CIEKAWE ZAKAMARKI W SIECI, PLANY W GARDEROBIE, KOSMETYCZNE INTRYGI #1

23.3.16 SMILEEEFREAK 8 Comments



Dzisiaj post jest bardzo luźny. Typowy do wymienienia się tym, co mamy zamiar kupić, co spodobało nam się w Internecie i oczywiście tego, czego brakuje nam w szafie :p Ostatnio dość sporo ciekawych rzeczy rzuciło mi się w oczy i musze przyznać, że z każdym dniem podobają mi się co raz bardziej :) Wiosna już powinna się rozkręcać, przynajmniej fajnie by było, jeśli by się tak stało, a co za tym idzie, czas na zakupy ! :) Czego brakuje w mojej szafie, co ostatnio ciekawego pojawiło się na rynku kosmetycznym? Zapraszam do dalszej częsci posta !!!

Po pierwsze z podekscytowaniem czekam na to, kiedy nowe pomadki Golden Rose będą u mnie ;) Płynne matowe pomadki to coś, co uwielbiam i po prostu muszę je mieć, tym bardziej, ze Matte Crayon okazały się naprawdę fajne. 
Podobnie sytuacja ma się w przypadku moich ulubionych i ukochanych pomadek z NYX'a, których i tak już bogata gama kolorystyczna, została wzbogacona o kolejne piękne kolory <3




W poście o ulubionych YouTuberkach wspominałam Wam o Luxy Hair. Jej osttani Tutorial całkowicie mnie urzekł. Wyczarowała piękną fryzurę w ekspresoym tempie. Coś pięknego, ale jednocześnie szybkiego. Na pewno przyda się nie jednej z nas :)




O ile na co dzień praktycznie codziennie zaglądam do Aliny (Alina Rose Blog) i Darii (Kosmetyczna Hedonistka), to ostatnio Idalia  zaskoczyła mnie "tym czymś". Nawet nie wiem jak to określić, ale z jeszcze większą przyjemnością ją odwiedzam i poznałam ją na nowo :) Jeśli jeszcze u dziewczyn nie byłyście (w co wątpię), to wskakujcie ! 




Jeśli tak jak ja, wizualną stroną bloga zajmujecie się same, to koniecznie musicie odwiedzić stronę Żyj-Kochaj-Twórz. To niezwykle pomocny (nazwałabym to już) poradnik, który naprawdę sporo rzeczy rozjaśnia. Może nie tyle od strony edytowania HTML, ale pozwala wykształcić nam "swoje ja" w blogosferze. To jak prezentuje się nasz blog i, aby stanowiło to spójną całość. 


W mojej wiosennie szafie zdecydowanie brakuje klasycznej torebki shopper. Jedną z tych, które wybrałam jest typowo letnia, świetnie wpisująca się w ciepłe dni, torebka w czarno-białe paski.




Dodatkowo szukam jeansów z przetarciami i dziurami. Jakie firmy polecacie? Narazie nie udało mi się znaleźć odpowiednich :(  Ze spodni zależy mi też na prostych białych rurkach. Jakoś mnie naszło na taki model i pewnie do mnie trafi :)

W kwestii butów oczywiście nie mogło zabraknąć butów. Obok zwykłych białych i czarnych wybrałam kremowe- metaliczne :) Myślę, że będą fajnym urozmaiceniem prostych stylizacji ze zwykłym białym t-shirtem, któych z resztą i tak mi brakuje. Mówiłam już, że bardzo lubię te zwykłe t-shirty z H&M? Świetnie się u mnie sprawdzają :)



Jeśli chodzi o treningi, to niesamowitą inspiracją jest dla mnie kanał BdyRock. Zerknijcie ! Niesamowity power mają te dziewczyny ! Kanał BodyRock

Ostatnio bardzo głośno jest o książce "Sekrety urodek Koreanek" i "Szczęśliwa skóra". Miałyście? Czytałyście? Możecie polecić? Jeśli jesteście Wy ciekawe jakie one są, to pewnie tym bardziej się skuszę :)

Stałam się wielką fanką zdjęć z bloga Kasi Tusk MakelifeEasier. Są perfekcyjne i naprawdę ukłon w jej stronę za tak świetną pracę :)


Z tego tygodnia to tyle. Co Wam ostatnio wpadło w oko?
Chętnie poznam też Wasze plany i ciekawe miejsca w sieci. :) 





BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ZAOBSERWUJ MNIE NA:

PODOBNE WPISY

8 komentarzy:

  1. O pomadkach z GR słyszę teraz wszędzie! Matowe bardzo mi się podobają i pewnie niedługo zajrzę do drogerii i zobaczę czy mają fajne kolory ;)

    polnemaki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te płynne mają troszkę biedną gamę :( Jednak myślę, że każda wybierze dla siebie jakiś odcień :)

      Usuń
  2. Właśnie zastanawiam się nad zakupem pomadek z GR :) Poza tym masz świetny wygląd bloga!
    Zapraszam do mnie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadki z Golden Rose są cudne, podejrzałam te płynne w necie i kuszą strasznie! :)
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, ze w końcu przejrzę je na żywo i trafią do torebki :p

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*