PAZNOKCIOWE TRENDY NA WIOSNĘ 2016 - MOJE PROPOZYCJE SEMILAC

21.3.16 SZKIC KOBIECOŚCI 20 Comments


Właśnie dzisiaj witamy kalendarzową wiosnę ! Może za oknami niewiele na to wskazuje, ale tak jest i tyle :p Osobiście to moja ulubiona pora roku (w sumie lato lubię praktycznie tak samo) i uwielbiam, jak wszystko budzi się do życia, ptaki zaczynają śpiewać, na wielu twarzach pojawia się zapomniany już uśmiech i każdemu z nas chce się po prostu robić więcej. Mamy więcej energii, wyglądamy bardziej promiennie. Tak też będzie z pazurkami. W tym sezonie nie może zabraknąć wielu ciepłych, przyjemnych i delikatnych odcieni. Zdobienia także są sprecyzowane i okreslone. Jeśli chcecie wiedzieć, co będzie modne w tym sezonie to kniecznie czytajcie dalej ! 


WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA ACH TO TY ! 


Oczywiście nie mogło zabraknąć wszystkich odcieni różu. Prym wiedzie też czerwień w każdej postaci, pastele, błekity, biel (także mleczna), żółcie (niestety za nią nie przepadam) oraz zieleń. Chyba nikogo nie zaskoczyły takie dobory kolorystyczne. Są to zdecydowanie te kolory, które kojarzą nam się z wiosną. W dalszej części posta poznacie moje typy odcieni Semilac, które wpisują się w trendy sezonu :) Dla tych z Was, które wolą mocniejsze kolory wiosna proponuje granaty i burgund. 

W kwestii zdobień pozostajemy przy delikatności. Podstawą jest french manicure, zaraz za nim powinnyśmy się przyjrzeć efektowi ombre, który może okazać się bardzo ciekawym urozmaiceniem każdego manicure. 

Nie powinnyśmy zapominać o błysku - brokaty są mile widziane i specjalnie dla tych z Was, które nie lubią typowego brokatu przygotowałam dwie iskrzące się propozycje lakierów, które także się wpiszą w modę. :)



Nawet jeżeli nie mamy pomysłu na szalone zdobienia, to możemy spać spokojnie. Tegoroczna wiosna proponuje po prostu mix kolorów i zpobieganie nudzie w postaci kilku odcieni na jednej dłoni :) Można tą opcję zinerpretować delikatnie, ale może się ona okazać także bardzo odważnym posunięciem, w zależności od połączeń kolorystycznych, które wybierzemy. Powinnyśmy się także bawić matem i błyskiem, a dodatkowo skusić się na metaliczne paski / tasiemki. :)

Wskazówka : njabardziej modne będą połączenia - biel + żółty, biel + srebro, biel +błękit, biel + czerwień.

Kształt paznokci także jest ważny - prostokątne paznokcie idą w zapomnienie :p



JAKIE SĄ MOJE PROPOZYCJE SEMILAC? 


I  RÓŻE  I

Tutaj mam dla Was najwięcej propozycji. Po pierwsze dlatego, że bardzo lubię je na paznokciach, a po drugie - ile nas, tyle gustów i upodobań. Znajdziemy tutaj róże jasne, ciemniejsze, zgaszone, żarówiaste. Postarałam się, aby każdy znalazł coś dla siebie :)



Po pierwsze serdecznie Wam polecam kolorek 056 Pink Smile, który jest pięknym jasnym różem. Świetnie się wpisze w wiosenne klimaty. Jest to bardzo uniwersalny odcień i będzie pasować do większości, o ile nie do wszystkich stylizacji. Dłoń wygląda z nim bardzo kobieco i subtelnie. 



Jasnym różem, i to dużo jaśniejszym niż poprzednik jest odcień 032 Biscuit. Osobiście nie lubię czystej bieli na paznokciach, a  ten kolorek jest tak jasny, że można go zaliczyć do tych białopodobnych :p Jest bardzo delikatny, na dłoni efekt przypomina mi french - bardzo subtelny, nierzucający się w oczy.

Dla fanek zgaszonych róży : oczywiście 097 Indiana Rose, który jest cudowny ! 
Jeśli natomiat nie przepadacie za różem na paznokciach, to zerknijcie na piękny pastelowy, jasny wrzos - 127 Violet Cream :) 

Idziemy w stronę mocniejszych róży.
Jako pierwszy w kolejce czeka odcień 130 Sleeping Beauty, który jest jasnym, ale bardzo zywym odcieniem różu, który wpada wręcz w neonową morelę. Nie jest to czysty róż, ale nie można ująć mu ani trochę uroku i wyjątkowowści :)

Typowo różowym cukierkowym kolorem jest odcień 049 True Pink. Pokusiłabym się o stwierdzenie, że jest to lżejsza wersja kolejnego, neonowego odciena, który po prostu tak nie świeci :p 
Niestety niektóre z Was mogą poczuć się nim przytłoczone i mieć wrażenie "zbyt dzeiwczęcych" paznokci. 

Neonowy róż, który Wam polecam, to kolorek 008 Intensive Pink. To dopiero żarówa ! Na pewno coś dla bardziej odważnych dziewczyn. Do pracy w biurze raczej się nie nada ;)

Genialnym odcieniem jest Tutti Frutti numerek 133. To bardzo mocny, malinowy róż, który wpada w krwistą czerwień. Coś nisamowitego ! Na pazurkach wygląda jeszcze lepiej i gorąco Wam go polecam :) 


I  CZERWIEŃ  I 

Skoro już o czerwieni mowa, to oczywiście nie zapominajmy o kolorku 063 Legendary Red. Idealna krwista czerwień. Polecam, bo kolor naprawdę przyciąga spojrzenia, nawet, kiedy jest solo :)

Ciemniejszą czerwienią, w kolorze wina jest 028 Classic Wine. Stonowany, bardziej klasyczny. Nie można odmówić mu elegancji i szyku.

Jeśli chodzi o burgund, to koniecznie wypróbujcie Burgundy Wine 083



I  BŁĘKIT  I

Jedynym błękitem jaki posiadam jest 000 Lazure Dream i jest on cudowny ! Mogłyście go kiedyś u mnie wygrać. Naprawdę świetny i warto brać udział w konkursach, aby go zdobyć :)



I BŁYSK I MOCNA NEONKA I

Odcień neonowy, który jest cudny i także będzie przykuwał spojrzenia jest 132 Orange Lollipop.

W kwestii błysku koniecznie wypróbujcie brokatowy odcień 094 Pink Gold, który jest wyjątkowy i nie do podrobienia !!

Jeśli nie lubicie czystego brokatu, to odcienie Blueberry Kiss 116, Luminous Cyclamen 082, 108 Mettalic Black i Night in Venice są dla Was.
Mają w sobie piękne, małe drobinki, które świetnie grają ze światłęm !



Jakie kolorki u Was się pojawią wiosną? Może planujecie jakieś zakupy?
Który kolorek z podanych podoba Wam się najbardziej? Piszcie koniecznie ! Całuję, Magda :* 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ZAOBSERWUJ MNIE NA:

PODOBNE WPISY

20 komentarzy:

  1. ja aktualnie na swoich paznokciach mam Classical Wine-zakochałam się wręcz!
    Powoli uzupełniam swoją kosmetyczkę,nowymi kolorami :)
    Zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) No troszkę ich jest, ale spokojnie :)
      Classic Wine jest bardzo elegancki :) Klasa sama w sobie :)

      Usuń
  2. Uwielbiam te lakiery :) U mnie dzisiaj Burgundy Wine i syrenka. Mam teraz ochotę na jakiś ciekawy róż! Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj noto wyżej masz wybór :p
      Ja Ciebie też pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  3. Śliczne kolory: ) ja jak narazie mam dwa kolorki z tej firmy: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry początek do zaprzyjaźnienia się z hybrydkami :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetne lakiery. Lubię takie kolorki. U mnie już na blogu powitanie rownież wiosny z pastelami semilaca 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Czyżby jednomyślność ? :p

      Usuń
  5. Pastele jak najbardziej na tak, szczególnie róże i błękity. Za to burgund na wiosnę zupełnie do mnie nie trafia. Wiosna to wiosna, a nie pogrzeb :D. Może jestem trochę hipokrytką mówiąc to, bo sama ubieram się na czarno dzień w dzień, ale moje paznokcie to zupełnie inna historia ;).
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Do mnie też niekoniecznie przemawia,ale no z trendami się nie dyskutuje :p Muszę Wam podać wszystko ;)

      Usuń
  6. Takiej kolekcji semilków tylko pozazdrościć :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) Dzięki. :) O mojej kolekcji będzie osobny post, bo niewszystkie wpisały się w wiosnę :p

      Usuń
  7. U mnie pastele rządzą na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie ;) nie wszystkie trendy przypadły mi do gustu :p

      Usuń
  8. Mam już sporo kolorów Semilac, jak dla mnie ti nr 130 wcale nie jest różowy :-) zaliczyłabym go bardziej do odcieni pomaraczowych, coś jak łososiowy lub jasny brzoskwioniowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zaznaczylam ze wpada w neonowa morele :) chyba najtrudniej mi było usadowic ten kolor w konretnej grupie :p albo jestrm daltonistka :) hihi :)

      Usuń
  9. Anonimowy11/4/16 17:11

    Lazure Dream przepiękny szkoda ze nie można go kupić :( Bo juz byłby w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto brac udzial w konkursach. I mnie też można było dwa wygrać :) chociaż po podanym czasie mógłby być dołączony do regularnej sprzedaży ;)
      Próbuj :) na pewno w końcu się uda i będzie go mieć ;)

      Usuń
  10. Świetne zestawienie, na pewno warto mieć te kolorki tej wiosny :). Czekamy na wiosenne, paznokciowe stylizacje.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kiedy tylko moje pazurki przestaną się łamać, to na pewno będzie czyste szaleństwo ! <3

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*