DELIKATNA ŚWIĄTECZNO - SYLWESTROWA STYLIZACJA

14.12.15 SMILEEEFREAK 9 Comments


Dzisiaj przyszedł czas na kolejne pazurki. Zaczynamy delikatnie, prosto, ale z błyskiem. Powoli wchodzimy w czas typowo świąteczny i na zdobienia wigilijne przyjdzie jeszcze pora. Najpierw zdecydowałam się na typowo nudziakową stylizację, którą przełamałam przpiękną błyskotką. Taka stylizacja nada się nie tylko na rodzinny czas w trakcie świąt, ale równie dobrze sprawdzi się na sylwestra :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
Użyłam dwóch lakierów Semilac.


136 Creamy Muffin
094 Pink Gold


Jeśli nie wiecie jak wykonać manicure hybrydowy, to zapraszam Was do tego posta: klik.

Cała stylizacja opiera się na pięknym kolorze nude, który wpada w róż. Jest to piękny ciepły odcień i jestem w nim zakochana. Z resztą. Doskonale wiecie, że ostatnio przepadłam jesli chodzi o kolorki, które do mnie trafiły. Są one po prostu idealne ! 

Dodatkowo mały paznokieć pomalowałam odcieniem 094, a na palcu serdecznym zrobiłam bardzo prostą choineczkę, która wcale nie musi być postrzegana jako choinka, a po prostu jako trójkątne zdobienie.




Taka stylizacja jest bardzo uniwersalna i nie wymaga od nas zbyt wielkiego skupienia jesli chodzi o strój. pasuje praktycznie do wszystkiego. 


Jestem bardzo ciekawa jakie Wy kolorki
lubicie na pazurkach w zimę i Wigilię? 
Dajcie znać :) 
Wpadnijcie też na Instagram i Facebook'a:) @magdagora_blog

OCZYWIŚCIE ZAPRASZAM WAS NA KONKURS SEMILAC !!! :) KLIK

PODOBNE WPISY

9 komentarzy:

  1. najlepiej wybrać kolory klasyczne żeby pasowały do naszych stylizacji świątecznych czy też sylwestrowych ;)je pewnie postawię na czerń xd
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na czerń postawię na sylwestra. :) Na święta u mnie bordowy króluje ! :)

      Usuń
  2. piękne :)
    sama stawiam na czerwień i złoto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czerwień i złoto kojarzy mi się zawsze z czymś królewskim :) Także stawiam na czerwień, ale w troszkę innym połączeniu. Niedługo same zobaczycie ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. koniecznie musze upolować przed sylwestrem jakiś nowy kolorek semilac <3 probowałaś już ich klasyczne lakiery (nie hybrydy)? widziałam, że sie u nich pojawiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, bo używam tylko hybryd. Jednak podejrzewam, że jakościowo będą podobne :) Oczywiście na pewno mniej trwałe.

      Usuń
  4. Właśnie sie zastanawiałam nad tym nudziakiem, teraz nie mam wątpliwości.
    Na Wigilię planuje jakaś czerwień, mysle nad my love i red carpet z jakims brokatem, ale wciąż nie moge się zdecydować. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Ja stawiam na classic Wine :) Osobiście wybrałabym My Love :D

      Usuń
  5. super :)
    fajne blog - obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*