JAK DBAĆ O DŁONIE Z MANICURE HYBRYDOWYM? ZASADY PIĘKNYCH DŁONI.

25.2.16 SMILEEEFREAK 30 Comments



Dłonie często nazywane są wizytówką i muszę przyznać, że zadbane dłonie i ładne (w moim przypadku) pomalowane paznokcie dodają mi pewności siebie. Zawsze, kiedy moje paznokcie wyglądają po prostu ładnie, estetycznie i na zadbane, pewniej podaję dłoń, a poczucia zadbania samej sibie wzrasta o 100%. Też tak macie? :) Myślę, że osoby z zewnątrz także odbierają nas na bardziej zadbane, jesli nasze dłonie są przede wszystkim, a dodatkowo nawilżone i gładkie. Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda moja pielęgnacja dłoni i o czym pamiętać, jeśli nosicie hybrydy lub żele, to zapraszam do dalszej części posta !




MYCIE DŁONI

O tym chyba nikomu nie trzeba przypominać? To podstawa i jeśli nasze dłonie są po prostu brudne, to żaden mani nie sprawi, że dłonie będą wyglądać ładnie.


KREM PRZED CZY PO MYCIU?

Muszę przyznać, że zdarza mi się kremować dłonie przed, jak i po myciu. Jeśli chce szybkiej i lekkiej pielęgnacji, to grubą warstwą nakładam krem i następnie myję dłonie z odrobinką mydła. Uwierzcie mi, ze tak mały krok też poprawia wygląd naszych dłoni. Jeśli możecie pozwolić sobie na oczekiwanie na wchłonięcie się kremu, to wtedy nakładamy krem po myciu :) 

WSKAZÓWKA: Aby o tym pamiętać na zlewie, koło mydła postawcie krem. Uwierzcie, że wtedy nie zapomnicie :)


PO NAŁOŻENIU HYBRYDY LUB ŻELU PAMIĘTAJ O NATŁUSZCZANIU

Nie wolno zapominać o tym, że lampa UV to nadal światło, które nie wpływa korzystnie na naszą skórę. Kontakt z takim światłem może spowodowac niemiłosierne wysuszanie się szczególnie skórek, a tego raczej żadna kobieta nie lubi. 

Musicie pamiętać o olejkach do skórek, jeśli chcecie, aby Wasz manicure wyglądał perfekcyjnie. osobiście polecam Wam oliwkę z Eveline lub z Sally Hansen. To naprawdę dobre produkty. Mozęcie też użyc olejku arganowego, a jeśli nie macie żadnego pod ręką, to nawet oliwa z oliwek się nada :)





CZĘSTO KREMUJ DŁONIE

Ja zawsze mam ze sobą jakiś krem i w wolnej chwili nakładam odrobinę. Dzięki temu Wasze dłonie będą ciągle zadbane, a Wasz czas zaoszczędzony.


UNIKAJ DETERGENTÓW

Unikajcie mycia naczyć "nagimi dłońmi". Pamiętajcie o rękawqiczkach, ponieważ detergenty naruszają barierę ochroną naszej skóry i bardzo ją wysuszają oraz osłabiają.

Dodatkowo, jeśli macie manicure hybrydowy lub żelowy, wystrzegajcie się detergentów z acetonem, ponieważ taki dłuższy kontakt może spowodowac zniszczenie Waszych pazurków. 



ZIMĄ NOŚ RĘKAWICZKI

To bardzo ważna iprosta rzecz, a często zapominana. Dzięki temu nie narażacie dłoni na mróz, dzięki czemu nie wysuszają się one niepotrzebnie.


PAMIĘTAJ O PEELINGACH

Tak jak skóra twarzy i ciała, tak samo dłonie potrzebują złuszczania i usunięcia martwego naskórka. Peelingi dłoni można wykonywac częściej niż 3 razy w tygodniu, jednak zawsze pamiętać o kremie.


OSZCZĘDZAJ DŁONIOM WYSOKICH TEMPERATUR

Wysokie temperatury powodują wysuszenie dłoni, dlatego kąpiele, namaczenie itd. nigdy nie są wykonywane w gorącej, a w ciepłej (temp. pokojowa) wodzie :)



Jak Wy dbacie o swoje dłonie? Macie swoje ulubione produkty? Pochwalcie się :) 
Może macie propozycje tematów kolejnych postów? O czym chciałybyście poczytać? 


BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ZAOBSERWUJ MNIE NA:

PODOBNE WPISY

30 komentarzy:

  1. Od paru miesięcy mam paznokcie żelowe i hybrydy i powoli wypracowuje sobie dobre przyzwyczajenia zaczynając od rękawiczek przy zmywaniu naczyń których nigdy nie używalam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pewnym czasie zauważysz na pewno duże różnice :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Właśnie ostatnio zainwestowałam w hybrydy i ciekawa jestem tej przygody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia i daj znać jak Ci się podobają :)

      Usuń
  3. Staram się nie zapominać o kremowaniu dłoni, bardzo lubię ten kakaowy krem z Avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnie ! :) i zdecydowanie najlepiej nawilża ze wszystkich avonowych.

      Usuń
  4. muszę częściej robić peelingi dłoni koniecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najtrudniej było o tym pamiętać :) Ale są naprawdę skuteczne :)

      Usuń
  5. też tak mam , dłonie to nasza wizytówka :) zgadzam się w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ze ktoś podziela moje zdanie :)

      Usuń
  6. Oj to muszę częściej wykonywać peeling dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) o tym najtrudniej pamiętać :)

      Usuń
  7. krem to podstawa!!!! Nie potrafie funkcjonowac bez kremu. Osttanio coraz częsciej używam hybryd, jestem bardzo zadowolona, a moja kolekcja semilac ciągle się powiększa!
    Obserwuje, bo poszukuje takich fajnych kosmetycznych blogów.
    Mam nadzieję, że mój również Ci się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory Semilac uzależniają :p wpadlas w niebezpieczny dla portfela wir :p
      Miło mi ze Ci sie tutaj u mnie podoba ;)

      Usuń
  8. Do pielęgnacji dłoni używam dobrego kremu, który świetnie się u mnie spisuje i którego bardzo lubię :) O hybrydach kiedyś myślałam i może poproszę kiedyś moją przyjaciółkę żeby mi zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja hybrydy miałam tylko parę razy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rady kochana, ja dopiero będę zaczynać swoją przygodę z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te kremy do rąk z avonu :))


    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety co raz mniej i uzywam tylko kakaowego... w sumie dla zapachu :p

      Usuń
  12. przydatne wskazówki, ja mam bardzo suche dłonie ale nakładam na noc krem i olejek z Sally na skórki , a na to rękawiczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje próby spania w rekawiczka skończyły się porażka :p jakoś nie lubię tego uczucia :)

      Usuń
  13. Ja noszę żel z hybrydą od ponad pół roku i często nawilżam dłonie a mój ulubiony krem to taki złote serum z eveline , najpiękniejszy zapach i szybko się wchłania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... muszę przyznać ze nigdy nie zwróciłam uwagi na taki produkt. Jak będę w Rossmanie to się za nim obejrzę :) fajnych kremów do rak nigdy dość :)

      Usuń
  14. kremowanie dłoni to podstawa, jestem uzależniona od kremów do dłoni i mam jakiś w każdej torebce :) Bardzo interesujący post i dużo ciekawych wskazówek, podoba mi się!

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawie w każdej totrebce mam inny kremik, także mamy podobnie :)
      Cieszę się, ze post Ci się spodobał :)

      Usuń
  15. Staram się o tym pamiętać i planuję powrócić do hybryd ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje pazurki aktualnie długo odpoczywają :)

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*