nałożymy produktu za dużo, to może zapchać nasza skórę i powodować niedoskonałości. Moja skóra woli też kiedy zrobię średnio 2 dni przerwy. Zauważyłam to w drugim tygodniu i kiedy mam 2 dni bez serum i później znów powraca, to nie zapycha w ogóle. Tak to z olejkami bywa, że mogą nieść właśnie to ryzyko. Dlatego też chce zaznaczyć, że nie jest to wada produktu, a po prostu niezbyt idealne zgranie się olejku, który jest bardzo wysoko w składzie z moją skórą. :) 

Tyle by było jeśli chodzi o minusy, a w sumie możliwe (ale niekonieczne) efekty uboczne. :)



Teraz plusy... O tak. Tak jak napisałam - cena jest jak najbardziej adekwatna. Akurat tak się składało, że moja skóra mogła zostać oceniona także przez kosmetyczkę, która pochwaliła nawilżenie mojej skóry, a równo przez 2 tygodnie stosowałam tylko to serum :) Chyba mówi to samo za siebie.

Serum idealnie zmiękcza skórę, powoduje, że jest ona nawilżona nie tylko od zewnątrz, ale serum wnika w głąb skóry i powoduje długotrwałe nawilżenie. Uwierzcie, że istnieją takie produkty, który pozornie nawilża, a rano skóra jest sucha i napięta. Lub jeśli go nie zastosujemy, to nawilżenie spada. Tutaj tego nie zauważyłam i moja skóra jest naprawdę pięknie nawilżona. O elastyczności ciężko mi się wypowiedzieć, ponieważ jest ona uwarunkowana także wiekiem :)



Dodatkowo serum umie pięknie zregenerować skórę. Jeśli użyjecie mocnego peelingu, to skóra zazwyczaj jest dość mocno podrażniona. Serum powoduje, że skórę ogarnia spokój, wycisza się i uspokaja.
Serum samo w sobie jest dość lekkim produktem, ale za to bardzo treściwym. Nie obciąża skóry, jednak tak jak wspomniałam wcześniej. Jeśli, któryś z olejków, który stoi wysoko w składzie nie lubi się z Waszą skórą lub nałożycie za dużo produktu, to niestety może on zapchać. 

Jednak dla mnie nie nadaje się pod makijaż. Zbyt wolno się wchłania. Mimo, że idzie mu to sprawnie, to i tak jak na szybkie poranne przygotowania jest zbyt wolny.
Z tego powodu mogę ocenić produkt tylko po nocnym działaniu i naprawdę jestem z niego zadowolona. Moja skóra dostaje wszystko czego potrzebuje. Koloryt się troszkę poprawił, a skóra odzyskała piękny blask. Naprawdę wygląda lepiej.




I  PODSUMOWUJĄC...  I
  • ziołowy zapach
  • piękny, naturalny i bogaty skład
  • (niestety) dość wysoka cena, która jest adekwatna do jakości
  • wyraźna poprawa nawilżenia skóry
  • poprawa kolorytu
  • rozświetlenie skóry
  • przy zbyt dużej ilości produktu istnieje ryzyko zapchania
  • przez dużą ilość olejów składzie trudno stwierdzić, który dokładnie się z nami nie lubi i może nas zapychać, chyba, że posiadałyśmy część z nich w czystej formie i wiemy, jak się sprawdzały
  • polski kosmetyk
  • długotrwałe nawilżenie
  • potrafi przynieść ulgę podrażnionej skórze

Jak dla mnie Serum prawie idealne. Prawie, ponieważ czasem może zapchać moją skórę. Jednak poznałam sposób jak sobie z tym radzić i jeśli Wy też taki sposób na ten kosmetyk znajdziecie, to razem będziemy mogły powiedzieć, że jest to kosmetyk naprawdę dobry i godny polecenia.

.........................................................................................................................................

Jak spodobało Wam się to serum? 
Produkty firmy dr.Organic możecie zakupić na ich stronie (klik).
Poczułyście się skuszone? 
Lubicie stosować serum i olejki w codziennej pielęgnacji? Dajcie koniecznie znać :)


OCZYWIŚCIE ZAPRASZAM NA MOJEGO INSTAGRAMA :)


PODOBNE WPISY

1 komentarz:

  1. hmm, skłąd i wszystko fajny ,ale mimo wszystko chyba nie zdecydowałabym się na niego właśnie ze względu na cenę ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*