DLACZEGO PRACUJĘ NA SEMILAC?

1.2.16 SMILEEEFREAK 17 Comments


To pytanie często zadają mi dziewczyny, które dopiero zaczynają z hybrydami albo po prostu klientki z czystej ciekawości :) To już kolejny post z serii z odpowiedziami na pytania, które dostaję od Was osobiście lub w wiadomościach :) Jeśli nie widziałyście poprzednich, to spójrzcie koniecznie na kilka z nich:



Dzisiaj odopowiem jednak na pytanie dlaczego akurat Semilac towarzyszy mi przy wykonaniu manicure hybrydowego. Na pewno część z Was powie, że wszystko już to słyszała, co dziś napiszę, ale to jest po prostu prawda i nie ma co wymyślać niestworzonych rzeczy.

I  GAMA KOLORYSTYCZNA  I

To mnie chyba przyciągnęło na początku najbardziej. Cała gama kolorów i produktów Semilac dzieli się na grupki: Sweets & Love, Black & White, Allure, Special Day, Hottie, Ocean Dream, Tropical Drinks, Unique oraz Hard. Dodatkowo oczywiście mamy Base, Base Vitamin, TOP, TOP Mat, TOP No Wipe, Base Top 2w1. Znalazłam tam wszystko czego potrzebowałam i widząc tyle odcieni, przepadłam :) 

Oczywiście, tak jak i wielu pozostałym dziewczynom, problematyczny okazał się kolor baiły 001 Strong White i czarny 031 Black Diamond. Na całe szczęście jak nie przepadam za paznokciami tylko białymi lub tylko czarnymi, więc do wzorków i pojedynczych elemntów spisują się dobrze, a jedyną radą jest nakładanie maksymalnie i ekstremalnie cienkich warstw.

Z całą resztą kolorków do tej pory nie miałam problemów :)



I  TRWAŁOŚĆ  I

U mnie produkty Semilac trzymają się naprawdę bardzo dobrze i nie mogę im nic zarzucić. Jedynymi momentami, kiedy coś odpadło, odprysnęło itd. to były efekty mojego "zakręcenia", czyli zapomniałam nałożyć bazy (nie wiem jak, ale przypomniało mi się po skończeniu manicure), uderzenia, zahaczenia, albo namoczenie paznokcia przy zdejmowaniu paznokci klientce...

Klientki także były zadowolone. Niektóre noszą hybrydki nawet 3 tygodnie i wszystko ma się dobrze :) 




I  BŁYSK  I

Mamy oczywiście do wyboru dwa wykończenia top'ów, a mianowicie błysk i mat. W przypadku błysku wszystko świetnie współgra i w trakcie noszenia paznokieć nie brudzi się ani nie matowi. Natomiast w przypadku matu trzeba być gotowym na to, że lubi się on dużo łatwiej brudzić. Oczywiście bez problemu byjemy dłonie i wszystko wraca do normy, ale część z Was może to denerwować. Taką właściwość mają też klasyczne lakiery o tym wykończeniu, więc u mnie nie było to nic uciążliwego.


I  CENA A JAKOŚĆ  I

Jak dla mnie cena jest jak najbardziej adekwatna do jakości, a byłąbym nawet skłonna powiedzieć, że cena została dopasowana do naszych możliwości, tak, aby każda z nas mogła sobie pozwolić chociażby na mały zestawik :) 

Z tych produktów korzystają także profesjonalistki, więc cena jest naprawdę dobra. 

Wszystkie lakiery hybrydowe (prócz niektóych Hardów) są za 27-29 zł :)




I  KONSYSTENCJA I PĘDZELEK  I

Ja, nawet w przypadku klasycznych lakierów, lubiłam, kiedy były gęstsze, mało lejące. Czułam się pewniej, dużo lepiej mi się nimi pracowało i zazwyczaj szło to w parze z kryciem. Tak jest też w tym przypadku, czyli konsystencja zdecudowanie ułatwia procyzyjne pomalowanie paznokcia, a pędzelek nie jest z byt duży. O ile zbyt małym nie ma tyle problemów, prócz bardzo żmudnej pracy, to przyu zbyt dużym, praca jest utrudniona i mniej dokładna. 



I  KRYCIE  I 

Wiadomo, że każda z nas nakłąda inną grubość jednej warstwy, ale u mnie w 99% przypadków wystrczają tylko dwie. To naprwdę plus, a krycie wg mnie jest naprawdę super.

Kolorki bardzo jasne jak np. Biscuit, Strong White czy Pale Peach Milk potrzebują 3, ale ostatnia to typowe pozbycie się leciutkich prześwitów. :)



I  UDOSKONALANIE GAMY, PRODUKTÓW I ROZWÓJ  I

To także mi się podoba, ponieważ firma nie poprzestaje na tym, co już osiągnęła, a ciągle rozszerza gamę produktów. Dotyczy to nie tylko nowych odcieni, ale także tworzenie produktów, jak np. witaminowa baza czy top bez odtłuszczania. Dodatkowo wprowadzenie własnych pędzelków... Tak naprawdę kupicie tutaj wszystko (prócz ozdób), czego potrzebujecie i możecie liczyć na to, że firma wyjdzie z nową inicjatywą i zaskoczy Was nowościami. :)


Lubicie markę Semilac? Jeśli chcecie przyjrzec się bardziej produktom, to podaję Wam tutaj link do ich oficjalnej strony/sklepu :) --- klik

Jesli chcecie, żebym odpowiedziała na kolejne pytanie, które mieści się w tematyce bloga (uroda, fitness, lifestyle-czyli luźne tamaciki), to koniecznie piszcie. Możecie w komentarzach tutaj, na Facebook'u, mailem. :) Pozdrawiam cieplutko !!

Zapraszam oczywiście na Facebook, a tam dzieje się zdecydowanie więcej. Zaczęliśmy program lato !!  Znajdziecie tam od dzisiaj codzienną dawkę inspiracji żywieniowej, treningowych, motywacji :) Zapraszam !!!  ---- TUTAJ (KLIK) 

PODOBNE WPISY

17 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają te hybrydy..jednak zamiast zbliżać się do ich zakupu raczej się oddalam. Jednym z głównych powodów jest to, że bardzo szybko rosną mi paznokcie..już po tygodniu mam spory odrost :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też paznokcie dość szybko rosną jednak jeśli polozysz lakier bliziutko skórek to naprawdę efekt się utrzymuje dlugo. :) zawsze możesz zobaczyć jak się to u Ciebie sprawdzi na normalnych lakierach. Maksymalnie odsun skórki i zacznij malować jak najlblozej. Porządek utrwal top coatem i zobacz jak po tygodniu to będzie wyglądać :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. u mnie niestety same hybrydy trzymają się mniej więcej 3 dni (a to i tak 3 dni więcej, niż zwykły lakier), więc muszę nosić żel i dopiero na to hybrydy :) ale też noszę semilaca :) moje ulubione kolory to Biscuit i Sleeping Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę... No to króciutko. Jednak wiem że u niektórych żel się nie trzyma a hybryda tak lub na odwrót :) Sleeping Beauty a Biscuit jest naprawdę śliczny. :)

      Usuń
  3. Ja narazie mam tylko dwa lakiery Semilac w swoich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to uwielbiane prze mnie słowo wypowiadane przez kobiety .. narazie :P A to wróży tylko zakupy :) jakie masz kolorki? :)

      Usuń
  4. Najlepsze lakiery hybrydowe!

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię semilac, ale powoli nabieram zaufania też do innych marek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno będę próbować Indigo :) jakie marki Ci się sprawdziły?

      Usuń
  6. Lakier od nich mam jeden, baze i top i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy2/2/16 14:08

    też uważam, że semilac ma świetną relację ceny do jakości no i jest łatwo dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi przypomniałaś o czym miałam napisać jeszcze - dostępność :)

      Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  8. Mało który lakier trzyma się tak długo jak Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona, dlatego wręcz czuję obawy przed kupieniem innych firm :)

      Usuń
  9. Anonimowy14/1/17 21:31

    Dostałam lampę UV na święta i postanowiłam zacząć robić pazurki :) Kupiłam sobie dwa kolorki właśnie z Semilaca Nude Beige Rose i Indiana Roses :) zrobiłam Nude Beige Rose i jak narazie jestem MEGA zadowolona :) Już oglądam kolejne kolorki!

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*