PEREŁKI LUTEGO : MEXX, CLARENA, NYX, INSIGHT, PARFOIS, ASTOR I INNI

7.3.16 SZKIC KOBIECOŚCI 14 Comments


Luty minął mi w mgieniu oka. Tyle się działo dookoła, że nawet nie zauważyłam, jak w kalendarzu pojawił się marzec :) Muszę przyznać, że trochę mnie to cieszy, bo z niecierpliwością czekam na wiosnę. Oby dotarła do nas jak najszybciej ! Stwierdziłam, że mimo, iż nie mam zbyt dużo nowych produktów, to warto luty podsumować właśnie ulubieńcami. Wiele produktów okazało się być naprawdę godnymi uwagi. Są te droższe jak i tańsze produkty, także myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zajrzymy też do kuchni i szafy, także zapraszam !



Po pierwsze muszę koniecznie Wam wspomnieć o peelingu myjącym do twarzy Be Organic. Pisałam Wam o nim tutaj: KLIK. Cały szkopuł w tym, że nie jest on peelingiem :) Bynajmniej dla mnie. Jest to po prostu emulsja do oczyszczania twarzy. Niestety troszkę mnie irytowało używanie go wieczorem. Jednak mydełko Dudu jest u mnie niezastąpione. Dlatego spróbowałam go do oczyszczania buzi rano i jestem zachwycona ! Moja skóra nie wyczuwa w nim żadnych złuszczających drobinek. Cośtam w nim jest, ale nie drapie, nie podrażnia, a wręcz koi moją skórę. Świetnie się nadaje do szykowania buzi pod makijaż, nie wysusza ani troszkę i naprawdę mogę Wam ten produkt polecić, szczególnie, że ma naprawdę fajny skład (w podlinkowanym poście zerknijcie). Za 200 ml zapłacimy 33 zł, także jest to naprawdę mało, a ciekawy i lekki produkt :) 



Moim hitem okazała się torebka z najnowszej wiosennej kolekcji Parfois. Osobiście uwielbiam ten sklep i naprawdę Wam polecam, bo jakość m.in. torebek jest naprawdę super :) 
Potrzebowałam jakiejś małej, czarnej, ale w miarę pojemnej torebki. Ta okazała się być super. Jest bardzo ciekawie skontruowana, bo ma jakby 3 wnętrza. Pierwsze z jakby klamrą, drugie malutkie na błyszczyki, klucze itd. (zdj nr 2) i trzecie, bardziej płaskie zapinane na dwa magnesy (zdjecie numer 3). Jest naprawdę ciekawa i polecam ją serdecznie. W ogóle jej obszycie w środku jest cudowne i wykonane z jakby skórzanego materiału :)


Makijaż... Muszę przyznać, że nic od poprzednich ulubieńców się nie zmieniło, więc jeśli jesteście ciekawe, czego używam to zapraszam.

Tak naprawdę tutaj chciałabym Wam wspomnieć oi produktach do ust, a dokładniej o  4 kolorach, z którymi się nie rozstaje. NYX Soft Matte Stockholm, ASTOR Soft Sensation Lipcolor Butter Matte 027 Elegant Nude, GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon 10 i CATRICE Lip Smoother 030 Cake Pop. Uwielbiam te kolorki na ustach i naprawdę Wam je polecam. ładnie się utrzymują, nie schodzą plamami, nie wysuszają i wyglądają naprawdę świetnie.



Ulubionym zapachem, i to nie tylko w lutym, jest MEXX New Look. To zdecydowanie mój zapach idealny. Odpowiada mi w 100% i w końcu udało mi się znaleźć takie połączenie zapachów, w którym kompletnie nic bym nie zmieniła :) Jestem ciekawa, jakie są Wasze ulubione?



Kolejny raz produkty Clareny zagościły w mojej łazience i kolejny raz wybór padł na serię Caviar. Peeling jest po porstu świetny. Jest gruboziarnisty, dobrze złuszcza, ale jednocześnie nie wysusza i nie podrażnia mojej skóry, a to zdecydowani wyczyn.

Dodatkowo dostałam ogromną próbkę peelingu enzymatycznego z serii Yvette i jestem zachwycona !! Jest naprawdę super i to jak narazie jedyny enzymatyczny peeling, który tak dobrze złuszcza moją skórę. Jeszcze nie próbowałam tego z Ziaji, o którym tyle z Was mi mówiło, ale mam nadzieję, że w końcu uda mi się go kupić i na niego gdzieś trafić :)


Moim wielkim ulubieńcem ostatnich miesięcy jest kawa zbożowa Nestle. Po prostu jestem do niej uzależniona. Zdecydowanie wolę wersję z mlekiem niż solo na wodzie, ale tak czy siak smaki dzieciństwa i wiecie ta myśl, która towarzyszy za dziecka "jestem dorosła i piję kawę" wróciła do mnie i raczej szybko nie odejdzie ;)


W pielęgnacji włosów także pojawiły się nowości i to nie byle jakie nowości. 
Firma Insight z serii Daily Use. Są to kosmetyki naturalne, z upraw ekologicznych i każda z nas w ich ofercie powinna znaleźć coś dla siebie. Szampon bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Dokładnie oczyszcza i szykuje nasze włosy na dawkę pielęgnacji, jaka jest odżywka. Jest naprawdę genialna. Jeśli macie problem z puszącymi się włosami to może okazać się bardzo pomocna. Świetnie ujarzmia, nawilża i wygładza, a łuski włosa są jakby bardziej domknięte, przez co włosy nabierają zdrowego blasku. 


Do włosów także polubiłam rozsłąwione już gumki invisibobble. Na co dzień się u mnie całkowicie nie sprawdzają, na treningi tym bardziej się nie nadają, ale w domu, to jedyna gumka, po którą sięgam. Świetnie się sprawdza do luźnych koczków, a właśnie takie wybieram, kiedy siedzę w domu i np. piszę dla Was :*

Kolejnym drobiazgiem są wsuwki spiralki do koków, które gorąco Wam polecam. Takie dwie, maksymalnie 3 wsuwki przepięknie spinają każdego koka i stanowią świetne utrwalenie. Wszystko się pięknie trzyma. Jeśli macie gęste, kręcone lub po prostu długie bądź ciężkie włosy, to koniecznie wypróbujcie, bo to strzał w 10 ! Ja zamawiałam je na allegro :)


No i to tyle. Oczywiście jak zawsze chciałam się streścić i nie do końca mi wyszło :) Jednak mam nadzieję, że miło się Wam czytało :)

Co najbardziej wpadło Wam w oko? Może macie pytania?
Pochwalcie się swoimi ulubieńcami ! Całuję, Magda :*


BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ZAOBSERWUJ MNIE NA:

PODOBNE WPISY

14 komentarzy:

  1. stanowczo musze kupić sobie jakąś zbożówkę, bo zaczęłam ostatnio pić za dużo kawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) ja jakoś wolę ja od normalnej kawy ;p

      Usuń
  2. ciekawy post.. ;) do kawy zbożowej też niedawno wróciłam, podobno bardzo zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalna kawa też ma kilka zalet ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam sprężynki do włosów , jestem ich miłośniczką :)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sporadyczne domowa uzytkowniczką :p pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  4. Wiele fajnych produktów, peeling myjący ciekawy a jaka super torebka. Zapachu nie znam ale zapamiętam go sobie, moje ulubione perfumy są w ostanim poście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) jak znajdę chwilkę to zajrzę i sprawdzę ;p

      Usuń
  5. Uwielbiam te matowe pomadki z NYXa, są takie przyjemne w nakładaniu i noszeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Są naprawdę świetne :)

      Usuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*