JAK ZNALEŹĆ KREM IDEALNY? CZY MI SIĘ UDAŁO? JAK SPRAWDZA SIĘ U MNIE FIRMA MAKE ME BIO?

6.1.16 SMILEEEFREAK 11 Comments


Już jakiś czas temu na moim Instagramie (klik) pokazałam Wam dwa nowe produkty w mojej pielęgnaci. Tym razem padło na firmę Make Me Bio. Jak się sprawdził u mnie krem w wersji pomarańczowej? Jak znaleźć swój idealny krem? Dokładnie na te pytania odpowiem Wam w dzisiejszym poście. Serdecznie zapraszam do czytania :)

Przy zamówieniu zastanawiałam się między wersją pomarańczową, a różaną, która jest (przynajmniej wg opisu) bardziej tłusta i przeznaczona do skóry suchej. Moja taka nie jest, dlatego sięgnęłam po wersję do skóry normalnej i muszę przyznać, że nawilżenie, odżywienie i zmiękczenie skóry jest wystarczające (jakby na granicy - taki idealny poziom, który musze dostarczyć swojej skórze, aby wyglądała pięknie ). Moja skóra wygląda naprawdę dobrze i pod względem nawilżenia także utrzymuje się na stałym, dobrym poziomie. Ten krem jest dla mnie wystarczający, ale na pewno sięgnę jednak po wersję różaną, ponieważ lubię na noc swojej twarzy zafundować bombę nawilżającą, a on na pewno mi to umożliwi. 




Zapach jest cudowny. Typowo pomarańczowy. Jeśli jednak nie lubicie zapachu skórki pomarańczy czy hydrolatu z neroli, to ten także nie przypadnie Wam do gustu, bo nalezy on właśnie do tych nut.
Muszę przyznać, że byłam bardzo zaskoczona tym, jak szybko się wchłania, dlatego, kiedy zamówię wersję różaną, koniecznie wypróbuję go na dzień. Byćmoże znajdę dwa ideały? Orange Energy do takich już należy, ponieważ mnie nie zapycha, pielęgnuje moją skórę, nie obciąża, nawilża i odżywia, sprawiając, że skóra wygląda dużo lepiej.  No właśnie... jak znaleźć swój idealny krem?



Na pewno warto zacząć od zaanalizowanie tego, jakie konsystencje nam odpowiadają. Ja na noc uwielbiam tłuste, gęste kremy, a ten z Make Me Bio do takich właśnie się zalicza. Kolejną kwestią jest to, czego oczekujemy. Jeśli już walczymy ze zmarszczkami albo szukamy typowego nawilżenia i odżywienia to powinnyśmy się poruszać tylko po tych rodzajach kremów. Warto zawsze brać próbki w drogeriach, ponieważ może właśnie wśród nich jest nasz największy ulubieniec? 

Najważniejszą rzeczą jest właśnie określenie potrzeb własnej skóry. Musimy obiektywnie spojrzeć na jej stan i potrzeby. Warto wybrać się na badanie dermatologiczne, które analizuje stan naszej skóry i dokładnie określi, czego nam brakuje. Bardzo ciekawą i przydatną opcją jest darmowe badanie, które jest przeprowadzane w drogeriach lub aptekach na stan nawilżenia skóry. Jest ono bezbolesne i bardzo szybko się dowiemy jaki poziom nawilżenia ma nasza skóra w konkretnych partiach twarzy.


Oczywiście bardzo ważne jest to, aby wyciągać wnoski z dotychczasowych "niewypałów", czyli dlaczego dany krem nam się nie sprawdził - co mogło być tego przyczyną. Może jakiś składnik nam zaszkodził lub po prostu poszliśmy nie w tą stronę z wyborem jego rodzaju. Wszystko jest bardz oindywidualną kwestią i u każdej z Was będzie to wyglądać inaczej.

Podsumowując... Mi udało się znaleźć krem, który daje mi wszystko czego potrzebujei jest to mój wielki ulubieniec pod każdym względem. Dlatego wypróbuję też wersję różaną i podejrzewam, że dobór oraz szukanie moich ideałów będę miałą na jakiś czas z głowy :) Dodatkowo wygląda po prostu cudownie. Trafia w mój gust jeśli chodzi o opakowania kremów i byłam zauroczona tym, jak zostaje zapakowany i zawiązany sznureczkiem :)

Żeby dodatkowo "nakreślić" Wam drogę do pięknej skóry zapraszam do posta o uniwersalnych zasadach pielęgnacyjnych. TUTAJ (KLIK)

Jak to wygląda u Was? Macie swój idealny krem? 

PODOBNE WPISY

11 komentarzy:

  1. Anonimowy6/1/16 21:15

    Kurcze... Ja ciągle szukam, ale post ciekawy i pomocny. Znasz może jakiś sposób na wypryski? Pojwiają się u mnie pojedynczo, ale nie wiem jak je szybko usunąć, a strasznie mnie denerwują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu już kilka razy spominałam o olejku eterycznym z drzewa herbacianego. Dla mnie to najlepszy sposób i najszybszy. Zdecydowanie najlepiej radził sobie u mnie z niedoskonałościami. Kupisz go w prawie każdej aptece za jakieś 10 zł :) Zapobiegawczo możesz taże sięgnąć po Ziaja Med dla trądziku (krem - o nim też jest wpis na blogu) :) Pozdrawiam cieplutko ! :*

      Usuń
  2. Muszę poznać w końcu te markę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poznanie potrzeb skóry to czasem dłuuuuga droga- fajnie, że znalazłaś idealny dla Ciebie krem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Całkowicie się z Tobą zgadzam, ale wszystko da radę zrobić :)

      Usuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym kremem na pewno wypróbuje ! :) Mam nadzieje, że dla mnie także będzie idealny !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Ja bardzo lubię krem różany Make me Bio :). Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że u wielu dziewczyn się sprawdza, dlatego sama też go kupię :)
      Dziękuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ja właśnie testuję krem MMB do cery z niedoskonałościami. Zobaczymy jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*