TANIE KONTUROWANIE. PALETKA DO KONTUROWANIA HEAN. HIT CZY KIT ?

18.5.16 SMILEEEFREAK 12 Comments


Ostatnio miałam okazję przetestować najnowszą paletke do konturowania firmy Hean. Nie wiem, czy też macie takie wrażenie, ale odnoszę wrażenie, że frimy ścigają się nawzajem, aby stworzyć paletkę do konturowania, która byłaby samowystarczająca i trafiła do naszych wyjazdowych kosmetyczek, a najlepiej, żeby zagościła na co dzień. Trzeba przyznać, że takie paletki to niezwykła wygoda i praktyczność w trakcie pakowania. Osobiście, gdybym miała wybierać, czy wolę puder matujący, czy rozświetlacz, to wybrałabym zdecydowanie to drugie. Dlatego ucieszyłam się, że trio Hean postawiło właśnie na niego. Jeśli jesteście ciekawe jak paletka się prezentuje, jak wypadają kolorki i jaki efekt można uzyskać w dziennym makijażu, to zapraszam do czytania dalej !!!


Po pierwsze chciałabym się skupić na kolorach, bo są one naprawdę udane. Paletka zawiera w sobie róż, rozświetlacz i puder do konturowania. 

Najmniej do gustu przypadł mi róż, ale to tylko ze względu na konsystencję. Nie należy ona do tych, za którymi przepadam. Jest jakby zbyt mokra... Mam nadzieję, że wiecie, o co mi chodzi. Jeśli miałyście kiedykolwiek do czynienia z cieniem KOBO 205 Golden Rose, to możemy odnieść wrażenie, że został uwzględniony w paletce, ale w roli różu. To niezwykły kolor, który opalizuje na złoto. Efekt jest niesamowity, jednak tyle ile zwolenniczek, tyle samo może mieć przeciwniczek podobnie jak kolor HOT MAMA z The Balm - albo się go kocha, albo nie nawidzi. Ja lubię takie opalizujące róże. Pozwalają uzyskać unikatowy efekt, a w bardzo małej ilości mogą dać niesamowicie naturalny efekt.


Rozświetlacz to naprawdę udany produkt pod każdym względem. Ma bardzo przyjemną konsystencję, łatwo go rozblendować i to, co najbardziej mnie ucieszyło - ma piękny ciepły, lekko złoty odcień. Niestety źle się czuję i niekorzystnie wyglądam w chłodnych odcieniach rozświetlaczy, dlatego prawie, że bliźniacza paletka z KOBO, która też ostatnio wyszła, właśnie z tego powodu było na troszkę przegranej pozycji. Z kolei róż tam jest bardziej uniwersalny i sprawdzi się u większej części z Was :) Wracając do rozświetlacza HEAN. Jego intensywność można stopniować i tym sposobem możemy uzyskać bardzo subtelny błysk, jak i mocną taflę. Bardzo ważne jest także to, że nie ma drobinek ! Uzyskujemy za jego pomocą gładką taflę błysku, która niesamoicie naturalnie wygląda. Niestety dotyczy to tych z Was, które mają cieplejszy on skóry. Jeśli Wasza skóra wpada w tony chłodniejsze, lekko różowe, to niestety ten rozświetlacz może okazać się niewypałem.





Czas na puder, który ma naprawdę śliczny odcień. Świetnie nada się do konturowania (do opalania twarzy całkowicie odpada) dla większości z nas. Nie jest zbyt chłodny, ani zbyt ciepły dzięki czemu kaza z nas może czuć się z nim dobrze. Przypomina rozbieloną mleczną czekoladę. Ładnie się rozciera, a efekt może być naprawdę naturalny lub mocniejszy - w zależności na czym nam zależy. Nie jest to typowo matowy produkt. Leciutko pracuje ze światłem i to powoduje, że imitacja naszego cienia jest jeszcze bardziej naturalna i łatwiej wtapia się w cały makijaż twarzy.


Niestety trwałość nie powala na kolana, ale za tą cenę nie spodziewałam się całodniowego idealnego efektu (chociaż w ulubieńcach maja czeka na Was perełka, która jest taniutka jak barszcz, a trzyma się calutki dzień). Mimo to produkt ściera się bardzo ładnie i stopniowo. Nie robi plam. Najszybciej gaśnie róż. Rozświetlacz i bronzer utrzymuje się stosunkowo dobrze - na przedłużenie trwałości też mam ostatnio patent i będę musiała Wam go zdradzić ! Tak czy siak do makijażu dziennego paletka jest naprawdę ciekawą opcją. W makijażu wieczorowym może niestety nas lekko zawieść.

Opakowanie jest dużo praktyczniejsze niż np. czwóreczka z KOBO. Tam było rozyko wsadzenia pędzle jednocześnie do róża i bronzera - tutaj możecie być spokojne :) 




Niestety róż jest dość ciężko uchwycić na zdjęciu, bo opalizując "wtapia się" w rozświetlacz. Wyżej widzicie dzienne konturowanie. Widzicie podstawowy makijaż twarzy i osobiście uważam, że efekt jest naprawdę satysfakcjonujący.

Myślę, że jak na produkt za 25 zł, to spokojnie warto po nią sięgnąć.




Dajcie znać czy lubicie takie paletki. W razie jakichkolwiek pytań (jak zawsze niezależnie od tematu) jestem do dyspozycji :) Jak Wam się podoba efekt? Piszcie ! Całuję, Magda :*


BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ZAOBSERWUJ MNIE NA:

PODOBNE WPISY

12 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu często trafiam na tą paletkę:)
    Aż nabrałam na nią ochoty :)
    Efekt końcowy niesamowicie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt niewielki, a może u Ciebie będzie jeszcze lepsza :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny i delikatny efekt ! Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie kręci ostatnio trio z zoevy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na nie patrzyłam, ale jakoś opinie na jej temat troszkę mnie powstrzymują przed kupnem :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wygląda ta paletka! Zgadzam się, że tego typu rozmieszczenie jest dużo wygodniejsze niż ta mała czwóreczka z Kobo, przy której, niestety, trzeba uważać, by nie połączyć przypadkowo dwóch produktów. Pięknie oddałaś kolorystykę na zdjęciu - a tak w ogóle to Twoja cera zachwyca - idealnie gładziutka! :) Ps. obserwuję Cię od dłuższego czasu na instagramie, ale nie mam pojęcia dlaczego mnie tutaj wcześniej nie było - nadrabiam zaległości i witam już jako 101-sza obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlacz się pięknie prezentuje, całość na buzi również :) Szkoda tylko że nietrwałe..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie to większość firm tworzy róż w kolorze słynnego już Narsa- orgazm

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz częściej czytam na blogach o tej paletce ;) Efekt jest bardzo ładny ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*