50 FAKTÓW O MNIE

31.5.16 SMILEEEFREAK 7 Comments




Hej hej ! Piszę dla Was od jakiegoś czasu i myślę, że dobrze byłoby się lepiej poznać :) Wcinam truskawki i piszę dla Was dzisiejszy wpis, czyli 50 faktów o mnie. Musze powiedzieć, że to wcale nie takie łatwe. Człowiek się zastanawia, co jeszcze napisać, a niby znamy siebie najlepiej. Ciekawe, czy któryś z faktów będzie pasował do Was... Może jesteście całkiem inne niż ja, a może znajdę sobowtóra :p Piszcie koniecznie i dajcie także się poznać :* No to co? Zapraszam !


#1  Skończyłam szkołę. Matura już za mną i muszę stwierdzić, że rzeczywiście matura to bzdura. :p Aktualnie niecierpliwie czekam na egzamin, żeby dostać się na wydział Architektury Politechniki Poznańskiej.

#2   Mam prawo jazdy i jestem najlepszym przykładem, że nawet, jeśli pierwsza jazda jest pierwszym momentem, kiedy masz do czynienia z autem, siedząc za kierowicą, to można się nauczyć ;)

#3   Jestem okroponym śpiochem. Ostatnio śpię co raz krócej, ale dawniej biłam rekordy i nigdy nie miałam problemów ze spaniem. Mogę zasnąć nawet na stojąco :p

#4   Sport i aktywność fizyczna to dla mnie styl życia. Nie jest obowiązkiem, chociaż...

#5   Pracuję jako instruktor aerobiku od 3 lat i spełniam się w tym. Uwielbiam moje klientki i każdy trening to ogromna frajda.

#6   Lubię być samodzielna, radzić sobie bez angażowania innych. W innym razie czuję się tak, jakbym stwarzała komuś problem lub się narzucała.

#7   Od zawsze miałam mnóstwo zajęć, dzięki czemu umiem się dobrze zorganizować i zawsze znaleźć czas na to, co muszę lub powinnam zrobić.

#8   Jestem pozytywnie nakręcona i jak to inni o mnie mówią, troszkę ze mnie świruska (w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Mój chłopak często "ściąga mnie na ziemię", bo, jak twierdzi czasem moja radość, entuzjam, reakcje czy nieskończona energia powraca do lat przedszkolnych. No cóż. Dobrze mi z tym, a On ma wesoło :p

#9  Czasem zaskakuję ludzi tym, że prawie ciągle się uśmiecham. Może kiedyś będę miała od tego zmarszczki, ale przynajmniej będą one z radości, a nie ze smutku :)

#10  Lubię zapobiegać, a nie leczyć i mam tu na myśli skórę (szczególnie twarzy). Dla wielu z Was może wydać się to dziwne, ale mając wiedzę i to, że wiele zmarszczek i starszy wygląd skóry jest spowodowany m.in. zbyt małym nawilżeniem skóry, staram się o nią dbać już teraz jak najlepiej i dogłębnie nawilżać.

#11   Mam hopla na punkcie oczyszczania i wieczornego kremowania twarzy. Nigdy nie kładę się spać bez tego.




#12   Uwielbiam kosmetyki do twarzy z naturalnym składem. Niektóre mi nie służą, ale wiele z nich dało dużo lepsze rezultaty niż te drogeryjne czy apteczne.

#13  Nie lubię mocnego makijażu na dzień. Praktycznie zawsze wygląda on tak samo i jedyne co zmieniam, to kolor ust. Czasem decyduje się na mocny akcent, jak np. fuksja czy malina - szczególnie, gdy jest gorąco !





#14   Uwielbiam drapanie po plecach i wszelkie masaże pleców, karku, łydek i przedramion.

#15   Jestem bardzo niesystematyczna w używaniu peelingów i balsamów do ciała. Muszę to zmienić.


#16   Ciągle żyję w biegu. Szybko, energicznie, poznaję wielu cudownych ludzi, jednak czasem mam ochotę się zatrzymać i po prostu odpocząć. Chyba jak każdy :)

#17  Nie mam ulubionego dania, ale uwielbiam makarony w różnych postaciach, pierś z kurczaka, czerwony barszcz mojej mamy, naleśniki, zapiekanki i pizzę.

#18  W dzieciństwie miałam prostą grzywkę na całe czoło i wyglądałam w niej naprawdę dobrze. Teraz całkowicie mi ona nie pasuje i nigdy do niej nie wrócę. Robiłam też podejście do grzywki na bok, ale okazała się niewypałem.

#19   Stosunkowo późno założyłam konto Facebook, a o Instagramie nawet nie wspomnę.
 P.S. Zapraszam na mojego Insta !   magdagora_blog


#20  Dawno dawno temu bardzo chciałam zostać nauczycielką. Teraz całkowicie porzuciłam taką opcję.


#21   Jestem zmarzluchem i bardzo nie lubię zimna, dlatego nie przepadam za zimą :(



#22   Mam kota i uwielbiam go !


#23   Na co dzień najlepiej się czuję w prostych i stonowanych rzeczach, Rzadko kupuję coś w intensywnym kolorze (jeśli już ubieram takie barwy,  to tylko wiosną lub latem), ale na treningach goszczą u mnie neony i szalone połączenia kolorów.


#24   Nigdy nie dążyłam i nie dążę za trendami. Robię wszystko tak, żeby czuć się dobrze, szególnie jeśli chodzi o modę.


#25   Nigdy nikogo nie udaję i zawsze jestem sobą. Chyba, że sytuacja wymaga czegoś innego, ale zdarza się to bardzo rzadko - wiecie, czasem po prostu czegoś nie wypada lub coś trzeba. :/


#26   Najbardziej cenię sobie szczerość drugiej osoby oraz nie toleruję wersji "żeby było mi miło". Jeśli nie myślisz tak jak mówisz, to po prostu tego nie mów. Cisza czy prawda jest lepsza od ściemy.



#27   Zawsze, kiedy się komuś wygadam lub mam problem i proszę o pomoc, to mam wyrzuty sumienia.


#28   Jeżeli coś robię, to na 100%.


#29   Kiedy ktoś mnie pyta o ulubioną muzykę lub zespół, to mówię po prostu "nie wiem". Słucham przeróżnych kawałków. Jedyne co do mnie nie przemawia to m.in. zbyt mocne techno, rap i niektóre podobne do tych :p


#30   Jeśli jesteśmy przy muzyce, to, jeśli coś wpadnie mi w ucho, to słucham, słucham, słucham, aż mi się znudzi :p



#31   Moja przygoda ze sportem zaczęła się od tańca.



#32  Kiedyś w ogóle nie interesowałam się tematami urodowymi. Nawet tusz do rzęs był dla mnie zbyt duzym makijażem :) Dopiero w liceum kupiłam sobie jakiś konkretny podkład. Kolor był ok, ale wyglądał na mnie strasznie. Nawet nie pamiętam, co to była za firma.


#33   Urodziłam się w listopadzie i jestem zodiakalnym skorpionem. Nie wierzę w horoskopy, ani w "charakterystykę" znaków zodiaku, ale jestem stanowcza w tym, co robię i to się akurat sprawdziło :p


#34   Łatwo nawiązuję kontakty.


#35   Uwielbiam dzieci !


#36   Nosiłam aparat na zęby i polecam, choć warto znaleźć miły gabinet ortodontyczny, żebyście nie zrazili się tak, jak ja :)


#37   Potrafię zapanować nad emocjami, ale z drugiej strony czasem coś pęka i po prostu nie daję rady. Zazwyczaj na większe emocje pozwalam sobie przy najbliższych. Jestem wrażliwa, ale pokazuję to tylko przy nich.



#38   Z co raz większym dystansem używam słowa przyjaźń. Na pewno największymi przyjaciółmi są dla mnie rodzicie, kuzyka, która jest ode mnie 5 dni starsza i jesteśmy jak siostry oraz chłopak. Życie troszkę uczy i moje zaufanie już zdobywa się z czasem.


#39  Nie przepadam za samotnością i często, kiedy mam zbyt wolnego czasu, to myślę "za dużo".



#40  Kiedyś wizyta w sklepie odzieżowym łączyła się z tym, ze chciałam kupić wszystko. Teraz jestem bardziej wybredna. Podoba mi się znacznie mniej rzeczy.


#41  Uważam, ze wszystkiego da się nauczyć. Ja teraz ciągle uczę się pod wględem mody i tak jak wiecie buduję szafę od nowa :)


#42   Uwielbiam trampki i baleriny.Jeśli mam być elegancka, to stawiam na szpilki.


#43   Jeśli zauważycie szaloną, biegnącą na ostatnią chwilę, to zapewne ja :D


#44  Nie mam problemu z wychodzeniem bez makijażu czy w nieułożonych włosach.


#45   Bardzo lubię żelki, chupa chupsy i zwykłą Milkę.


#46   Czasem stawiam sobie pomaganie innym za priorytet i sama schodzę u siebie na drugi plan.


#47   Moim wielkim marzeniem jest motywowanie do treningów i aktywności fizycznej, jednak jest to projekt długoterminowy i chce to zrobić porządnie, z resztą... Zerknij punkt 28


#48   Nigdy nie farbowałam włosów i nie zamierzam, póki nie pojawią się siwuski :D


#49   Jesli ktoś mi kiedyś powie, ze kogoś podrywam, albo staram się zwrócić uwagę mężczyzny to może oczekiwać mojego zdziwienia. W 90% jest to przypadkowe, niezaplanowane i nie taki mam cel.


#50   Zawsze nudziły mnie gry komputerowe. Jedyne co mnie wciągnęło to Simsy :p


Jestem ciekawa czy coś mamy wspólnego :* Może Wy napiszecie chociaż 5 faktów o sobie? Chętnie Was poznam ! Całuję, Magda :*




BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ZAOBSERWUJ MNIE NA:

PODOBNE WPISY

7 komentarzy:

  1. Też jestem śpiochem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnie się to czytało. Kilka punktów pasuje też do mnie, między innymi 2, 3 , 14, 15, 23, 29 i kilka innych ;)
    P.S. śliczna z Ciebie dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... No to troszkę wspólnego :)

      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Simsy ♥ Kiedyś grałam :)


    Kilka punktów do mnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne, że mamy coś wspólnego ;p xp xd :D
    Ja też jestem pozytywnie zakręcona hahaha! Uwielbiam spać, uwielbiam Chupa Chupsy, uwielbiam żelele, uwielbiam zapominać o regularnym nakładzie na twarz i też kręcą mnie Simsy ! Pozderki! :*

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*