SZAROŚĆ ZA OKNAMI I NA PAZURKACH

26.10.15 SMILEEEFREAK 8 Comments




Nie wiem jak Wam, ale ostatnio pogoda mi się nie podobała... Mgła, deszcz, zimno i tak na zmianę. Na szczęście dzisiaj jest troszkę ładniej. Przyszedł czas na zmianę nie tylko pogody, ale także hybryd :) Co tutaj dużo mówić pogoda troszkę wpłynęła na wybór kolorów... Chciałabym Wam przedstawić przepiękny kolor Semilac, który skradł moje serce od samego początku. :)



Stylizacja sama w sobie jest dość prosta - z pojedynczymi zdobieniami na małymi wskazującym palcu. Zdobienie wykonałam zupełnie sama i jest ono bardzo proste :) 

Kolorki, które użyłam to 140 Little Stone oraz 031 Black Diamond.




O kolorze 031 już Wam pisałam. Jest to klasyczna głęboka czerń bez żadnych drobinek. Przy jego nakładaniu musicie uważać, ponieważ warstwy muszą być bardzo cieniutkie. Inaczej zroluje się pod lampą.



Uwagę chciałam dziś skupić na kolorze 140, który jest jakby lekkim kameleonem :) Raz jest bardziej szary, raz beżowo-kawowy, a innym razem lekko fioletowy. Coś cudnego. To chyba najpiękniejsza szarość jaką miałam okazję widzieć. Wiem, że możecie to odebrać jako przesadę, ale naprawdę jest to kolor cudowny i godny polecenia. Kryje bardzo dobrze i nic się z nim nie dzieje. :) 



Jak wykonać zdobienie?

Klasycznie zaczynamy robić nasze pazurki. Zazwyczaj nakładam dwie warstwy koloru. 
Pierwszą warstwę nakładamy na wszystkim paznokciach. Pamiętajcie, że kolor, który nałożecie będzie stanowił "tło" dla naszego zdobienia.
Drugą warsttwę także nakładamy, ale nie wsadzamy dłoni do lampy, póki nie zrobimy wzorka :) 
Na naszym MOKRYM lakierze bazowym, czyli naszym tle musimy drugim lakierem (kolor wzorka) namalować pasek, który biegnie na środku paznokcia. Nie może być ona za chudy. Średnio powinien mieć grubość 1/3 paznokcia :) Sięgamy po sondę i robimy esy floresy lub np. troszkę zmodyfikowane ósemki, tak jak u mnie na palcu wskazującym. Pamiętajcie, aby robienie wzorka zacząć od strony skórek :) Dzięki temu, ze pracujemy na niezastygniętych lakierach, to kolorki ładnie się ze sobą łączą, a wzorki wychodzą bardo płynnie, szybko i łatwo :)

Kiedy uznamy, że nasz wzorek wygląda tak jak chcemy, to utwardzamy całość i pokrywamy TOP'em. Gotowe ! :) Plusem jest to, że dzięki niezastyganiu lakierów hybrydowych mozemy próbować, zmywać i zmieniać pomysły do woli :) 






Jak Się Wam podoba? :) Co u Was? :)
Dajcie znać, a jeśli macie jakiekolwiek pytania, to piszcie :)

PODOBNE WPISY

8 komentarzy:

  1. Gratuluję odmienionego bloga i nowej bardzo ładnej nazwy.Nie wpadłabym na taką nazwę,która bardzo fajnie nawiązuje do tego co przedstawiasz swoim czytelnikom.Bardzo,bardzo mnie się podoba.

    Ten szary jest bardzo śliny,kurczę czemu ja jeszcze nie mam lakieru w takim szarym kolorze.Nie wiem czy wiesz,ale od 2-11 zaczyna się promocja w Rossmanie -40% albo -49% na wszystkie produkty .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem :) Myślę nad postem "co warto kupić" :) Oczywiście w trzech częściach, bo przecena jest podzielona na trzy działy :p
      Dziękuję :) Cieszę, się, że się podoba, a wymyślenie nazwy to była czysta niespodziewana wena :) O której pewniej napisze w poście, który planuję :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Świetne zdobienie:-) ostatnio tez próbowałam ale na zwykłych lakierach :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na zwykłych jest trudniej? Czy się mylę? :) Jak Ci poszło? Może podeślesz zdjęcie na FB lub mailem ? :) Chętnie zobaczę Twoją pracę :)

      Usuń
  3. Faktycznie, prześliczny jest :) jeszcze go nie mam, ale chyba powinien się znaleźć w mojej jesiennej semilacowej kolekcji. Twoje zdobienie kojarzy mi się z zapięciem gorsetu, świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Właśnie z każdym dniem zdobienie przypomina mi co raz bardziej jakiś zamek czy właśnie coś zawiązanego :) Sznurówki :p No ale cóż... :) Pozdrawiam :) I zapraszam do innych postów.

      Usuń
  4. ciekawy wzorek. Podobają mi się szare pazurki, ostatnio połączyłam szary z różem i srebrnym brokatem, jeśli masz ochotę zerknij i daj znać co myślisz :) https://www.youtube.com/watch?v=HqmSX2eHGYs&list=PLSO6T4O0vIvlkRfKtBQ3nTk7ir4N8jjuh&index=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ostatnio miałam wenę na nowe szarości, także na blogu połączenie z różem na pewno także się pojawi, bo zawsze mi się takie połączenie podobało :)

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*