PROMOCJE W ROSSMANIE: -49% NA MAKIJAŻ OCZU. CO POLECAM I CO WARTO KUPIĆ?

8.11.15 SZKIC KOBIECOŚCI 12 Comments


Zakończył się pierwszy tydzień promocji w Rossmanie. Teraz królują produkty do makijażu oczu. Poprzednią część z serii "Co warto kupić..." możecie zobaczyć tutaj (klik). Dzisiaj sporo kolejnych produktów, ale naprawdę takich drogeryjnych perełek :) Myślę, że warto je wypróbować szczególnie, ze teraz będziemy mogły je kupić dużo taniej. Bez przedłużania... Zapraszam do czytania :)


BRWI

Tutaj mam swoich stałych faworytów, którzy sprawdzają się u mnie idealnie.


ŻEL DO BRWI L'OREAL BROW ARTIST PLUMPER

Dokładną jego recenzję możecie przeczytać tutaj (klik). Nadal spisuje mi się śwetnie i naprawde Wam go polecam, bo w wersji kolorowej jest naprawdę silny i trwały.


KREDKA MAYBELLINE BROW SATIN

Z tej serii jest także żel do brwi i m.in. po niego sięgnę na promocji :) Kredka jest naprawdę świetnej jakości. Naprawdę jak na kredkę drogeryjną do brwi, ma bardzo trafione kolory, które niestety często w przypadku drogeryjnych marek są zbyt ciepłe lub jakieś takie do niczego nie pasujące... Te kredki są naprawdę świetne. Z jednej strony mamy kredkę, z drugiej gąbeczkę z cieniem. Nic dodać nic ująć. Da się nią uzyskać bardzo naturalny i piękny efekt, a jeśli lubicie bardziej zarysowany i ostrzy kształt brwi, to ta kredka Wam to umożliwi :) 



CIENIE

Tutaj duuużo więcej. :)
Na ogromną uwagę zasługuje kilka produktów i są to na pewno:



MAYBELLINE COLOR TATOO 

Obie wersje (klasyczna i matowa) są genialne. Są to zdecydowanie jedne z najbardziej trwałych produktów do makijażu oczu, jakie znajdziecie na drogeryjnych półkach. Recenzję matowych Tatoo możecie przeczytać tutaj (klik). Kolorów także mamy sporo do wyboru. Taki cień możemy używać solo, ale może być także używany jako baza pod cienie, dlatego myślę, ze jest to zdecydowanie najbardziej warty uwagi produkt na promocji :)


ASTOR EYE SHADOW ARTIST PALETTE

Są to paletki 5 cieni w naprawdę bardzo ładnych odcieniach. Posłużą Wam one raczej jako akcent, chyba, że na co dzień lubicie duży błysk na powiece. Jakość cieni jest naprawdę wysoka i są to jedne z lepszych cieni drogeryjnych.


ASTOR EYE ARTIST EYESHADOW 

Obok Maybelline Color Tatoo i innego produktu ASTORA, o którym za chwile, są to moje ulubione drogeryjne cienie. Mają przepiękne odcienie, ale co najważniejsze są trwałe, jedwabiste, dobrze się rozcierają i praca z nimi jest bardzo przyjemna. Taki duecik możemy spokojnie użyć w dziennym makijażu. Wykończenie cieni jest w zdecydowanej części między matem a satyną. Często jeden z cieni jest bardziej satynowy niż jaśniejszy kolorek, ale całość potrafi stworzyć naprawdę ciekawy efekt.


ASTOR 24H PERFECT STAY EYESHADOW&LINER

Moim faworytem jest odcień 120 Chic Nude, który nawet solo wygląda przepięknie. Uwielbiam takie odcienie. Dodatkowo mamy zapewnioną trwałość. Na weselu cień miałam nałożony solo i jego wygląd od 16 do 5 rano się nie zmienił :) Efekt jaki stworzył był piękny i naturalny. Zachywcam się tymi kredkami. Mam jeszcze czarną i khaki :) Naprawdę warto. Właśnie z tym produktem duet ASTOR i Color Tatoo tworzą moją świętą drogeryjną trójcę.


CIENIE MAYBELLINE

Nie ma się co rozwodzić. Naprawdę cienie Maybelline niezależnie od serii - czy kremowe czy prasowane - są dobrej jakości i warto się na nie skusić :)


CIENIE L'OREAL COLOR RICHE

Obie wersje, czyli cienie solo lub paletka, są zdecydowanie najwyższej jakości jeśli chodzi o cienie brokatowe, błyszczące. :) Jeśli zależy Wam na dobrej pigmentacji, rozcieraniu to koniecznie po nie sięgnijcie. Warto wrzucić je do koszyka właśnie na promocji, bo w regularnej cenie są najdroższe :)



KREDKI I EYELINERY


EYELINER RIMMEL W SŁOICZKU 

Eyeliner w kolorze czarnym. Kremowy, trwały i bardzo wygodny w użyciu. Naprawdę Wam go polecam. Możecie się też rozejrzeć za eyelinerem Maybelline, ale go osobiście nie miałam, więc nic Wam więcej o nim nie powiem. Tylko słyszałam, że jest dobry.

EYELINER EVELINE W PĘDZELKU

Najlepszy drogeryjny eyeliner w pędzelku, jaki miałam okazję mieć. Pędzelek jest dobrze wyprofilowany, pozwala na namalowanie naprawdę precyzyjnej kreski. Dodatkowo jest to trwały i tani produkt.

RIMMEL EXAGGERATE WATERPROOF EYE DEFINER

Najlepsze kohle dorgeryjne jakie miałam. Służą mi właśnie do tego celu, ale kolorek 212 Rich Brow służy mi także do podkreślania górnej linii rzęs. Świetnie się rozcierają i zastygają, dzięki czemu naprawdę długo pozostają w miejscu. Zdecydowanie najlepszy kohl w kolorze kremowym jaki możecie kupić także jest z tej kolekcji :)


TUSZE


L'OREAL VOLUME MILLION LASHES SO CUTURE

Jest to jeden z tych tuszy, które tworzą efekt "WOW!" Naprawdę dają efekt miliona rzęs, dodatkowo je rozdzielając. Regularnie kosztuje koło 60 zł, dlatego na promocji warto zrobić zapas :p


MAYBELLINE LASH SENSATIONAL

Swego czasu był to mój ulubiony tusz. Jego recezję przeczytacie tutaj (klik).Jest to tusz bardzo trwały i daje efekt sztucznych rzęs. Nie lubi, jeśli nałożymy dwie warstwy, bo wtedy może posklejać rzęsy, ale już jedna warstwa daje bardzo dobry i efektowny wygląd naszych oczu.


MAX FACTOR 2000 CALORIE

Na pocżątku bardzo tego tuszu nie lubiłam, odstawiłam, ale w końcu się niego przekonałam (chyba lekko przesechł) i nie żałuję. Jest delikatny dla rzęs, daje naturalny efekt, ale trwały i sprawia, że nasze rzęsy wyglądają na piękne, długie i "nagie" - bez żadnego produktu :)


ASTOR SEDUCTION CODES

Daje bardzo podobny efekt do MAX FACTORA. Unosi rzęsy i lekko je wywija. Sprawdzi się świetnie jako tusz wykańczający, czyli np. jedna warstwa jakiegoś tuszu i jako druga właśnie on :)


Planowałyście już zakupy z tej serii promocji? Trafiło coś do Waszych koszyków na poprzedniej części?  Może chciałybyście także coś polecić? Chętnie poczytam i być może sama się skuszę :) Być może miałyście któryś z wymienionych produktów? Jak u Was się spisały?

PODOBNE WPISY

12 komentarzy:

  1. Zaopatrzyłam się w color tattoo 26M901, jestem ciekawa jak się sprawdzi :D Pani konsultantka poleciła mi eyeliner Astor EyeArtist, słyszałaś coś o nim? Szukałam cielistej kredki na linię wodną i to był wyczyn, znalazłam tylko jedną, z Rimmela i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień Color Tatoo jest z tyłu, chyba podałaś mi numer seryjny :) Jednak zakupu żałować nie będziesz. :) Cielistą kredkę trudno znaleźć, żeby jeszcze dodatkowo miała ładny odcień. Rimmel jest naprawdę trwały. O eyelinerze nic nie słyszałam. Nawet go nie zauważyłam na półce heh :)Nic o nim nawet nie słyszałam, a jak wspisałam w Google to tylko sklepy powyskakiwały, zero recenzji prócz wizazu (tam dość dobrze o nim mówią). Daj znać jak przetestujesz :) Czy warto było kupić. Pozdrawiam :) I zapraszam do zostania na dłużej, obserwowania Insta i Facebooka :)

      Usuń
    2. Faktycznie, to Creme De Rose 91, dam znać :)

      Usuń
    3. Super. No to czekam (-y) :) Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  2. Fajny post �� przydał mi się dziś przy wizycie w sklepie�� kupilam kilka fajnych kosmetyków�� no i jestem zadowolona z poleconej maskary - w końcu coś mi się podoba po kilku nieudanych zakupach �� dzięki Magda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś zadowolona :) Nie ma za co :) Miłego używania :p

      Usuń
  3. Oj tak Loreal Volume Million Lashes So Couture jest moim wielkim ulubieńcem tak samo jak Max factor 2000 calorie :) Cienie z Astor muszę wypróbować :) ogólnie lubię tą firmę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się zgadzamy :) Cienie Astor w tych dwóch wersjach, o których napisałam to naprawdę jedne z lepszych drogeryjnych takich produktów :) Pozdrawiam Kochana !

      Usuń
  4. Ja mam cielistą kredkę z Catrice :) i jest super. Ciekawa jestem tego tuszu Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała się przyjrzeć tym kredkom Catrice. U mnie często są wykupione, więc może nie miałam okazji zobaczyć beżowej :)
      Którego tuszu Kochana?
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Maybelline Lash Sensational kocham, jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Ja zużyłam już chyba 4 opakowania, także naprawdę ją ubóstwiam :)

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*