WSZYSTKO O PODKŁADACH MINERALNYCH + PEŁNA GAMA KOLORYSTYCZNA PODKŁADÓW ANNABELLE MINERALS

19.4.16 SMILEEEFREAK 16 Comments


Ostatnio na blogu pojawiły się wpisy o kosmetykach mineralnych. Mogłyście dowiedzieć się jak u mnie sprawdziły się minerałki, jak prezentują się na twarzy oraz dla kogo są kosmetyki mineralne i kto powinien po nie sięgać. Dzisiaj przejdziemy do części bardziej praktycznej :) Jeśli chcecie poznać wskazówki i rady odnośnie nakładania, łączenia produktów, upewnić się czego lepiej nie robić, chcąc osiągnąć ładny i długotrwały efekt lub poznać PEŁNĄ GAMĘ KOLORYSTYCZNĄ ANNABELLE MINERALS, to koniecznie zostańcie ze mną. Będzie mnóstwo zdjęć, a temat omówimy zwięźle i konkretnie :) 




Na samym początku, wybierając Wasze minerałki, koniecznie sprawdźcie skład. Sama nazwa mineralny występuje na rynku dość często, jednak niestety nie wszystkie proskty tego typu takie są :) Prawdziwe minerałki mają bardzo krótki skład i stanowią go po prostu minerały. W przypadku AM są to: tlenek cynku, mika, dwutlenek tytanu, tlenek żelaza lub ultramaryna. I to tyle :) Możecie w minerałkach prócz czystych minerałów znaleźć domieszki barwników, ale nic poza tym.


JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE ? 


Po pierwsze musicie pamiętać o tym, że są to produkty sypkie :) Na rynku znajdziemy mineralne kremy BB, jednak w przypadku typowych podkładów, raczej o to ciężko. W związku z tym nakładanie wiąże się z użyciem pędzla. Ewentualnie można także używać gąbeczki typu Beauty Blender, jednak u mnie całkowicie ten sposób odpada... jakoś mi nie pasuje i się u mnie nie sprawdził.

Dla mnie najwygodniejsza aplikację podkładów mineralnych zapewniają pędzle typu flat-top (widzicie je niżej), jednak wiem, że część dziewczyn wybiera pędzle o bardziej puchatym i zaokrąglonym kształcie, tak jak ten z Annabelle Minerals.



PRZYGOTOWANIE TWARZY

Nic nie stoi na przeskodzie, żebyście nadal używały kremu takiego, jak zawsze. Nie musicie kupować specjalnych preparatów :) Jedyną rzeczą, o której naprawdę trzeba pamiętać to to, że twarz musi być sucha. Tzn. nie może być na niej żadnego pozostałego filmu po kremie, tym bardziej nie nakładamy minerałków na świeżo aplikowany krem. Dlaczego? Zrobicie sobie plamy. Podkład się przyklei i nałożymy go nierównomiernie. Efekt będzie odwrotny do zamierzonego.



TWARZ GOTOWA. CO DALEJ ?

Sięgamy po pędzel. Odkręcamy podkład i wysypujemy trochę na wieczko :) 
Następnie nabieramy podkład na pędzel - i tutaj kolejna wskazówka - najlepiej ułożyć pędzel prostopadle do wieczka. W przypadku falt topów jest to bardzo proste. Po prostu pełną powierzchnię pędzla przykładamy do wieczka.

Kolejnym etapem jest otrzepanie nadmiaru. Jeśli tego nie zrobimy, to na 100% produkt osypie się na bluzkę, spodnie, sukienkę, będzie wszędzie, a wcale nie tak łatwo go usunąć :)

Polecam otrzepywać włosiem o wieczko, a następnie trzonkiem uderzyć w blat lub wieczko :) Wtedy nic się nie osypuje :)




NAKŁADANIE PODKŁADU MINERALNEGO - CO I JAK? 


  • Pamiętaj, aby warstwy były cienkie. Kosmetyki mineralne to te produkty, których krycie można stopniować i jednocześnie możecie nałożyć na twarz minimalną (co za tym idzie - lepiej prezentującą się) ilość podkładu.

  • Przyłóż pędzel do twarzy i kolistymi, stemplującymi lub posuwistymi ruchami nałoż podkład. Każdy preferuje inny ruch pędzla. U mnie na początku jest tylko stemplowania, a następnie, kiedy produktu na pędzlu jest bardzo mało, kulistymi ruchami rozcieram całość.

  • Jeśli Twój korektor jest płynny i nie kupiłać lub nie znalazłaś, nie chciałaś sypkiego korektora mineralnego, to nic straconego ! Pamiętaj jednak, że zawsze w makijażu najpierw nakładamy to, co jest mokre, a później suche produkty. Dlatego najpierw sięgnij po korektor, a później po podkład :)

  • Sytuacja nakładania bazy pod makijaż jest identyczna, jak w przypadku kremu pod makijaż. Tak jak zawsze (w klasycznym makijażu twarzy też tak powinno być) czekamy aż baza całkowicie się wchłonie. Dlaczego? Wróć do części o przygotowaniu buzi :)

  • Nie radzę używać płynnych rozświetlaczy lub konturowania na mokro. Wtedy najprawdopodobniej z Waszego pięknie nałożonego podkładu mało co zostanie i wszystko będzie nadawało się do zmycia. Jedynymi płynnymi produktami, które dobrze się zgrywają z minerałkami są tinty lub mgiełki utrwalające.

  • Możecie pod podkład mineralny sypki użyć podkładu płynnego lub kremu BB :) Wtedy krycie będzie jeszcze lepsze. Pamiętajcie o tym, żeby wszystko wyschło ! :)

  • Bierzcie pod uwagę, że podkład może troszkę ciemnieć. Nie uczekujcie jednak, że kolor całkowicie się dopasuje. Dokładnie przeanalizujcie tony, które Wam pasują. Niżej zobaczycie pełną gamę kolorów Annabelle Minerals i zobaczycie jak bogaty jest wybór kolorów - to także dowód na to, ze trzeba go dobrać dość precyzyjnie.

  • Jeśli boicie się pudrowego efektu - mgiełka np. z Inglota czy AVON świetnie sobie z tym poradzą :)



Niżej zerknijcie na gamę kolorystyczną podkładów Annabelle Minerals :)




Warto zaznaczyć, że odcienie:

NATURAL mają bardziej brzoskwiniowe tony



BEIGE posiadają różowe tony (całkiem inne niż sugeruje nazwa :P ) - na zdjęciach kolor Fair się powtarza. jakoś nie zauważyłam tego, kiedy szykowałam swatche :)



GOLDEN to bardziej oliwkowe odcienie



SUNNY to typowe żółte kolorki :)




Używałyście już tych podkładów lub jakichkolwiek minerałków? :)
Mam nadzieję, że post okazał się przydatny, tak jak swatche :) 
Jeśli macie jakiekolwiek pytania - śmiało piszcie.
|Może o czymś zapomniałam albo macie całkiem inną sprawę :) 
Całuję, Magda :* 


BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ZAOBSERWUJ MNIE NA:

PODOBNE WPISY

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też podchodziłam sceptycznie, więc troszkę się nie dziwie :)

      Usuń
  2. Pamiętam, że kiedy ja zaczynałam przygodę z minerałami to takich wpisów było już trochę i nawet filmiki się pojawiały, jednak bardzo dużo zależy od poznania naszej cery i wyczucia :) na dzień dzisiejszy po nie sięgam dość często omijając jednak te w których znajduje się zbyt dużo talku i dwutlenku tytanu, który w kosmetykach pojawia się często w wersji szkodliwej, ale markom kosmetycznym trudno to udowodnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nigdy nie bedzie tak, że wszystko będzie udowodnione :p

      Usuń
  3. Mam podkład AM, jest fajny ale ja jednak używam pod minerały bardziej nawilżający krem bo inaczej widać przesuszenie mojej skóry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie wymagało to zmiany kremu, jednak każda cera jest inna :)

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy podkładu z AM ;) ale te prezentują się całkiem ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) można zamówić takie malutkie, jak widać na zdjęciu i wypróbować :)

      Usuń
  5. Mam kilka próbek AM. Jednak mimo wielu podejść na różne sposoby.. wciąż coś mi nie pasuje. W końcu się poddałam :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda troszkę.. A jaki jest Twój ulubiony podkład? :)

      Usuń
  6. jeszcze nigdy nie miałam podkładu mineralnego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio namiętnie się nimi maluję, mam sporo z AM, nakładam je właśnie tym kabuki :) Szczególnie cienie pokochałam, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*