KLASYCZNA CZERWIEŃ NA OŻYWIENIE PONURYCH DNI. JAK ZATOPIĆ CYRKONIĘ NA PAZNOKCIACH HYBRYDOWYCH?

23.11.15 SMILEEEFREAK 14 Comments



Nie wiem jak Wam, ale mi szarówka za oknem w ogóle się nie podoba. Ciągle chce mi się spać, a że jestem okropnym śpiochem, to tym bardziej mi ciężko :p Pogoda wcale nie zachęca do wychodzenia z domu. Dlatego postanowiłam z ciemnych odcieni na paznokciach przejść do pełnego życia kolorku, który doda tym dniom energii i kontrastu. Oczywiście musiało paść na krwistą czerwień :) Postawiłam mna minimalizm, ale sam kolor jest tak efektowny, że nie miałam ochoty przełamywać go zbyt wielkimi zdobieniami. Z resztą... Zobaczcie same ! 

Semilac 063 Legendary Red 


Przepiękny odcień krwistej czerwieni. Jest to typowy i klasyczny odcień, który przepięknie się prezentuje. Nie wpada w bordo, ani w róż. Czasem można się dopatrzeć lekko pomarańczowych tonów, ale jak zawsze wszystko zalezy od światła :) 


Czerwień Semilac urozmaiciłam delikatnymi cyrkoniami Swarovskiego. 


Jak zatopić cyrkonię?


Wykonujemy manicure jak zwykle. Kiedy już mamy nałożone wszystkie wartwy koloru , to przechozimy do ozdabiania paznokcia cyrkonią. Są dwa sposoby, z czego drugi jest baredziej uniwersalny.

W zależności od tego, jakiego rozmiaru jest cyrkonia możecie dezydować się na 1. lub 2. sposób, jednak ja osobiście stosuje tylko ten pierwszy.

SPOSÓB 1 


Jest to uniwersalny sposób, który sprawdzi się w przypadku każdej ozdóbki.
Na warstwę koloru nakładamy bazę (można również top, ale wtedy dodajecie krubości paznokciu). Następnie na naszą mokrą bazę układamy w wybranym miejscu curkonię lub inną (np. metalową) ozdóbkę. Utwardzamy w lampie. Sięgamy po top i CIENKĄ warstwą topu pokrywamy całość. Utwardzamy i gotowe.  Jeśli dacie zbyt dużo topu na cyrkonie, to nie będzie ona tak ładnie wyglądać i zrobi się tak jakby "górka".
Możecie także sięgnąć po specjalny klej i wtedy przymocować, po czym, omijając cyrkonie, pokryć płytkę paznokcia Topem. 

Są to dwa sposoby w jednym, które są zdecydowanie najbardziej trwałe.


SPOSÓB 2


Sprawdzi się przy drobnych cyrkoniach. Wystarczy wartwę koloru przykryć od razu topem, ułożyć cyrkonię i utwardzić. Ja jednak mniej pewnie się wtedy czuję i mam wrażenie, jakby zaraz miało to odlecieć.




Zdecydowanie jest to najprostsza stylizacja na świecie, ale czasem za takimi po prostu tęsknie. Lubię proste rzeczy i połączenia, jednak na pazurkach wolę często zaszaleć. Przychodzi jednak taki moment, kiedy szaleństwo odchodzi na bok i prostota wkrada się także w stylizację dłoni :)




Jestem ciekawa czy lubicie takie proste stylizacje, czy raczej wolicie coś bardziej "wymyślnego"? Dajcie znać :) Chętnie poczytam. Lubicie paznokcie hybrydowe?

PODOBNE WPISY

14 komentarzy:

  1. Pięknie. Mam ten kolorek i już szykuje się aby go użyć w okresie świątecznym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na okres świąteczny tez mam swoją altylerię :D

      Usuń
  2. Super, uwielbiam czerwień na paznokciach tak naprawdę o każdej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To typowy klasyk i dodatkowo zawsze wygląda dobrze :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Najbardziej dokładnie została odwzorowana tutaj: http://magdagora.blogspot.com/2015/09/hybrydowe-trendy-na-jesien-2015-moje.html. To jest naprawdę mocna czerwień, ale światło nie chciało współpracować :) Nie zmienia to jednak faktu, że jest piękny :D

      Usuń
  4. Czerwień na paznokciach zawsze wygląda ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) To prawda :) Dlatego zrezygnowałam z kombinowania :p

      Usuń
  5. Piękna, klasyczna czerwień:) Lubię takie kolory, są bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie też wyglądają w imprezowych stylizacjach. Przełamują np. czerń :)

      Usuń
  6. Marzy mi się zestaw Semilac pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już dam znać św. Mikołajowi, może mnie posłucha :p

      Usuń
  7. Ja najbardziej lubię klasykę, ale czasem w jakimś wymyslnym kolorze :) od kiedy mam swój własny zestaw semilac, zdarza mi się eksperymentowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy "zarażają" mozliwościami zdobień :p Dokładnie Cię rozumiem :D

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*