PAZNOKCIE STUDNIÓWKOWE / ŚLUBNE - MOJA PROPOZYCJA

18.1.16 SMILEEEFREAK 4 Comments



Nie było mnie, ale to dlatego, że szykowałam się do studniówki !!! Taakkkk... Było cudownie, ale wir przygotowań uniemożliwił mi aktywne działanie na blogu. Dzisiaj pochwalę się pazurkami. To moja prozpozycja, która naprawdę pięknie się prezentuje na żywo. Jest kobieca i pełna uroku. Sprawdzi się na studniówkach, ślubach i kiedy tylko zpragniecie :) Nie ma co więcej mówić. Paznokcie mówią same za siebie. Mam nadzieję, że Wam także się podobają.



Użyłam:

Semilac Base, TOP, HARD
Semilac Frappe
Cyrkonie Swarovski
Efekt syrenki Indigo




Jak Wam się podobają pazurki? Jak wspominacie swoją studniówkę? Jestem bardzo ciekawa ! 

PODOBNE WPISY

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne pazurki...:) Poszła bym na studniówkę jeszcze raz... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) Ja też.. Mimo, że była 16.01.2016 :p

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*