SUBTELNA JESIEŃ

12.10.15 SZKIC KOBIECOŚCI 8 Comments



Ostatnio miałam przyjemność być w Gdańsku. Stąd moja nieobecność. Fotorelacja oczywiście się pojawi - w środę. Dzisiaj coś hybrydowego i jesiennego, czyli kolejna stylizacja Semilac, która zagościła na moich paznokciach.



Tym razem postawiłam na kolorek Indiana Roses. Przy okazji sięgnęłam po trochę błyskotek i jeden paznokieć jest w 100% brokatowy. Ten kolor brokatu przypomina mi lakier Semilac, którego nie zdążyłam zamówić przed zrobieniem pazurków - Rose Golden :) 

Stylizacja jest bardzo prosta. Możecie ją wykonać także przy użyciu klasycznych lakierów.



I  KOLOR 097 INDIANA ROSES  I

Jest to zdecydowanie jeden z piękniejszych kolorów Semilac. Mając go na paznokciach czuje się super. Uwielbiam takie zgaszone odcienie, co widać na przykład po moim zbiorze szminek, gdzie królują takie kolory :) 

Mogłabym ten kolor nosić ciągle. jest kobiecy, naturalny i niezwykle piękny.
Naprawdę zachwycam się nim już od dłuższego czasu i wciąż nie mogę przestać. Co o nim myślicie?

Krycie ma świetne, jakość jak zwykle też, a praca z nim to była czysta przyjemność.




.........................................................................................................................................

Jak Wam się podoba taka stylizacja?
Dajcie znać o czym chciałybyście kolejne posty i jeśli macie jakiekolwiek pytania to piszcie koniecznie :)


ZAPRASZAM OCZYWIŚCIE NA INSTAGRAMA :)



PODOBNE WPISY

8 komentarzy:

  1. jeden z tych kolorów miałam okazję oglądać , są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ten kolor! <3 Trafia na moją wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... Widzę kuszę i przyczyniam się do wydatków :D ale warto, naprawdę :)

      Usuń
  3. faktycznie odcień jest cudowny :) tak samo jak Ty z nim, ja mam z biscuitem Semilaca. Mogę go nosić zawsze i wszędzie i do wszystkiego pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to chyba mamy wspólne upodobania, bo też mam go w najbliższym czasie kupić :)

      Usuń
  4. Przepiękny kolorek i ten brokat. Delikatne subtelne , piękne zestawienie. bardzo mi się podobają Twoje pazurki<3

    www.cosmoode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*