ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE NA 2016 ROK I MOJE WIGILIJNE PAZURKI+ KOGO OBDARUJE SEMILACOWY ŚWIĘTY MIKOŁAJ? - WYNIKI KONKURSU !

24.12.15 SMILEEEFREAK 5 Comments


Moje najdroższe i najukochańsze Czytelniczki !! Na poczatku chciałam Wam niezmiernie podziękować za ten rok :) Dzięki Wam blog się rozwinął i mam nadzieję, ze nadal to będzie trwać. Piszę właśnie dla Was i jeśli macie jakiekolwiek prośby czy wskazówki, to koniecznie piszcie. :* Sprawiłyście, że blog staje się taki, jaki sobie wymarzyłam. Otaczacie go niezwykłą "atmosferą" i urokiem :) Dziękuję Wam za wszelkie przemiłe komentarze z Waszej strony, ale także za te z krytyką, ponieważ dzięki temu mogę stawać się lepszą blogerką :* Oczywiście wielkie podziękowania dla wszaytkich tyhc, którzy pomagają mi w dążeniu do celu, dla firm, z którymi współpracuję oraz dla Was - za wiadomości, które od Was dostaję :*






Z okazji świąt chciałabym Wam życzyć tego, abyście z każdym dniem stawały się co raz piękniejszymi Kobietami. Zewnętrznie, ale tym bardziej wewnętrznie. Życzę Wam, żebyście pewnym krokiem podążały swoją drogą do wymarzonych celów. Oczywiście miłości, zdrowia, szczęścia i spełnienia wszelkich marzeń i udanej zabawy sylwestrowej. Życzę Wam także tego, aby Wasz Szkic Kobiecości - Szkic własnej Siebie stawał się co raz piękniejszy i finalnie stworzył arcydzieło .




Nie będę na bloga wrzucać fotografii z Wigilii, czy tego, jak wyglądała moja rodzina. To moja prywatność, a jej bronię. Jednakże pazurki oczywiście muszą ujrzeć światło dzienne :) Mam nadzieję, zę Wam się spodobają :)
Kolorki Semilac: Classic Wine, Biscuit, Diamond Black



Tak jak mówiłam i zobaczyłyście w tytule przyszedł czas na rozwiązanie konkursu Semilac :) Jestem chyba pierwszym Świętym Mikółej dziesiejszego dnia. (Ho ho ho :p)
Limitowany kolorek 000 Lazure Dream trafia do:




Kasia Dobrosz
Teresa Pawłowska
Barbara Szczurek





Dziewczyny czekajcie na wiadomość ode mnie na FB :) Na Waszą odpowiedź czekam 4 dni :) 



Wszystkim Uczestniczkom bardzo dziękujemy za udział :) Jesteście cudowne w tym robicie. Wybór był bardzo trudny. Oby tak dalej. Razem w frimą Semilac jesteśmy pod wrażeniem Waszych prac :*



Jeszcze raz życzę Wam wszystkiego dobrego i Wesołych Świąt !!!! :* 
Oczywiście tak jak pisałam na początku piszcie wskazówki, prośby co do postów w komentarzach. Niech ten przyszły 2016 rok będzie jeszcze lepszy ! :* 


PODOBNE WPISY

5 komentarzy:

  1. Magicznych Świąt oraz zdrowia, spokoju i szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pazurki jak zawsze super :) Wesołych świąt i samych cudownych chwil w nowym 2016 roku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, piękne pazurki <3 Też robię sobie sama, też semilac. Ale wzorków niestety nie ogarniam :D Pewnie więcej praktyki by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba spokoju, dystansu i wieeellu prób :) Powodzenia ! Na pewno się uda :) P.S. Dziękuję :*

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*