LISTA 13 ULUBIONYCH URODOWYCH KANAŁÓW MAKIJAŻOWYCH I PAZNOKCIOWYCH :) KTÓRE YOUTUBERKI POLUBIŁAM NAJBARDZIEJ?

12.11.15 SMILEEEFREAK 6 Comments


Stwierdziłam, że dawno na blogu nie pojawił się żaden lifestylowy i luźny wpis. Taki typowo przeznaczony do luźnej rozmowy z Wami, wymiany zdań czy chociażby tego, aby odpowiedzieć na Wsze pytania, jakiekolwiek Wam się nasunęły, czyli na większość tematów :) Takie posty powstają dość rzadko, ale to tylko ze względu na zbyt wiele innych tematów, które chciałabym poruszyć :) Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam moją szczęśliwą 13, czyli listę 13 kanałów na YouTube, do których zawsze z chęcią zaglądam, a do dziewczyn, które znajdują się w czołówce, zawsze gdy jest nowy film. Naprawdę są takie Youtuberki, których filmy widziałam wszystkie i naprawdę lubię je oglądać :) Zapraszam do dalszej części posta i poznania ich :)
Idziemy zgodnie z częstotliwością oglądania filmików. Tak będzie najbardziej sensownie :)
Kiedy klikniecie na zdjęcie przejdziecie do ich kanałów :)

MAXINECZKA

Uwielbiam ją. Zawsze, niezależnie od tematu filmu, bardzo miło mi się jej słucha, poza tym jest to kobieta o przepięknym i szczerym uśmiechu. Za każdym razem przekazuje swoim widzom mnóstwo radości i takiej jakby lekkości. No wiecie... Przyjemności z tych kilkunastu minut spędzonych z nią. Dodatkowo jest to dowód, że mimo bycia samoukiem można zajść naprawdę daleko. Maxi jest naprawdę bardzo pomocna i chętnie odpisuje pod filmem. Widziałam jej każdy film i jestem pewna, że kolejne także obejrzę :p Są one zróżnicowane i jest ogromna kopalnia wiedzy.


KATHLEEN LIGHTS

Lubię ją praktycznie tak samo jak Maxineczkę. Tak samo jest pełna pozytywnej energii, uśmiechu. Szalona, ale nie przesadnie. Niestety niektórych zagranicznych dziewczyn nie mogę oglądać, ponieważ każda minuta filmu wiąże się z jakimiś wygłupami, a niestety zawierają mniej merytorycznej treści. Zdecydowanie łatwiej się Wam będzie oglądać, jeśli choć trochę rozumiecie angielski, jednak Kathleen praktycznie zawsze wszystko pokazuje, także mimo ewentualnej nieznajomości języka może Wam się spodobać :) Uwielbiam ją za to jakie makijaże tworzy. Są one proste, ale piękne. Dodatkowo ma bardzo melodyjny i przyjemny głos, także minuty z nią to dla mnie przyjemność :)






MAGDA PIECZONKA

Tutaj obejrzenie wszystkich filmów wyczynem nie jest, ale Magda Pieczonka to dla zdecydowanie mistrzyni makijażu. Jej filmy oglądam głownie po to, aby podziwiać jej pracę, oraz traktuje je jako naukę i mini kurs. Uwierzcie, że można się od niej mnóstwo nauczyć mimo tak niewielu filmów i moje makijaże wyglądają dużo lepiej. Na blogu muszę zacząć robić więcej makijaży, jednak najpierw dorobię się oświetlenia :p





LUXY HAIR

Cudowne siostry, które kręcą tutoriale z fryzurkami. Naprawdę wymyślają bardzo ciekawe rzeczy, z którymi większość z nas nie powinna mieć problemu :) Jeśli umiecie robić sobie same warkocze dobierane klasyczne i marynarskiego to powinnyście wykonać każdą ich fryzurkę :) Najbardziej podoba mi się u nich to, że przedstawiają fryzury, które nie wymagają od nas dużego nakładu czasu. Jeśli lubicie takie nowinki i ciekawe pomysły na szybkie urozmaicenie wyglądu Waszych włosów, to kanał dla Was :) 





DRESSEDINMINT

Bardzo ją lubię i czasem, mimo, że sam temat filmu nie do końca mi się na dany moment podoba, to z samego sentymentu ją oglądam. Lubię jej precyzyjność, dokładność i perfekcyjność w makijażach, dlatego traktuje jej tutoriale także jako naukę. Zaglądam do niej rzadziej niż do poprzednich youtuberek, ale naprawdę bardzo ją cenię i lubię.






KAUSHAL BEAUTY

Uwielbiam ją za naturalność oraz to, że tak też wygląda na filmach. Tak doświetla filmy, aby była widoczna struktura skóry. Wszystko jest naprawdę naturalne i piękne. Poza tym wszystko mi się podoba jeśli chodzi o filmy i z przyjemnością tam zaglądam.




KATOSU

Katosu to dla mnie troszkę dopełnienie Maxineczki. Mimo, że mają inne upodobania i styl, to oglądając je mam wrażenie jakby były do siebie dość podobne pod wględem kręcenia filmów czy podejścia do widza. Zaglądam do niej dużo rzadziej, ale jeśli już oglądam jakiś film, którego tytuł mnie zaciekawił, albo spodobał się makijaż, to zostaje do końca :)





ALINA ROSE

Dziewczyna z ogromną wiedzą. Zdecydowanie bardziej skupiam sie na jej blogu, ale filmy sa genialnym dopełnieniem. :)





ODETTE SWAN

Uwielbiam ją za stylizacje pazurków, które wykonuje. Ciągle uczę się wykonywać takie wzorki jak ona i mam nadzieję, że w końcu zrobię to perfekcyjnie :)





LAUREN CURTIS

Lubię ją oglądać za zwięzłe i szybkie filmiki/instruktaże oraz bardzo przyjemny styl bycia :)



CHRISTEN DOMINIQUE


Bardzo ładna dziewczyna, której makijaże są perfekcyjne i dziewczęce. :) Podobają mi się jej filmiki z połączeniem Makeup&Outfit. Naprawdę można się zainspirować.





CARLI BABEL

Na każdym filmie wygląda jak gwiazda. jej filmiki trajktuję tylko jako lekkie uzupełnienie wiedzy i inspiracje. Ma piękne usta !!!





MAKEUPbyALI

Po prostu lubię ją raz na jakiś czas obejrzeć, ale zdecydowanie najrzadziej mi się to zdarza.


Które kanały Wy najbardziej lubicie oglądać? Znałyście wcześniej dziewczyny z mojej top 13? Wiem, że większość to zagraniczne dziewczyny, no ale tak jakoś wyszło :) Co u Was? Może macie jakieś pytania? Chętnie odpowiem :)

Zapraszam do obserwowanie bloga n Insta, FB i Google+ :)
Miłego wieczoru :* 


PODOBNE WPISY

6 komentarzy:

  1. Maxi oczywiście znam, i tak jak Ty, oglądam każdy jej film. Katosu również lubię, ale jakoś rzadziej spędzam czas na jej kanale a reszty pań niestety nie znam. Za to chętnie odwiedzę Odette Swan, inspiracje paznokciowe zawsze się przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest naprawdę genialna w tym co robi, także nie pożałujesz :)

      Usuń
  2. Oglądam wiele youtuberek, ale najbardziej lubię Maxi, RLM, Nataliebeautyy, Stylizacje i Pannę Joannę. Co do Aliny to wolę jej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdecydowanie bardziej wolę bloga i tak jak napisałam bardziej się na nim skupiam :p Stylizacje też swego czasu oglądałam :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*