PROMOCJE W ROSSMANIE -49. NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ? PUDRY, RÓŻE, BRONZERY I ROZŚWIETLACZE.

16.11.15 SMILEEEFREAK 16 Comments


Wczoraj mogłyście zobaczyć część z podkładami i korektorami (klik). Dzisiaj zgodnie z obietnicą zapraszam na kolejną część. Pod lupę idą pudry, róże, rozświetlacze i bronzery :) Jeśli jesteście ciekawe, na co w tej kategorii zwrócić uwagę, to zapraszam do czytania :)


PUDRY

MAYBELLINE AFFINITONE

Bardzo jedwabisty puder, który może w razie w także posłużyć nam jako puder do utrwalenia korektora pod oczami, ale nie codziennie ! Jest to takie wyjście awaryjne. 


RIMMEL STAY MATT

Typowo matujący puder. Jednak skóra wygląda po nim bardzo dobrze oraz zostaje na stosunkowo długo zmatowiona.


L'OREAL TRUE MATCH

Tak jak podkład jest to naprawdę dobrej jakości produkt :) Z czystym sercem Wam polecam. jednak, musicie sobie porównać kolorki L'oreal i Maybelline, bo są dość podobne, ale ceną się różnią i to sporo :)



BOURJOIS  LOOSE POWDER

To chyba jedyny puder z Rossmana, który mogę polecić do utrwalania całęgo makijażu jak i okolic pod oczami. Jest on bardzo drobno zmielony i delikatny, dzięki czemu nie obciąża korektora i wygląda dobrze :)


ROZŚWIETLACZE

LOVELY Gold Higlihter

Zdecydowanie wersja 'gold' jest lepsza. Wersja silver będzie pasiować typowo chłodnym karnacjom. Jednak musicie uważać. Zbyt chłodne rozświetlacze nadają lekko trupiego charakteru. Strasznie to brzmi, ale niestety taki efekt też  może się pojawić. 


WIBO

Rozświetlacz genialny ! Zauważcie, że w tej grupie mówię tylko o produktach, które kosztują około 10 zł. To bardzo tani produkt, ale porównywany często do Merry Lou. Naprawdę Wam go polecam. osobiście wolę Wibo od Lovely, ale oba są bardzo dobre. Wibo według mnie ma ciut lepsza kolor, pigmentację i wykończenie.

RÓŻE i BRONZERY

KREMOWE RÓŻE


MAYBELLINE RÓŻ W KREMIE DREAM BLUSH


RIMMEL RÓŻ W KREMIE STAY BLUSH 


.........Są to dwa bardzo trwałe produkty, które naprawdę lubię. Wydaje mi się, że kolorki Rimmel bardziej się Wam spodobają, ale uwierzcie mi, że Maybelline 02 jest super. Niestety Rimmel, tak jak dała mi znać jedna z Was, został wycofany jakiś czas temu. Jeśli uda Wam się je zdobyć, to naprawdę będzie cud. Całkiem o tym zapomniałam :/


RÓŻE W KAMIENIU

BOURJOIS

Kolor 16 wygląda bosko. Róże powodują, że skóra wygląda na świeżą i rozpromienioną.


WIBO SATIN WEAR

Tanie i delikatne róże, dość dobrze napigmentowane, jednak co do trwałości, to troszkę możnaby im zarzucić.


MAX FACTOR CREME PUFF

Piękne produkty, przypominające mozaikę. Wyglądają bardzo naturalnie, jednak za nie zapłacimy troszkę więcej.


ASTOR SKIN MATCH

Jedwabisty i dobrze napigmentowany produkt. Naprawdę warto się za nim rozejrzeć.


L'OREAL LE BLUSH

Typowo matowy róż, który w porównaniu do Wibo utrzymuje się dużo dłużej.



BRONZER

ASTOR SKIN MATCH 4EVER BRONZE

Niestety w drogeriach dobrych bronzerów jest bardzo mało, jednak Astor troszkę się wybił. Jest to bardzo ciekawy produkt, którym możemy opalić i lekko ocieplić naszą twarz. Jeśli szukacie bronzera, który nie jest w odcieniu marchewki, to w Rossmanie będzie to bardzo dobry wybór. Odcień brunette jest cudny.




Jak wyglądały Wasze dotychczasowe zakupy w Rossmanie? Macie jakieś życzenia co do kolejnych postów? Co u Was? :) 


PODOBNE WPISY

16 komentarzy:

  1. Lovely powoli staje się tak sławne jak Mery Lou ;) a z Bourjois mam 39 róż i trochę ciężko mi się z nim czasem pracuje,ale ogólnie jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście róże Bourjois wymagają wyczucia, ale da się to "ogarnąć" i znaleźć swój sposób na nie. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ja nic nie kupiłam i nie zamierzam kupić na tej promocji bo akurat niczego w tym momencie nie potrzebuje nowego. Z rzeczy, które przedstawiłaś mam ten rozświetlacz Lovely wersję gold i jestem z niego bardzo zadowolona.Super jakość a cena śmiesznie niska jak za taki dobry produkt. Mam też róż Bourjois, mega wydajny kosmetyk, nie wiem kiedy go skończę a mam go już ponad rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi uświadomiłaś, że ten mój róż też już coś koło tego ma :D wydajny jak diabli :)

      Usuń
  3. Róż w kremie został jakiś czas temu wycofany, a taki towar jeśli zostaje to się odsyła, więc są marne szanse, że komuś uda się go teraz kupić w Rossmannie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze... Rzeczywiście. Pamiętam jak go dorwałam, to był mega przeceniony. Zapomniałam :/ Zaraz przekażę dziewczynom. Dziękuję za czujnośc i przypomnienie :*

      Usuń
    2. Zdarza się!:) Był w cenie na do widzenia chyba za 4złote. :)

      Usuń
    3. No właśnie czasem mi śmignął jak byłam w Rossmanie, no ale cóż, albo się komuś uda, albo nie :)

      Usuń
  4. Sama posiadam RIMMEL STAY MATT i jest świetny, godny polecenia, a na promocji kosztował 12 złotych. :)
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/11/chocolate-festival-warsaw.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) A jednak da się nieźle upolować :)

      Usuń
  5. ja mam takie stałe kosmetyki jak bronzer z bikora, rozświetlacz mary lou , podkładów nie używam, czasami sięgam po loreal true match ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merry jest cudna. :) Właśnie tworzę swój "stały" zbiór. :) Zaczyna mnie irytować natłok kosmetyków w domu :)

      Usuń
  6. Super post :) mam róż z bourjois jest cudowny , zastanawiałam się tez na kremowym różem..
    Zapraszam na mojego bloga. Mam 3 posty o promocjach w Rossmanie ;) będzie mi Milo jeśli zerkniesz :)

    http://160wkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*