TANIE, POLSKIE I DOBRE, CZYLI KTÓRE KOSMETYKI ZIAJA WAM POLECAM. NA CO WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

12.12.15 SMILEEEFREAK 18 Comments


Niestety w tym tygodniu miałam tyle pracy, że nie byłam w stanie napisać nowego posta :) Wiecie. Robienie zdjęć, treść - wszystko potrzebuje czasu, a wole, żeby było zrobione dokładnie niż na odczepkę :) Dzisiaj jednak wracam do Was z dość obszernym postem na temat naszej polskiej firmy Ziaja. Na pewno wchodząc na ich stoisko czujemy się lekko zagubione, ale w pozytywny sposób. Mianowicie wybór jest tak ogromny, że najchętniej 70% produktów chętnie byśmy przetestowały i zobaczyły jak się sprawdzają. Na pewno przekonują też do tego ceny. Wiele osób twierdzi, że jeśli coś ma tak niską cenę, to nie idzie to w parze z jakością. Czy rzeczywiście tak jest?

Ja niejednokrotnie się przekonałam, że nie nalezy zrażać się do kosmetyku, bo jest tani. Poza tym Ziaja to nie tylko kremy do twarzy za niecałe 10 zł, jak wiele osób kojarzy, a także krem pod oczy serie specjalistyczne, za które zapłacimy nawet koło 50 zł.

Zdecydowanie na postrzaganie firmy wpływa to, że w supermaketach także możemy kupić ich produkty, jendak zazwyczaj są to maseczki w saszetkach, kremy do twarzy, rąk i toniki.

Miałam okazję spróbować dość sporej ilości tych kosmetyków i muszę przyznać, że sporo z nich bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Jeśli chcecie się dowiedzieć dokładnie, które to produkty, to zapraszam do czytania. Obiecuję, że będzie krótko i na temat :p

Część z kosmetyków już miało swoją osobną recenzję, dlatego nie będę się powtarzać i dokładnie możecie poznać poszczególne produkty.



OLIWKOWA WODA TONIZUJĄCA Z WIT. C -  LIŚCIE ZIELONEJ OLIWKI


Pisałam o niej już kilka razy. Uwielbiałam ją latem na plaży. żeby złagodzić i zrelaksować twarz oraz całe ciało. Uwielbiam ją też jesienią i tak naprawdę służy mi cały rok. Zawsze rano po przebudzeniu spryskuję nią twarz. Dzięki niej otwieram oczy i pomaga mi się obudzić. Dodatkowo lekko nawilża i przygotowuje nasza twarz pod makijaż :) Serdecznie Wam polecam.
Cena: 7,60 zł


KREM DO RĄK KOZIE MLEKO


Jeden z dwóch ulubionych kremów do rąk tej firmy. Jest lekki i szybko się wchłania, ale pozostawia skórę idealnie głądką, miękką i silnie nawilżoną. Nic dodać nic ująć.
Cena: 7,53 zł


KREM DO RĄK Z PROTEINOWYM BALSAMEM I BIAŁYM ŁUBINEM


Ostatnio trafił do mojej komsetyczki i pisałam Wam o nim tutaj: klik  . Naprawde jest to bardzo dobry krem, podobnie jak żele pod prysznic z tej firmy. Bardzo dobrze dba o nasza skórę, a dodatkowo ułatwił mi sprawdę z kremowaniem rąk po każdym myciu dzięki pompce :)
Cena: 11,60 zł


PŁYN I PASTA STOMATOLOGICZNA SENSITIV


Na poczatku dość sceptycznie podeszłam do tej serii (przyznam sie od razu), jednak moje wątpliwości szybko zostały rozwiane. Są to delikatne produkty, które nie podrażniły mi dziąseł, a u mnie to dość częste :) Naprawdę jestem zadowolona.
Cena płynu: 10,50 zł
Cena pasty: 6,30 zł



ŻELE POD PRYSZNIC


Ostatnio używam tylko Ziaji jeśli chodzi o żele i jestem zachwycona. Kupuję co róż inny i każdy mi się podoba. Lekko nawilżają skórę, zostawiają ją gładką i miłą, a dodatkowo ładnie pachną. No i sa tanie jak barszcz.
Cena: około 8 zł



BALSAM DO CIAŁA ZIAJA SOPOT SPA


Pisałam o nim w tym poście: KLIK
Aktualnie stosuję ciągle balsam z Oillan, ale latem mnie urtował właśnie ten produkt :)


PEELING ENZYMATYCZNY SOPOT SPA


Jeśli czytaliście starsze posty, to wiecie, że peeling enzymatyczny, który kosztuje koło 60 zł wcale nie musi być dobry, a wręcz pogorszyć stan naszej skóry. W tym przypadku z czystym sercem mogę Wam polecić ten peeling. Jest tani i skuteczny.
Cena: ok. 9 zł


KOZIE MLEKO SKONCENTROWANY KREM NAWILŻAJĄCY 


Kupiłam ten krem niedawno, ale jestem nim zachwycona. Kierowałam sie lekkością kremu do rąk z tej serii i w tym przypadku, mimo, że krem jest dość tłusty i treściwy, to bardzo szybko się wchłania i jest bardzo lekki dla skóry. Nie powoduje wiecenia, super nawilża i nie zostawia tłustego filmu. Znalazłamidealny krem pod makijaż za mniej niż 10 zł !
Cena : ok. 8 zł


KOKOSOWY BALSAM DO UST


Jestem balsamoholiczką i jeśli chodzi o usta, to mam całą altylerię. Ten balsam jest bardzo tłusty, przypomina masło. Ślicznie pachnie i świetnie nawilża. Naprawdę go lubię i ciągle mam go przy sobie. Nie wiem jak sprawdzają się inne balsamiki, ale ten jest genialny.
Cena: 6,50 zł


KREM - MASKA POD OCZY Z CERAMIDAMI - SERIA ZIAJA PRO


Pewnie już macie dość tego, jak ciągle go zachwalam. Niestety, ale po prostu będę się dalej nim zachwycać. jest to mój ukochany krem pod oczy. Tłusty, ale nie obciąża i genialnie nawilża. Uwielbiam go. Tubka jest ogromna. i nie wiem, kiedy go skończę :p Pełną recenzję znajdziecie tutaj: KLIK
Cena: 37,60 zł


ZIAJA MASŁO KAKAOWE -
MASECZKA, KREM DO TWARZY I BALSAM DO CIAŁA


Uwielbiam tą serię za nawilżenie jakie daje i nieziemski zapach. Wszystkie te trzy produkty genialnie nawilżają, natłuszczają skórę.
Cena balsamu: ok. 7 zł
Cena kremu do twarzy: ok. 6 zł
Cena maseczki: ok. 2 zł

ZIAJA SOPOT ROZŚWIETLENIE KREM DO TWARZY


Bardzo lubię ten krem latem, na dzień. Zazwyczaj rezygnuję z podkładów, a ten krem daję piękny kolor na skórze i subtelne rozświetlenie. Skóra nabiera po prostu zdrowego blasku i świeżości.
Cena: ok. 6 zł


ZIAJA NATURALNY KREM OLIWKOWY PRZECIW ZMARSZCZKOM


Jest to krem, który poznałam dzięki Maxineczce. Jest to jej ulubiony krem pod makijaż. U mnie też się sprawdził, ale troszkę przeszkadzał mi film i świecenie. jednak warto spróbować, bo każda skóra  reaguje na niego troszkę inaczej.
Cena: ok. 6 zł

ZIAJA MED KURACJA ANTYBAKTERYJNA -
KREM REDUKUJĄCY TRĄDZIK


Pełną recenzję znajdziecie tutaj:KLIK

Używam go średnio przed 5 dni w mięsiącu, zawsze przed miesiączką, ponieważ mnie wtedy lekko wysypuje, a ten krem bardzo to zminimalizował i aktualnie wyskoczy mi jeden, maksymalnie dwóch nieprzyjacieli.
Cena: ok. 13 zł

ANTYBZZZ... ŻEL ŁAGODZĄCY


Naprawdę łagodzi i pomaga. warto się nim zainteresować, jeśli macie dzieci. Mają one tendecnję do częstego drapania,  a ten kremik załagodzi świąd.
Cena: ok. 7 zł

SERIA LIŚCIE MANUKA


Rozwodzić się na ten temat nie będę, bo już bardzo te produkty zachwalałam w osobnym poście i nadal podtrzymuję swoją opinię :)
Post o serii liście manuka (krem i pelling) TUTAJ KLIK




Lubicie produkty Ziaji? Używałyście produktów, o których tutaj napisałam?
Co Wam się najbardziej sprawdziło?

PRZYPOMINAM O KONKURSIE SEMILAC.
EDYCJA PIERWSZA: klik
EDYCJA DRUGA: klik
Czekamy na Wasze zgłoszenia :) 





PODOBNE WPISY

18 komentarzy:

  1. Większości przedstawionych kosmetyków nigdy nie miałam :) Za to bardzo lubię żel do mycia twarzy z serii liście manuka i krem do twarzy z białą herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serię manuka znam i lubię, ale kremik jeszcze nie rzucił mi się w oczy :) Sprawdził się u Ciebie pod makijażem?

      Usuń
  2. Akurat tych kosmetyków, o których piszesz nie mialam okazji jeszcze przetestować. Od siebie powiem, że uwielbiam Ziaje, pamietam jak jeszcze 8-9 lat temu uważalam ja za przeciętna firme kosmetyczną. Kilka lat temu przez przypadek będąc w Polsce natknęłam die na ich kakaowe masło do ciała, zachwyciło mnie, zapach pokochałam od razu. Potem już poszło :) Obecnie mam krem do rąk z Ziaji i go uwielbiam. Jestem zachwycona kremem regeneracyjnym z serii Med z wit.c na noc (znalazl sie on w moich ulubieńcach lisopada), mgiełką orzezwiającą, ktorą uwielbiam spryskiwac posciel przed snem bo dziala na mnie odprężająco, szampon ziaji też rewelacja i jeszcze mam balsam wyszczuplajacy i redukujacy celulit, ale otworzylam go kilka dni temu wiec jeszcze nie mam opini na jego temat. Ogolnie jestem zdania, że tańsze kosmetyki nie musza być wcale gorsze niz te drogie i wole wspierać polskie firmy. Przydatny post, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał :) To prawda. Czasem warto dać szansę tańszym produktom. Pzodrawiam !

      Usuń
  3. Chyba zacznę testować więcej produktów od Ziai. Mam jedynie żel do higieny intymnej, którego nie zamienię na żaden inny i kakaowy żel pod prysznic, do którego ciągle wracam. :)

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę. Zapomniałam o żelu do higieny intymnej ! Teraz mam inny, ale pamiętam, że też się u mnie sprawdziła Ziaja :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ja jestem fanką firmy Ziaja już od 10 lat.Najwięcej kosmetyków,których posiadam to właśnie Ziaja.Najdłużej jednak stosuję mleczka.Przez te wszystkie lata zużyłam już wiele kremów pod oczy do rąk,stóp,twarzy,żeli pod prysznic,mleczka ooojjjjj mogę wymieniać i wymieniać.Moja mama nawet mi powtarzała,że powinnam być ambasadorką Ziaji ha ha i powiem szczerze,że bardzo bym chciała :)) Ziaja ma bardzo szeroki asortyment kosmetyków,których chciałabym przetestować .Bardzo mnie zaciekawił krem Sopot rozświetlenie poczekam do lata i sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go poznałam dzięki próbkom, które zazwyczaj wręcz hurtowo się dostaje przy zakupach na ich stoisku :) Pozdrawiam :) Oj. Abasodorką też bym chciała :p

      Usuń
  5. Droga Magdo,
    jesteśmy pod wielkim wrażeniem Twojej kolekcji kosmetyków Ziaja. Tym bardziej jesteśmy dumni z tego, że tak dobrze się u Ciebie sprawdzają. Jesteś najlepszą rekomendacją naszych kosmetyków - dziękujemy. :)

    Zachęcamy Cię również do odwiedzenia sklepu internetowego Ziaja, w którym znajdziesz również serię Ziaja PRO (dla przykładu: krem maska do skóry wokół oczu z ceramidami w dużo niższej cenie KLIK

    Pozdrawiamy,
    E-Ziaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Państwu się spodobał :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. W sumie aż tego tak nie czuć jak są one porozmieszczane po całym mieszkaniu :)

      Usuń
  7. Uwielbiam kosmetyki Ziaji. Tonik i serię z masłem kakaowy bardzo lubię i pewnie zagoszczą u mnie na stałe ;) Za to chętnie wypróbuje Ziaję Sopot krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Kolejna osoba, która tak mówi. Ja stosuję go tylko latem. Na inne pory roku zbytnio się u mnie nie nadaje.

      Usuń
  8. Uwielbiam ziaję! To jedna z niewielu firm, która mnie nie uczula(oprócz kremów pod oczy). Szkoda, że nie jest dostępna za granicą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak dobrze Ci się sprawdza ! No niestety nie można jej kupić poza granicami, ale może ktoś zrobi Ci paczuszkę z Polski? Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  9. Lubię stawiać na polskie produkty, u mnie ostatnio w tej kwestii króluje Bielenda, ale z Ziaji też mam swoje perełki. Uwielbiam ich filtry UV :)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*