TEMAT DO KAWY, CZYLI POROZMAWIAJMY O SZCZĘŚCIU I PIĘKNEJ SKÓRZE - HAPPY SKIN TAG

14.2.16 SZKIC KOBIECOŚCI 5 Comments


Dobrze wiecie, że do moich ulubionych youtuberek należy Maxineczka i musze przyznać, że jest to, obok KathleenLights, kanał, który odwiedzam praktycznie codziennie i oglądam każdy filmik. :) Jeśli chcecie dowiedzieć się, jakie inne Youtuberki bardzo lubię, to zerknijcie tutaj:

Bardzo lubię oglądać też filmiki w stylu TAG i bardzo żałuję, że są one zarezerwowane dla YouTube. Jednak ja na bogu lubię mimo wszystko czasem wrzucić taki luźny temat, a przy okazji mogę poznać Was bliżej :) Na dzisiaj wybrałam TAG o szczęściu, szczęśliwej i pięknej skórze. :) Dzień Zakochanych wydał mi się idealny dla takiego posta. Jeśli jesteście go ciekawe, to koniecznie zostańcie do końca i będzie mi bardzo miło, kiedy się odezwiecie w komantarzach. Możecie też zerknąć na poprzedni TAG:




1. Jak opisałabyś swoją skórę?


Na pewno jako Zmienną i zaskakującą. Tak jak Wam już pisałam kilka razy, moja skóra przeszła już przez wszystkie rodzaje cer :) Kiedyś miałam skórę tłustą, później miałam problem z przesuszającymi się policzkami (miałam skórę mieszaną), kolejną była skóra sucha, a aktualnie mam skórę normalną, która jest bardzo wyczulona na kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne. Właśnie od nich zależy, jak będzie się zachowywać i czasem lubi sę przesuszać lub przetłuszczać. Jestem jakby na pochylni, która kieruje się albo w stronę skóry suchej, albo mieszanej :) 


2. Z jakimi problemami boryka się Twoja skóra? 


Mam trochę rozszerzone pory, chociaż musze przyznać, ze nauczyłam się sobie z tym radzić i niezawdonymi okazali się dwaj ulubieńcy stycznia : olejek Evree Magic Rose i baza Benefit Porefessional.




Dodatkowo (chyba jak każda kabieta w "te" dni) borykam się z wypryskami. Jednak tutaj też mam swoich wybawców, czyli krem Ziaja MED na trądzik i łojotok oraz olejek z drzewa herbacianego. Nic innego raczej nie dzieje się z moją skórą. Czasem tylko, tak jak mówiłam jest bardziej skłonna do suchości lub przetłuszczenia. 

U mnie ten moment "suchości" jest szczególnie odczuwalny po zmyciu makijażu. Czasem czuję, jakby po prostu woda wyparowywała z mojej twarzy. Mam takie uczucie ściągnięcia od wewnątrz, jakby kurczenia się skóry. Wiecie o co mi chodzi prawda? Wtedy z ratunkiem przychodzą kremy i serum :)



3. Jaki jest najdziwniejszy naturalny składnik, którego użyłaś w pielęgnacji?


Chyba takiego nie ma :) Już mnie nic nie zaskoczy. Na twarzy miałam już jajka, otręby, miód, mleko, oleje, roślinne ekstrakty. Nie wiem czemu, ale jakoś mnie ciagnie do wypróbowania śluzu ślimaka - wiecie, takie kremy na jego bazie. Obrzydza mnie to trochę, ale jestem ciekawa działania :p Używałyście kiedyś?



4. Jaka jest Twoja definicja szczęścia?

 Hmmm... Muszę przyznać, ze nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale gdybym miała ubrać to w słowa to brzmiałaby ona tak:Szczęście osiągamy wtedy, kiedy głównym bohaterem naszego życia jesteśmy my sami, a nie życie innych dookoła. Podstawą jest dawanie szczęścia i pomocy innym oraz cieszenie się z każdej, nawet najprostszej i najmniejszej rzeczy, ponieważ niektórzy nie mieli nawet tego w swoim życiu i dało im ono nieźle w kość, albo nam nie będzie dane przeżyć czegoś lepszego. Dodatkowo jest to poczucie bezpieczeństwa i miłości oraz poczucie, że nie jesteśmy sami. Na pewno szczęściem jest też dążenie do marzeń i spowodowanie, aby się spełniały :)



5. Opisz swoją pielęgnację w 5 słowach.

  • dokładność
  • prostota
  • delikatność
  • słuchanie własnej skóry 
  • naturalność



6. Twoja najlepsza porada dotycząca pielęgnacji cery. 


Tą poradę słyszałyście już ode mnie nie raz. Po prostu trzeba słuchać własnej skóry. Nie pzrywiązujcie zbyt dużej wagi do tabelek i pojęć dermatologicznych, które :zakwalifikowałyby" Waszą skórę do konkretnej grupy. Nawet na moim przykładzie możecie zauważyć, ze to się zmienia i rodzaj cery oraz jej potrzeby ciągle się zmieniają. Dlatego moja rada: Słuchaj swojej skóry i stań się jej przyjacielem, a na pewno ona Ci to wynagrodzi :)



7. Co sprawia, że codziennie się śmiejesz?


Tak naprawdę najprostsze sprawy i rzeczy. Mój chłopak (inne osoby też) czasem wręcz nie rozumie tego jak mogę się tyle uśmiechać,  czerpać radość z czegoś, co jest całkowicie normalne i na porządku dziennym. Ten, ktro zna mnie osobiście, wie, że jestem trochę szalona, roztrzepana, nie lubię napiętej atmosfery i zawsze jestem taką "śmieszką", z którą można się po prostu śmiać :) Taka jestem i nawet nie znam konkretnej odpowiedzi na to pytanie. :) 



8. Co sprawia, że Twoja cera traci blask? 


Na pewno brak snu, a to następuje dość często oraz zbyt mało poświęcanej jej uwagi. Nie mogę sobie pozwolić na to, aby zrobić coś "na odczepkę", bo wtedy moja skóra jest barzdo niezadowolona. 



9. Jakie są Twoje wskazówki dla zachowania promiennej cery?


Na pewno dokładny demakijaż, wysypianie się, sumienna i dobrze dobrana pielęgnacja i oczywiście makijaż rozświetlający ;)



10. Jak krok po kroku wygląda Twoja pielęgnacja? 


Licząć od rana: tonik, krem, makijaż, demakijaż, krem :D Dokładną odpowiedź, jak wygląda mój demakijaż krok po kroku i czego używam znajdziecie tutaj:



11. Co zapewnia Ci komfort psychiczny? 


Na co dzień jest to na pewno dobra organizacja, czyli pewność, że ze wszystkim się wyrobię i zdąże :) Jeśli jednak chodzi o taki maksymalny komfort to jest to oczywiście dom, ale pełen rodziny - czas, który spędzam z osobami najważniejszymi, moim chłopakiem i dodatkowo czas, który mogę poświęcić też na trening, który zawsze poprawia mi humor :)


To tyle z dzisiejszego Happy Skin TAG. Jestem bardzo ciekawa, jakie byłyby Wasze odpowiedzi chociązby na jedno pytanie :) Czekam na Wasze komentarze - także powód mojego codziennego uśmiechu :*

PODOBNE WPISY

5 komentarzy:

  1. amazing post, great photos! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij mnie obserwować a zrewanżuję się tym samym :P( zapraszam również na konkurs)


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biorę udziału w takich wymianach. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Ciekawi mnie wspomniana tutaj seria Ziaja Med. Od dawna borykam się z trądzikiem i szukam na niego skutecznego pogromcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dość zaawansowany trądzik może się okazać za słaby. :( Pisałam o nim tutaj, już dawno temu, kiedy zaczynałam: http://magdagora.blogspot.com/2015/01/przydatny-krem-z-ziaji.html

      Na trądzik jednak możesz spróbować srebro koloidalne (do kupienia w aptece) - oczywiście jeśli nie jesteś uczulona na srebro (nawet na biżuterię)- jeśli nie wiesz, to w przypadku podrażnienia lub wysypu od razu je odstaw. Możesz rozejrzeć się za olejkiem z czernuszki, z drzewa herbacianego (mój faworyt). Z kremów warto spróbować Eucerin - Dermo Purrifyer, La Roche Posay - Effaclar. Dodatkowo zaprzyjaźniej się z maseczkami z glinek :)

      Najlepiej udać się też do dermatologa, bo może pomóc w odnalezieniu przyczyny (nawet odżywianie może mieć na to wpływ). Pozdrawiam :)

      W razie pytań pisz :) :*

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*