NAJNOWSZY KOLOR SEMILAC - BLUEBERRY KISS - JAK PREZENTUJE SIĘ NA PAZNOKCIACH?

5.2.16 SMILEEEFREAK 8 Comments


Oczywiście wiem, że kolorek już jakiś czas w gamie Semilac jest, jednak jest pod tym względem jednym z "najświeższych" :) To zdecydowanie świetna propozycja, która wprowadza w wiosnę. Nie jest jeszcze typowo przyjemnym, lekkim odcieniem, ale nie nalezy też do pzygaszonych i ciemnych. Jest naprawde wyjątkowy.

Tak jak widzicie na zdjęciu jest pełen drobinek i to w nim naprawdę genialne, że opalizują one na srebrno, fioletowo i granat. Jest to odcień niezwykle rzucający się w oczy, właśnie dzieki brokatowi i temu, że niesamowicie się błyszczy.

To piękny odcień fioletu, który opalizuje lekko w stronę granatu. 

Jest to dość odważna opcja, jednak myślę, że wiele z Was będzie się czuło w nim dobrze (tak jak ja :p ) 

Niżej możecie zobaczyć inne zbliżenia. 


I jak? Podoba się? :) Jakie kolorki macie w swojej kolekcji? 

PODOBNE WPISY

8 komentarzy:

  1. Jest jak dla mnie bardzo ładny, ja aktualnie leczę pazury i nie mogę malować>>>

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny <3 mam go, ale jeszcze nie malowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to kolor jest super :) Mam dużą kolekcję semilaca jak i tych tańszych, z których też jestem zadowolona :) Zrobię o tym posta za jakiś czas. Jak jesteś ciekawa to zapraszam do zaobserwowania mnie :) Ja już obserwuję :)

    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te tańsze to dokładnie co? :)

      Usuń
  4. prześlicznie wygląda :)
    zapraszam
    http://jevinn99.blogspot.com/2016/02/mini-haul-kosmetyczny-puder-kobo-makeup.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny cudny lakier <3
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*