WALENTYNKI BLACK&WHITE - CZYLI MOJA PROPOZYCJA MANICURE :)

12.2.16 SMILEEEFREAK 18 Comments


Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Wiem, że część z Was ich pewnie nie obchodzi, uważa za coś niepotrzebnego, a pozosała część je lubi :) Jednak niezależnie od tego, jaki macie do tego stosunek, przygotowałam stylizację, w której przemyciłam motyw serduszka. Nie wybrałam żadnych oczywistych i klasycznych kolorów, takich jak róż i czerwień :) Zapraszam do oglądania i być może zainspirujecie się :) Piszcie, czy Wam się podoba :)



POTRZEBUJEMY:

  • Semilac 108 Metallic Black
  • Semilac 001 Strong White
  • Semilac 016 Grunge
  • naklejki wodne z Merlin Monroe :)
  • coś do malowania wzorków :) - pędzelek lub sonda



Obie ręce są od siebie różne. mały palec u drugiej ręki jest jakby negatywem pierwszej :p 
Co myślicie o takiej stylizacji?
Jeśli nie wiecie jak przykleić naklejkę wodną, to odsyłam Was do tego wspisu:



Jestem bardzo ciekawa jak Wy spędzacie walentynki i czy dzisiejsza stylizacja Wam się podoba :)

PODOBNE WPISY

18 komentarzy:

  1. Dość oryginalna propozycja jak na walentynki ;) ale ja takie właśnie lubię. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ze Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba twoja propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) super :)

      Usuń
  3. Merlin mnie zaskoczyła :-D ale bardzo fajnie wygląda. Z pewnością to coś oryginalnego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D fajnie że Cię zaskoczylam :) hehe :)

      Usuń
  4. Świetne paznokcie! Z naklejką z MM wyglądają cudnie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podobają.:) Różnież pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Prześliczne paznokcje .Bardzo fajnie prowadzony blog i przy okazji dziekuje za odwiedziny mojego;) .
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać .Chętnie zaobserwuje Twojego bloga gdyż przypadł mi tematycznie do gustu ;) jevinn99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli przypadł Ci do gustu Kochana to go zaobserwuj :) Niestety nie biorę udziału w takich wymianach :) Pozdrawiam :) Miło mi że wpadłaś :)

      Usuń
  6. Cudne zdobienie ! Najbardziej podoba mi się wzorek na małych palcach. Te serca byłyby banalne, ale kropeczki dodały im niepowtarzalnego charakteru . Podoba mi się :) a co do jutrzejszego dnia to u mnie będzie pełen spontan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobało :) Spontany są najlepsze ! :* Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Super pomysł, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i bardzo mi miło, że wpadłaś :)

      Usuń
  8. boska marlin - mi się podoba, nawet bardzo

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*