MOJE URODOWE ( I NIE TYLKO) NOWOROCZNE POSTANOWIENIA.

15.1.16 SZKIC KOBIECOŚCI 4 Comments


Wiem, że już kończy się drugi tydzień Nowego Roku, ale tak jakoś wyszło i postanowienia poznacie właśnie dzisiaj :p Pisałam już o moich zachciankach, czyli o tym, co chciałabym kupić. Dzisiejszy post raczej dotyczy praktyki, czyli co chce wprowadzić, zwiększyć częstotliwość lub od czego się odzwyczaić. Na pewno wiele z Was sobie chociaż pomyślało o tym, co chciałybyście zmienić. U mnie co roku jest to zawsze jedno zdanie BYĆ LEPSZYM CZŁOWIEKIEM. Niezależnie jaka jestem teraz i czy ktoś twierdzi, ze już taka jestem, bądź nie. Po porstu co roku chce być jeszcze lepsza, jeszcze bardziej otwarta na ludzi. Dzisiaj oczywiście nie będziemy o tym rozmawiać, a właśnie o tej części mojego życia, którą się z Wami dzielę. Co chce zmienić? O wszystkim dowiecie się w dalszej części posta. Jestem bardzo ciekawa jakie Wy macie postanowienia noworoczne :) 


WIĘKSZA SYSTEMATYCZNOŚĆ W PIELĘGNACJI WŁOSÓW


Ostatnio regularnie przed każdym myciem wykonuję olejowanie lub miodowanie włosów i muszę przyznać, że przy systematyczności efekty są super i naprawdę moje włosy wyglądają co raz lepiej. Jeszcze trochę potestuje, posprawdzam i post o mojej pielęgnacji powstanie, ale tak czy siak, postanowiłam, że nie mogę dopuścić do zaniedbania pod tym kątem. Widzę pierwsze duże efekty i samo to jest wielką motywacją. Jednak czasem całkowicie jestem wypompowana po całym dniu i zazwyczaj sobie odpuszczałam. Wpracowałąm sobie już pewną regułę, która jak narazie się sprawdza, także mam nadzieję, że to postanowienie nie pójdzie w las :)



WYGOSPODAROWANIE KAŻDEGO DNIA MAGICZNYCH 5 MINUT


Tego zdecydowanie mi brakuję i w tym roku nie dam za wygraną. Każdego dnia będę gospodarować 5-10 minut dla siebie pod względem pielęgnacji i relaksu. Możecie wierzyć lub nie, ale naprawdę nie mam wolnej chwili i tak naprawdę niedziela i czasem sobota jest czasem wytchnienia. Chce to zmienić, bo niestety mój "akumulator" nie jest wieczny, a do jego rozładowania nie mogę dopuścić. Dlatego postanowiłam poświęcić ten czas. Będę wtedy wykonywać peelingi, maseczki, rozciąganie całego ciała, szykować dłuższą gorącą kąpiel. Po prostu tego potrzebuje i mimo, że wydaje się to być łatwym, to niestety wygospodarowanie tego czasu jak narazie graniczy z cudem, a jestem naprawdę dobrze zorganizowaną osobą :)



IŚĆ DALEJ W KIERUNKU MINIMALIZMU


O minimaliźmie w kosmetykach Wam pisałam ostatnio na blogu. Skutecznie udało mi się to wprowadzić w życie, ale swoją gromadkę nadal bym zmniejszyła. Dlatego nadal idę w tę stronę. Jeśli chcecie poczytać o tym, jak osiągnąć minimalizm kosmetyczny i zmniejszyć ilość kosmetyków oraz patrzeć na nie bardziej obiektywnie, to zapraszam tutaj ------ KLIK



PICIE WODY Z CYTRYNĄ


Ostatnio trochę bardziej się w to zagłebiłam i nie dość, że jest to dla mnie urozmaicenie, to robię to w celu odkwaszenia organizmu (pamiętamy, że cytryna to zasada a nie kwas) oraz pobudzenia metabolizmu -- Tak ! To działa :) Czasem zamiast cytryny dodaję pomarańczę, ot tak, dla urozmaicenia :)




ZACHĘCAĆ DO AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ I "ZARAŻANIE" POZYTYWNĄ ENERGIĄ WSZYSTKICH, KTÓRZY SPOTKAJĄ SIĘ ZE MNĄ NA ZAJĘCIACH I NA CO DZIEŃ


To chyba bardziej marzenie niż postanowienie. Jednak zawsze staram się jak najwięcej pozytywnej energii przekazać Wam. Najłatwiejsze jest to na zajęciach z Wami, które dają mi mnóstwoi satysfakcji i frajdy... :) Na ten temat to chyba tyle, ale już 18 stycznia nadchodzi wielki moment. Ostatnio nie pisałam do działu fitness, ale nie bez przyczyny :) Wszystkiego dowiecie się już niebawem :)



DBAĆ O ILOŚĆ SNU


To zdecydowanie zaniedbałam i niestety odbiło się to na ilość energii, która z każdym dniem malała. Oczy po prostu zamykały się same. Muszę o to zadbać w tym roku, bo naprawdę chyba czas na pomyślenie troszkę o swoim zdrowiu... 




Jestem bardzo ciekawa jakie są Wasze postanowienia?
W ogóle jakieś macie? Jestem bardzo ciekawa :)

PODOBNE WPISY

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne postanowienia a szczególnie to o byciu lepszym człowiekiem :) Ja również każdego dnia staram się trochę nad sobą popracować. Trzymam kciuki za Ciebie i Twoje postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się ogarniam każdego roku i nie mogę się ogarnąć HA hahaha.A tak serio ja nie stawiam sobie żadnych postanowień.Co będzie,to będzie?????? Czasami tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne postanowienia noworoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie postanowienia noworoczne wyglądają tym razem trochę inaczej. Wodę z cytryną już udaje mi się pić - polecam :)
    Ciekawy blog, będę zaglądać :)
    jejwysokoscksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*