MOJE TOP 5, CZYLI O TYM CO SPRAWIA, ŻE CZUJĘ SIĘ PIĘKNIE.

12.1.16 SMILEEEFREAK 17 Comments


Na pewno wiele z Was ma swoją małą gromadkę, a raczej skarby, które powodują, że kiedy ich użyjecie, to Wasza pewność siebie rośnie o 1000%. Ja też mam kilka punktów, które rzeczywiście, kiedy są realizowane, to czuje się piękniejsza, bardziej zadbana i pewniejsza siebie. Pewnie niektóre z Was będą zdziwione, że nie będzie to pełny makijaż, ale taka jestem... Wszystkiego się zaraz dowiecie :)


DOBRZE DOPASOWANA BIELIZNA


Tego chyba żadnej kobiecie nie musze tłumaczyć. Dobrze dobrana bielizna to po prostu komfort i pewność, ze sylwetka wygląda nienagannie, czyli np. nie mamy nagle czterech pośladków, czterech piersi, a stanik nie stanowi tylko dodatkowego elemntu garderoby, a pięknie podnosi biust i modeluje sylwetkę (mimo, że nie wszystkie z nas tak uważają, ale uwierzcie, ze dobrze dopasowana długość ramiączek, obwód pod biustem, a tym bardziej miseczka powoduje, że sylwetka wygląda lżej, zgrabniej i szczuplej).



PERFUMY

One zdecydowanie podkreślają charakter i kobiecość. Potrafią dodać ogromnego uroku, a czasem także spowodować zainteresowanie naszą osobą. Pewność, że czuć od nas nasze ukochane perfumy, powoduje, że czuję się dużo bardziej komfortowo. U mnie króluje MEX Women New Look, a u mojej mamy Si, które widzicie na zdjęciu. Moje mi się kończą i raczej nie było ca pokazywac na zdjęciu :p




ZADBANE DŁONIE

To chyba od zawsze powodowało u mnie większą swobodę. Odkąd robię paznokcie hybrydowe, to nigdy nie przejmuję się, gdy ktoś patrzy na moje dłonie (zazwyczaj kończy się to pytaniami o kolor, firmę, kremy, oliwki lub po prostu na komplemencie). Czuję się dużo lepiej i nie stresuję się podaniem dłoni. Nie czuję się skrępowana suchymi skórkami i zdecydowanie poczucie kobiecości skacze wzwyż. :)





MAKIJAŻ? NIEKONIECZNIE, ALE...


... gdybym miała wybierać 3 kosmetyki, które powodują moją pewność siebie i lepsze samopoczucie, to na pewno byłby to tusz do rzęs, lekki korektor pod oczy i kulki rozświetlające z AVON (różowe, które kocham) albo róż o satynowym wykończeniu (ostatnio mój ulubiony Zoeva Last Love). Mój makijaż codzienny nie jest skomplikowany i tak naprawdę, kiedy mi się po nie chce lub bardzo się spieszę to sięgam tylko po tą trójcę :p

Dodatkowo pewności siebie dodaje mi pomadka, która jest w żywym kolorze lub idealnym stonowanym nude. Nie lubię błyszczyków, a na ustach praktycznie zawsze gości u mnie mat. Nie musi być w wyzywającym kolorze, ale jakikolwiek dobrze dobrany odcień matowej pomadki sprawia, że czuję się lepiej. Wiem, że może się to wydawać dziwne, ze kolor nie ma większego znaczenia, ale każda z nas jest inna i myślę, że to jest piękne.



ZADBANE I WYREGULOWANE BRWI


O tym mogłabym mówić i mówić. Wyregulowane brwi dają mi pewność siebie pod względem utzrymania kontaktu wzrokowego z osobą, z którą rozmawiam. Naprawdę ! Nie wiem czemu, ale po prostu, kiedy są one niedokończone, wręcz nietknięte przez pęsete, to czuje się taka... Hmmm... Po prostu zaniedbana. Nieważne jak piękną miałabym cerę, długie rzęsy, ślniące włosy, to niewyregulowane brwi zabierają mi 70% pewności siebie :/


DOBRZE DOBRANA PIELĘGNACJA


Tak naprawdę kiedy ostatnio odnalazłam harmonię w pielęgnacji i całkowicie "zkauplowałam" się z moją skórą, to dużo lepiej się czuję. Moja skóra jest w dobrym stanie (wiadomo, że czasem pojawi się jakiś pryszcz, ale w stosunku do znormalizowania mojej skóry, spokoju jaki osiągnęła to... pryszcz :p - po prostu żaden problem).

Dodatkowo dobrze nawilżona i wypielęgnowana skóra wygląda po prostu lepiej wizualnie, ale o tym pewnie wiecie.




Jestem ciekawa jak u Was to wygląda i co Wam dodaje pewności siebie? :) 
Piszcie koniecznie ! Buziaki ! 

PODOBNE WPISY

17 komentarzy:

  1. Piąteczka, bo mam to samo z brwiami! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie to tak średnio z tymi dłonmi ale zaczęłam miesiąc walki o to by stały się piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawa to olejki i kremy :) Trzymam kciuki ! I bardzo ważna rzecz - pamiętaj o rękawiczkach ! :)

      Usuń
  3. Jestem u Ciebie pierwszy raz. Przyciągnęły mnie piękne zdjęcia. I ten cudowny biustonosz. Mam słabość do bielizny. Zwłaszcza koronkowej.
    Chyba mam podobnie do Ciebie. Uwielbiam bieliznę, perfumy (mam obsesję na punkcie Escady), zadbane paznokcie (u mnie ciąle porozwajane - z czym nie mogę dać sobie rady), lekki makijaż (podkład, tusz i błyszczyk- ja je uwielbiam) i świeże, ułożone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakie miłe słowa :) Dziękuję. Mam nadzieje, ze będziesz tutaj częściej :)

      Co do paznokci, to przyczyn może być mnóstwo. Mogłaś gdzie uderzyć i po prostu je uszkodzić, mogą mieć zbyt duży kontakt z detergentami lub po prostu jest wina diety albo lekkim barku minerałów i witamin... Możnaby wymieniać i wymieniac, ale koniecznie pamiętaj o kremowaniu i odżywkach. Dodatkowo zerknij do tego posta. Może Ci to jakoś pomoże.

      http://magdagora.blogspot.com/2014/10/podstawy-podstaw-pielegnacji-doni-i.html

      P.S. Też miałam z tym problem, ale pomogła mi odżywka Sally Hansen Express Grow i olejki :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. W zupełności zgadzam się z Save the magic moments! Mnie również do Ciebie przyciągnęły piękne zdjęcia i ciekawe tematy wpisów. :) A co do samego wpisu - w mojej gromadce rzeczy, które sprawiają, że czuję się kobieco są, jak najbardziej ulubiona bielizna, perfumy, dobrze wyciągnięte ulubionym tuszem rzęsy i mała czarna (podobno każda kobieta powinna mieć przynajmniej jedną w szafie)! :)

      Usuń
    3. Powinna, ale ja swojej jeszcze nie znalazłam i nie mam :D Hehe ... :p
      Jeju.. Dziękuję. Bardzo mi miło i mam nadzieję, ze zostaniecie na dłużej Kobitki :* Pozdrawiam Was cieplutko :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny post, zgodę się z tobą bo te rzeczy też mi dodają pewności siebie ;D Ja bym dodała jeszcze ,,stukające buty" nie wiem czemu ale na obcasie czuje się bardziej kobieco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D super ! W sumie to o tym nie pomyślałam, ale rzeczywiście :p Ja też coś takiego mam :p

      Usuń
  5. Ooo tak! Zdecydowanie hybrydy są najlepszym rozwiązaniem :D Mam to samo, lubię mieć ładnie pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki niej dłonie wyglądają nienagannie :)

      Usuń
  6. Anonimowy13/1/16 18:39

    Written By!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze... Opublikowałam i nie zauważyłam, ale siara... Dzięki ! :)

      Usuń
  7. Jeszcze dodałabym do tej listy ładne nowe buty. Twój wybór jest bardzo trafny :) Większość kobiet się z tym zgodzi. Pozdrawiam i zapraszam do siebie czasem http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardziej torebki niż buty grają rolę :p Chociaż muszę przyznać, że nowymi bucikami nigdy nie pogardzę :) Pozdrawiam !

      Usuń
  8. Oooo tak, ja również mam fioła na punkcie brwi :) I małego fioła na punkcie 'nie odgniatających się majtek' haha. Nie lubię jak je widać przez leginsy/spodnie, więc zawsze starannie je dobieram :).

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*