ŻYCZENIA I ZACHCIANKI NA KOLEJNY ROK, CZYLI CO CHĘTNIE BYM PRZYGARNĘŁA :)

29.12.15 SMILEEEFREAK 10 Comments



Na pewno wiele z Was od pewnego czasu ma w swojej głowie coś, co bardzo chciałaby mieć lub po prostu ma zamiar kupna w najbliższym czasie :) Tak też jest u mnie. Jakoś ostatnio zabrakło na blogu luźniejszych postów, stąd właśnie dzisiaj poruszymy ten temat :) Jestem bardzo ciekawa czy cokolwiek się powtórzyło wśród naszych "zachcianek". Znajdziecie na mojej liście rzeczy związane z fotografią, makijażem, fitnessem. :) Dosłownie wszystkim :p



KSIĄŻKI...

...których nadal poszukuję. Bardzo trudno wybrać jedną, konkretną, jednak skupiam się na tematyce modowej, sportowej pod względem odżywiania oraz typowo urodowej na temat pielęgnacji naturalnej. :) Właśnie te książki najbardziej by mnie interesowały i tak naprawdę ostatnio mam hopla na punkcie tych tematów. Jeśli znacie jakąś książkę, którą mogłybyście polecić i porusza właśnie te tematy, to koniecznie odezwijcie się w komentarzach :*




PALETKA THE BALM NUDE DUDE

Zakochałam się w niej i muszę ją mieć. Jakoś Nude Tude do mnie tak nie wołała i aż tak mnie nie urzekła. Ta natomiast trafia w mój czuły punkt kolorystyczny (o ile taki istnieje :p) i mój porfel skurczy się o kilka stówek, ale czego się nie robi dla takich perełek...



Dlaczego o kilka stówek?
Na liście są jeszcze:


MERRY LOU Z THE BALM

Ostatnio coś mnie wzięło na rozświetlanie i nie wyobrażam sobie makijażu dziennego bez rozświetlacza. Dlatego nie musze chyba nikomu tłumaczyć, czemu to trafia do lisy zakupowej?


SEXY MAMA THE BALM

Kiedy kupiłam Bahama Mama to naprawdę pokochałam ta firmę To jest coś niezwykłego. Myślę, że obok NYX jest to firma, która najbardziej mnie przyciąga. Nie wiem czemu.. Po prostu tak jest i tyle. Na pewno ma na to wpływ także wygląd kosmetyków, którego jestem fanką :)


POWIĘKSZENIE KOLEKCJI MATOWYCH NYX SOFT CREAM

To moja zdecydowanie najbardziej ukochana pomadka i jak dla mnie jest lepsza do Bourjois REV. Oczywiście nie twierdzę, że REV to zły produkt, bo także je bardzo lubię, ale jakoś bardziej komfortowe jest dla mnie NYX i to tutaj skupię się na tym, aby moja kolekcja była jak największa.


LOKÓWKA STOŻKOWA

Jeśli loki to tylko na takiej lokówce. Wtedy wyglądam najkorzystniej i myślę, że nie lepszej decyzji niż po prostu kupowanie rzeczy, których jesteśmy pewni, że użyjemy :)  Uwielbiam efekt jaki powstaje na moich włosach oraz to, że naprawdę sket trzyma się długo. Model już wybrany, także tylko czeka na mnie zakup :) 



PALETKI ZOEVA

Po kupieniu En Taupe nie mogło być inaczej po prostu muszę mieć kolejne. Będą to trzy paletki: Naturally Yours, Rose Golden oraz Smokey. Do tego może skuszę się na nową dużą paletę cieni, któa ma być niedługo dostępna na mintishop.


PĘDZLE ZOEVA ROSE GOLDEN  i  EN TAUPE

Te dwie kolekcje wyjątkowo mi się spodobały. Oczywiście wszystkie pędzle Zoevy są bardzo wysokiej jakości, więc wybrałam te dwie, któe najbardziej mi się podobają wizualnie :) W tym roku na pewno będą u mnie <3






MAC PRO LONGWEAR CONCEALER AND FOUNDATION

Osobiście uważam, że MAC po względem ceny tego korektora czy podkładu z tej serii jest dość dostępny. Raczej nie będę miała problemu z samym "zagospodarowaniem" funduszu" jednak gorzej jest z dostępnością. Niestety u mnie nie ma Douglas, a w najbliższym ostatnio był wykupiony :p Także jest to raczej wyzwanie, aby trafić w dobry moment :)

OŚWIELENIE DO ZDJĘĆ

Wiem, wiem... Zdjęcia robimy przy świetle dziennym. Tak też jest, ale niestety mam na tyle słabe światło w pokoju, że zbawieniem byłaby dla mnie lampa - softbox lub parasolka :) Dużo łatwiej będzie mi też uchwycić makijaże. Właśnie dlatego ostatnio się nie pojawiały, bo zdjęcia wszystko psuły swoją szarością i słabym doświetleniem :(

OBIEKTYW CANON 50 MM

Aktualnie mój kitowy obiektyw (18-55mm) jest na wykończeniu, a drugi, który posiadam nie przydaje mi się przy zdjęciach do bloga. Postanowiłam więc, że zainwestuję w stały i zobaczymy, kiedy ten moment nadejdzie...



AKTUALIZACJA SZAFY I UJEDNOLICENIE STYLU

To chyba największe wyzwanie i największa misja. Nowy rok zaczynam gruntownym przejrzeniem szafy, aby pozbyć się wszystkiego, co po prostu już mi się nie podoba, uległo znieszczeniu... Tak naprawdę razem z wiekiem mój styl się zmienia. Teraz co raz bliżej wiosna i tym bardziej będę miała okazję kupić parę nowych rzeczy :) Od zawsze kocham prostotę, ale czymś "przełamaną", a niestety często jest tak, że to "coś", które wprowadzi producent całkowicie niszczy prezentację produktu. Mam nadzieję, że pójdzie to dość sprawnie. Wydaje mi się, że stałam się bardziej świadoma przyjakichkolwiek zakupach i naprawdę trudno mi cokolwiek wybrać. :)




Co znalazło się na Waszej liście? Może coś się powtórzyło albo właśnie teraz pomyśłałyście, że chcecie to mieć? :) Polecacie jakąś książkę, o których pisałam?


I   BĄDŹ NA BIEŻĄCO    I

INSTAGRAM
FACEBOOK



PODOBNE WPISY

10 komentarzy:

  1. też bym chciała ujednolicić swój styl w końcu, paletki i pędzle zoevy spełniłam w tym roku, aktualnie walczę ze sobą żeby nei zamówić zaraz paletki z too faced . eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Rozumiem Cię bardzo dobrze :)

      Usuń
  2. Kosztowne pragnienia na nowy rok.Może przez cały rok uda ci się wszystko spełnić.Ach te kobiece zachcianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że się uda :) Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. haha :D Ja też tak uważam Kochana ! :)

      Usuń
  4. Dużo tego i z tego co wiem też dużo kosztuje, ale nie ukrywam, że również podobają mi się te rzeczy :) wierzę,że uda ci się spełnic wszystko :)
    nieustraszonaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donajtańszych nie należą (szczególnie ujednolicenie stylu i "zbudowanie" szafy od nowa :) Jednak to kwestia m.in. organizacji :)

      Usuń
  5. tyle pięknych rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Dziękuję <3 Jesli je zrealizuje, to na pewno się pochwalę :p

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*