DRUGI KONKURS Z SEMILAC. WYGRAJ LIMIOTOWANY NIEDOSTĘPNY W SPRZEDAŻY KOLOR 000 SEMILIKE !!! - DRUGA EDYCJA.

5.12.15 SMILEEEFREAK 13 Comments

KONKURS ZAMKNIĘTY

Moje drogie Kobitki, pierwsza edycja konkursu trwa dalej, ale przyszedł czasna drugą. Wszystkie zasady poznacie w dzisiejszym poście. Oczywiście nagrodą jest cudowny kolo 000 Semilac czyli Lazure Dream. Jest to kolor limitowny i nie ma możliwości go kupić, dlatego tym bardziej jest o co walczyć ! Pierwsza edycja (klik) nadal czeka na Wasze zgłoszenia ! 


Zdecydowanie duża część z Was może powiedzieć, że ta edycja jest prostsza, ale niekoniecznie tak jest. Wymaga ona także dobrego przemyślenia i Waszej aktywności. :) 

Osoby, które już się zgłosiły w pierwszej edycji mogą zgłaszać się również w tej. Zgłoszenia są traktowane osobno i każda z Was może mieć aż 3 szanse na wygraną. 

Jeśli dokładnie chcecie zobaczyć jaki kolor jest do wygrania, to zapraszam so tego posta: KLIK.

Liczę na Wasz duży udział :*

DRUGA EDYCJA KONKURSU


W tej edycji zostaną wyłonione DWIE osoby, które otrzymają Semilike :) 
Pierwsza z Was zostanie nagrodzona za odpowiedź na pytanie.
Druga zostanie wylosowana. 
Zgłaszając się do tej edycji macie już dwie szanse wygrania nagrody, a szanse w losowaniu możecie zwiększać, zbierając punkty :) 


ZASADY KONKURSU - DRUGA EDYCJA



1. Polubić funpage Semilac na FB ( klik ) 
2. Polubić funpage bloga na FB ( klik )
3. Odpowiedzieć na pytanie: "Za co cenisz manicure hybrydowy i w jakich stylizacjach czujesz się najlepiej?"


Każda z Was, która odpowie na pytanie otrzymuje 3 głosy w losowaniu.

Możecie zwiększyć ilość losów, finalnie mając ich aż 10 ! 



Za co można dostać kolejne losy?
_______________________________________________________________________________________________________

- zaobserwowanie bloga (+2)
- udostepnienie posta z konkursem na FB (+1) --- Pamiętajcie, aby udostępniać publicznie. Inaczej tego nie sprawdzę :) 
- udostepnienie w Google+ (+1)
- zaobserwowanie na Insta Semilac (+1)
- zaobserwowanie na Insta bloga (magdagora_blog) (+1)
- udział w pierwszej edycji (+1)


Swoje zgłoszenia umieszczajcie pod postem w komentzarzach. Jeśli nie posiadacie konta Google, to jako Anonimowy użytkownik także możecie się zgłosić.
Zgłoszenia przyjmujemy także pod postem konkursowym na FB oraz na mailu.



WZÓR ZGŁOSZENIA:

"..................." - najpierw napiszcie odpowiedź na pytanie, a później:
Lubię Semilac jako:
Lubię Szkic Kobiecości jako:
------------------------------------------------
Obserwuję bloga jako:
Udostępniłam na FB jako:
Udostępniłam w Google+ jako:
Obserwuję Semilac jako:
Obserwuje bloga jako:
Wzięłam udział w pierwszej edycji jako:


WYŁONIENIE ZWYCIĘZCÓW


W każdej częsći (stylizacja, pytanie, losowanie) wygrywa jedna z Was, czyli otrzymuje Semilike ! Mamy trzy nagrody i każdą możecie zdobyć w inny sposób :)

Zwycięzcy zostanią wyłonieni kolejno najpierw z pierwszej edycji, póżniej za odpowiedź na pytanie konkursowe i ostatnio osoba zostanie wylosowana.
Każda z Was może wygrać tylko jedną nagrodę :)


Oczywiście, powtórzę to kolejny raz, można wziąć udział we wszystkich edycjach :) 


Na Wasze zgłoszenia z pierszej i drugiej edycji czekamy do 22 grudnia !!!

Regulamin drugiej edycji konkursu Semilac.

  • Organizatorem konkursu jest firma Semilac oraz Magdalena Góra - autorka bloga "Szkic Kobiecości".
  • Sponsorem nagród jest firma Semilac.
  • Wygrane osoby zostają wyłonione przez autorkę bloga.
  • W konkursie może wziąć udział każdy chętny, który spełni warunki uczestnictwa.
  • Jeśli uczestnik nie posiada konta na Facebook'u ma on obowiązek poinformować o tym organizatora. 
  • Na zgłoszenia uczestników czekamy od dzisiaj (5 grudnia 2015 r.) do 22 grudnia 2015 r. do godziny 23:59.
  • Każda z uczetniczek może wziąć w udział w obu edycjach konkursu, jednak może wygrać tylko raz.
  • Nie ma obowiązku wzięcia udziału w obu edycjach.
  • Każda edycja jest traktowana indywidualnie i zgłoszenia nie mają na siebie wpływu - są oceniane osobno.
  • Każda z uczestniczek może przesłać jedno zgłoszenie do każdej z edycji.
  • Zgłoszenia są przyjmowane w komentarzach pod postem, na Facebook'u pod postem konkursowym  oraz na e-mail madziagora@onet.eu
  • Nagrodą w drugiej edycji konkursu są 2 lakiery hybrydowe - limitowany i niedostępny w sprzedaży odcień 000 Lazure Dream.
  • Nagroda jest nowa i nieużywana.
  • Prace uczestników nie będą dalej przesyłane ani udostępniane.
  • Wyniki pojawią się 24 grudnia 2015 r. na Facebook'u, blogu oraz moim Instagramie.
  • Każda osoba, która wygra ma obowiązek w ciągu 4 dni od ogłoszenia wyników skontaktować się ze mną, w przeciwnym razie zostanie wybrana kolejna osoba. :)
  • Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
  • Koszty przesyłki ponosi organizator konkursu - autorka bloga.
  • Wysyłka tylko na terenie Polski.
  • Osoby biorące udział w konkursie nie mogą usuwać swojego zgłoszenia do kilku dni po ogłoszeniu wyników.
  • Osoby, które polubią funpage, a po konkursie od razu zrezygnują, nie będą brani pod uwagę przy następnych konkursach.
  • W szczególnych przypadkach zastrzegam sobie możliwość zmiany regulaminu po wcześniejszym poinformowaniu.
  • Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


CZEKAMY NA WASE KOLEJNE ZGŁOSZENIA !

POWODZENIA !

PODOBNE WPISY

13 komentarzy:

  1. Cenie manicure hybrydowy za to, że w każdej sytuacji moje paznokcie wyglądają na zadbane i piękne. Zawsze miałam problem z obgryzaniem paznokci, z czym wiązało się to, że byly maksymalnie krótkie! Teraz kiedy regularnie je używam (oczywiscie z przerwami) moje paznokcie są długie i mocne(!). Różnorodność kolorów pozwala mi wybrać odpowiednio do sytuacji, i moge mieć spokój aż do 4tygodni . Szczęście w nieszczęściu - moje paznokcie rosną wolno - czylli nie ma aż tak nieestetycznego odrostu. :) Cenie hybrydy rowniez za to, że w razie jakiegoś wypadku jak złamanie paznokcia moge go spokojnie przedłużyć (nie w każdej firmie), by nie żegnać się z wymarzonym szponami :P No i oczywiście nie moge pominąć tego, że wystarczy odmoczyć w acetonie i pięknie się ściaga! Jako zapracowana kobietka, ktora lubi dobrze wyglądać jest to IDEALNE rozwiązanie :)
    Stylizacja w której najlepiej się czuje to jednokolorowy lakier (zwłaszcza pastele), z dodatkiem np. Cyrkoni, naklejka. Są subtelne ale efektowne!

    Lubię Semilac jako: Daria Magdzińska
    Lubię Szkic Kobiecości jako: Daria Magdzińska
    ------------------------------------------------
    Obserwuję bloga jako: Daria Daria
    Udostępniłam na FB jako: Daria Magdzińska
    Udostępniłam w Google+ jako: Daria Daria
    Obserwuję Semilac jako: instagram beeemorehappy
    Obserwuje bloga jako: beeemorehappy
    Wzięłam udział w pierwszej edycji jako: Daria Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Manicure hybrydowy cenię chyba jak każdy za trwałość ale bardziej za to, że można zapomnieć o codziennym malowaniu paznokci jest to wygoda nie do opisania, po prostu raz na dwa tygodnie robimy manicure a później może dziać się co chce z paznokciami, póki są jest i hybryda. Jeżeli chodzi o stylizację paznokci uwielbiam klasyczne poważne kolory, chociaż na co dzień poważna nie jestem.

    Lubię Semilac jako: Gabriela Uchto
    Lubię Szkic Kobiecości jako: Gabriela Uchto
    ------------------------------------------------
    Obserwuję bloga jako: Gacek
    Udostępniłam na FB jako: nie
    Udostępniłam w Google+ jako: Gabi Uchto
    Obserwuję Semilac jako:Gabriela Uchto
    Obserwuje bloga jako: Gacek
    Wzięłam udział w pierwszej edycji jako: Gabriela Uchto

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7/12/15 10:10

    Ja już mam ten kolor i jest naprawdę super :) Semilac miał świetny pomysł z tą limitowaną edycją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy pomyślę o manicure hybrydowym to moje pierwsze skojarzenie to komfort. Pojęcie bardzo szerokie, takie jak korzyści lakierów hybrydowych. Co rozumieć przez słowo komfort? Po pierwsze nie muszę już czekać godziny aż lakier zaschnie i nie muszę się obawiać, że na paznokciach znowu odbije mi się poduszka. Po drugie to wiem, że moje paznokcie mogą sobie spokojnie rosnąć i się nie połamią, hybrydy utwardzają płytkę i dzięki temu możemy mieć piękne paznokcie. Kolejnym znaczeniem tego słowa jest to, że nie trzeba co kilka dni znowu malować paznokci, bo coś się zdarło. Hybrydy można trzymać spokojnie 2-3 tygodnie. Ten, kto stworzył tę metodę jest geniuszem i chwała mu za to! ;)
    Lubię Semilac jako: Sandra Małyszko
    Lubię Szkic Kobiecości jako: Sandra Małyszko
    ------------------------------------------------
    Obserwuję bloga jako: Sandra M
    Udostępniłam na FB jako: nie
    Udostępniłam w Google+ jako: Sandra M
    Obserwuję Semilac jako: czesc_tu_sandra
    Obserwuje bloga jako: nie
    Wzięłam udział w pierwszej edycji jako: Sandra M

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej cenię Semilac za to, że dzięki nim w końcu ZAWSZE mogę zachwycać paznokciami. Kiedyś krótkie, pękające - dzisiaj twarde, długie, zadbane. Malowanie paznokci to zawsze była moja pasja. Dawniej jednak nie miałam do tego cierpliwości. Starałam się jak najlepiej, robić wzory, bawić się na każdy sposób, miałam 1000 pomysłów na minutę! Kiedy kończyłam, opuszczała mnie cierpliwość, schnięcie paznokci to był koszmar. Nie mogłam ruszyć niczego, żeby nie zepsuć świeżo pomalowanych pazurów (co oczywiście i tak zawsze się działo). Teraz Semilac daje mi szansę pomalowania paznokci i nie martwienia się o to, czy zahaczę i zepsuję, mogę pomalować i wyjść z domu bez obaw. Jeszcze jest sprawa z trwałością. Nigdyś kilka dni, teraz do 3 tygodni. Kiedy usuwam hybrydy Semilac? Kiedy moje paznokcie, które rosną teraz o wiele szybciej zaczynają mi robić za duży odrost przy lakierze. Nie ma żadnych minusów w tej firmie. Do tego wybór kolorów jest wyjątkowy i na każdą okazję. Najlepiej czuję się w stylizacjach z intensywnymi kolorami, gdzie nie trzeba się za dużo namęczyć, bo jedna warstwa działa cuda!

    Lubię Semilac jako: Katarzyna Górecka
    Lubię Szkic Kobiecości jako: Katarzyna Górecka
    Obserwuję bloga jako: KatarzynaMal
    Obserwuję Semilac jako: katrinee8
    Obserwuje bloga jako: katrinee8
    Wzięłam udział w pierwszej edycji jako: (e-mail: kati.g@onet.eu, imię: Katarzyna Górecka, komentarz jako: KatarzynaMellark

    OdpowiedzUsuń
  7. Manicure hybrydowy jest moim wybawieniem :) Dzięki niemu mogę cieszyć się dłuższymi paznokciami i już nie muszę martwić się, że pazurki połamią się w najmniej odpowiedniej sytuacji. Dużą zaletą dla mnie jest też to, że każdy może wykonać taki manicure sam, w swoim domu bez wydawania pieniędzy na kosmetyczkę. Trwałość i niesamowity blask jaki dają te lakiery, jest genialna i pozwala zaoszczędzić dużo czasu. Nigdy nie lubiłam malować paznokci, ale dzięki hybrydom kocham to robić :)

    Lubię Semilac jako: Andżelika Szeliga
    Lubię Szkic Kobiecości jako: Andżelika Szeliga
    ------------------------------------------------
    Obserwuję bloga jako: Kuferek z Pięknem
    Udostępniłam na FB jako: -
    Udostępniłam w Google+ jako: -
    Obserwuję Semilac jako: kuferekzpieknem
    Obserwuje bloga jako: kuferekzpieknem
    Wzięłam udział w pierwszej edycji jako: Andżelika Szeliga

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny blog :) i piękny kolor paznokci


    Witaj na moim blogu :)

    co powiesz na wspólna obserwację ? jeśli tak to zacznij i daj znać Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor! Ja jednak jak na razie obstaje przy żelach ;) może się przekonam do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Manicure hybrydowy cenię za to, że mogę się nim cieszyć tak długo jak tylko chcę, że mogę robić przeróżne kombinacje kolorystyczne a i tak zawsze manicure hybrydowy będzie wyglądał świetnie. Cenię w nim także to, że do oporu można poprawiać to co się tworzy na płytce paznokcia nie zmywając co chwilę lakieru i nie robiąc wszystkiego od początku. Dzięki manicure hybrydowemu robię to co naprawdę bardzo lubię i to co jest moim hobby, czyli malowanie paznokci. Dzięki niemu także przełamuję swoją nieśmiałość, robiąc taki manicure znajomym, co świetnie pomaga się otworzyć przed ludźmi. Najlepiej czuję się w szalonych, kolorowych stylizacjach, które zupełnie różnią się od mojego szarego stylu ubierania się. Żywe kolory to coś, co moje paznokcie najbardziej kochają.

    Lubię Semilac jako: Klaudia Chojnowska
    Lubię Szkic Kobiecości jako: Klaudia Chojnowska
    ------------------------------------------------
    Obserwuję bloga jako: Klaudia Chojnowska
    Udostępniłam na FB jako: Klaudia Chojnowska
    Udostępniłam w Google+ jako: Klaudia Chojnowska
    Obserwuję Semilac jako: naginiiii
    Obserwuje bloga jako: naginiiii
    Wzięłam udział w pierwszej edycji jako: Klaudia Chojnowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś moje paznokcie były zadbane,
    ale często połamane..
    Jeden krótki, drugi długi,
    WYGLĄDAŁY JAK MACZUGI!
    wtedy pilniczek brałam do ręki,
    i piłowałam - co za męki..
    Teraz czas na malowanie,
    chodź za chwile miałam robić pranie.
    Nałożyłam dwie warstwy liliowe,
    chiwlkę podmuchałam - no i gotowe :)
    Gdy zabrałam się za pranie
    odprysł lakier, NA NIC STARANIE!
    Więc ponownie malowałam je wieczorem,
    i kładłam się do łóżka,
    patrze rano na paznokciać,
    odcisnęła się poduszka!

    Za to właśnie kocham hybrydki,
    cały czas trzymają się mojej płytki!
    Wygoda to dla mnie niesłychana,
    zwłaszcza, że jestem zapracowana.
    Powiem szczerze - ułatwiły mi one życie,
    Teraz zawsze paznokcie wyglądają należycie :)

    Zimą najlepiej lubię się w klasycznym kolorze,
    czerwonym, bordowym i czarnym może..
    Za to w ciepłe wakacje
    lubie tworzyć kolorowe wariacje!

    Życze hybrydomaniaczkom wesołych i rodzinnych świąt,
    niech Semilacki pięknie błyszczą u naszych rąk!

    ----------------------------------------------------

    Lubię Semilac jako: Teresa Pawłowska
    Lubię Szkic Kobiecości jako: Teresa Pawłowska

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*