JESIENNY SZYK. JAK PREZENTUJE SIĘ EFEKT SYRENKI NA CIEMNYCH PAZNOKCIACH?

7.11.15 SMILEEEFREAK 12 Comments


Nie wiem czemu, ale mi jesienne pazurki kojarzą się z dwoma, kontrastowymi stylami. Jest to mat lub błysk, ale taki wiecie, po bandzie :D Zawsze jesienią mam ochotę na metaliczne odcienie lub dodanie chociażby małego elementu, który by się świecił, a w tym roku dodatkowo wpisało się to w trendy, więc jest super :) Jednak nie lubię oczywistych kolorków, dlatego pokochałam efekt syrenki, który dzisiaj będziecie mogły zobaczyć na pazurkach :) Użyłam efektu syrenki z Indigo oraz kolorku Semilac 100 Black Purple :) Zapraszam do dalszej części posta. Dowiecie się jak wykonać ten efekt oraz będziecie mogły bardziej przyjrzeć się pazurkom.


Jak wykonać efekt syrenki?


Jeśli miałyście styczność z lakierami hybrydowymi, to wiecie, że po wyjęciu dłoni z lampy, na paznokciu zostaje tłusta warstewka, którą usuwamy odtłuszczaczem. Jednak, aby wykonać efekt syrenki nie możemy go usuwać. Kiedy nałożymy i utwardzimy ostatnią warstwę koloru, sięgamy po pędzelek i wcieramy nim pyłek w paznokieć. Wtedy pyłek przykleja się i tworzy taflę, która opalizuje na przeróżne barwy. Zdjęcia nie mogą w 100% tego oddać, ale zobaczcie niżej :) Na każdym kolorze syrenka wygląda inaczej i opalizuje na inne barwy. Właśnie to w niej jest niezwykłe :) Kiedy wetrzemy pyłek usuwamy nadmiar pędzelkiem tzw.miotełką i nakładamy TOP. Utwardzamy, przemywamy cleanerem i gotowe :) Prawda, że proste? Zakochałam się w niej na maxa i na blogu pojawi się na pewno na tle innych kolorków, ponieważ na żywo wygląda przecudnie :) Naprawdę Wam polecam. Miałam także efekt syrenki tańszy, jakby "bezfirmowy", ale nie dawał tak ładnego efektu, dlatego naprawdę, jeśli decydujecie się na zakup, to tylko Indigo :)





Kolor Semilac 100 Black Purple.


Jeśli chodzi o kolor Semilac, to jest to tak ciemny odcień fioletu, że często wygląda jak czarny. Na żywo widać, że jest to typowo ciemna śliwka, ale na dworze lub po prostu w cieniu daje efekt czystej czerni. Jest naprawdę piękny. Jeśli szukacie bardzo ciemnego fioletowego odcienia, który jednocześnie ma w sobie piękne ton, to zdecydowanie ten kolor powinien Wam się spodobać :)





Jak Wam się podoba dzisiejsze połączenie? Używałyście już efektu syrenki? Pochwalcie się swoimi pracami :) Na Instagramie możecie oznaczać mnie przy zdjęciach swoich prac @magdagora_blog. Chętnie je zobaczę :*

Buziaki, M. :*


PODOBNE WPISY

12 komentarzy:

  1. Robiłam kiedyś siostrze syrenkę na ciemnym kolorze ale z nuta czerwieni i efekt wyszedł bardzo podobny do Twojego :) Sobie robiłam na jasnym kolorze (pokazywałam kiedyś na blogu) i też fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie za to uwielbiam syrenkę :) Zawsze pięknie wygląda :) Jednak jest tak przypadku Indigo. Tańsza wersja na ciemnym wyglądała strasznie.. :/

      Usuń
    2. Ja mam właśnie jakąś tańszą wersję i na ciemnych paznokciach wyszło ok, więc może nie trafiłam na najgorszą :D

      Usuń
    3. Być może :) Miałam pecha najwidoczniej :p

      Usuń
  2. Miałam syrenkę na białym lakierze, paznokcie wyglądały cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na białym pojawi się w zimie :D Także podejrzewam, ze będę równie zachywcona :)

      Usuń
  3. Efekt świetny, jeszcze nie próbowałam takiego połączenia z ciemnym kolorem. Na pewno przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Miło to słyszeć :)

      Usuń
  5. u mnie efekt syrenki na czarnym mienił się na zielono :) najbardziej lubię turkusową syrenkę na białej hybrydzie, lud na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Widzisz... Mała różnica kolorów, a inny efekt :) Z białym jeszcze spróbuję ale w zimie :)

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*