MOJA KOLEKCJA SEMILAC - PRZEGLĄD KOLORÓW, MOJA OPINIA.

2.6.16 SMILEEEFREAK 21 Comments



Myślałam, myślałam i się namyśliłam. Tak ! Właśnie dzisiaj mam ochotę napisać o lakierach. Dlaczego? Mój mani już powinien być odświeżony, a zupełnie nie wiem na co się zdecydować. Troszkę ich mam i w zależności od humoru sięgam po żywsze, chłodniejsze czy ciemne odcienie. Oczywiście nie brakuje też krwistej czerwieni. Mój dylemat skłonił mnie do tego, żeby pokazać Wam moją "kolekcję" i byćmoże pomóc Was w innym dylemacie, a mianowicie wyborze kolorów w trakcie zakupów. Sama wiem, jak bardzo swatche z blogów pomagały mi w decydowaniu, który kolor powinien do mnie trafić. Jeśli jesteście ciekawe i chcecie zobaczyć jak piękne prezentuję się Semilac na istnie wakacyjnych zdjęciach, to zapraszam !


Oczywiście w zakładce MANICURE znajdziecie dotychczasowe stylizacje z udziałem lakierów Semilac. Tam możecie je obejrzeć jak wyglądają na dłoni. Tutaj napiszę troszkę więcej o poszczególnych kolorach i zobaczycie ich porównanie.

Jak widzicie, to, że kobieta zmienną jest, od razu rzuca się w oczy. W mojej kolekcji są niebieskości, szarości, czerwienie, róże, beże, fiolety. Prawie wszystkie kolory tęczy prócz... Brązów i zielonych odcieni, których nie toleruję u siebie na paznokciach. Po prostu takie kolorki mi się nie podobają i podobnie jest z turkusem. Aktualnie planuje kupić dwa żółte odcienie, które są jedynymi, jakie w tym kolorze mi odpowiadają, czyli mleczny / bananowy i neonowy kanarkowy odcień :)




LAKIERY SAMILAC - WARTE ZAKUPU ?


Jak dla mnie - stanowczo TAK ! Używałam jeszcze tańszych hybryd z Silcare i także się sprawdzały dość dobrze, jednak Semilac bardzo dobrze rozkłada się na paznokciu. Poziomowanie lakieru przebywa bez problemu, do trwałości uwag nie mam żadnych, a kolory... Co tutaj dużo mówić. Za kżdym razem bogata gama kolorystyczna sprawia problem w wyborze. Tyle pięknych odcieni ! Cena to ok. 30 zł za buteleczkę. Może nie jest zbyt niska jak za jeden lakier do paznokci, pozostając w klasycznym tego słowa znaczeniu, jednak pamiętajmy, że manicure spokojnie starczy nam na 2 tygodnie. Co za tym idzie - produkt jest bardziej wydajny. Jako jednorazowy wydatek, kwota może przestraszyć, szczególnie, jeśli kupujemy cvały zestawik czy kilka sztuk. Jednak zaufajcie mi, ze "szok zakupowy" mija i ja osobiście nie żałuję żadnej wydanej złotówki.




CZY WYSTĘPUJĄ "PROBLEMATYCZNE KOLORY" ?


Myślę, że jak w każdej firmie pojawiają się produkty, który nie są tak dobre jak poprzednicy. U mnie i z tego co wiem, to u wielu dziewczyn, problem jest z odcieniem 001 Strong White oraz 031 Black Diamond. Niestety u mnie podobnie problematyczny okazał się 108 Metallib Black.

Problem polega na tym, że kolor jakby nie do końca się utwardza i po przemyciu cleanerem rozwartswia się, tworzą się pęcherzyki, marszczy się. Ze wszystkim się spotkałam. W przypadku 001 zdarzyły mi się też malutkie dziurki w utwardzonym lakierze. 

Nie ma tutaj magicznego sposobu, prócz jednej, czyli nakładania bardzo cienkiej (szalenie cienkiej) wartswy lakieru. Sa to kolory mocno napigmentowane i takie jego nasycenie może stwarzać kłopot lampie. Dodatkowo warto utwardzać chwilę dłużej i wtedy wszystko jest w porządku.


Wyżej widzicie wszystkie kolory Semilac, jakie posiadam. Na ten moment jest ich dokładnie 30 i za każdym razem wybór jest trudny :p
Postaram Wam się dodatkowo przybliżyć krótkim opisem, jak prezentuje się dany kolor na żywo ! Mam nadzieję, że okaże się to pomocne. Na zdjęciach kolory są odwzorowane praktycznie w 100% :)



071  DEEP RED - głęboki czysty ocień czerwonego wina. Klasyczne bordo.


007  PINK ROCK - intensywny, czysty, średnioceimny róż. Od 008 różni się intensywnością. Jest spokojniejszy i nie jest neonem.


047  PINK PEACH MILK - piękny, ciepły odcień jasnego różu z lekką nutką brzoskwiniowych tonów.


130  SLEEPING BEAUTY - jasny dodcień - lekko neonowa brzoskwinia / morela


094  TRUE PINK - jak sama nazwa mówi - prawdziwy, czysty róż, jaśniejszy od 007


056  PINK SMILE - jasny chłodny róż z lekką nutką fioletu


127  VIOLET CREAM - kolejny raz nazwa odekwatna do koloru - jest to rozbielony fiołkowy, liliowy odcień.


135  FRAPPE - mój ulubiony nudziak Semilac dość chłodny, zgaszony beżowy kolor. Przypomina jasny odcień kawy z domieszką różu


032 BISCUIT - bardzo jasny (o ile nie najjaśniejszy w gamie Semilac), mleczny róż, mniej "agresywny" na dłoni od klasycznej bieli.


136  CREAMY MUFFIN - cieplejszy i ciut ciemniejszy beż od Frappe 135.


141  LADY IN GRAY - czysty szary odcień, zdecydowanie najpiękniejszy wśród szarości.


133  TUTTI FRUTTI - kojarzycie arbuzowe sorbety? To taki kolor ! Czerwień, która wpada w róż. Piękny !


132  ORANGE LOLLIPOP - na zdjęciu wyszedł bardzo spokojnie i jasno :/ w rzeczywistości to typowa brzoskwiniowa pomarańcz w neonowym wydaniu .


116  BLUEBERRY KISS - intensywny dość cimny fiolet pełen drobinek ! Wyjątkowy odcień.


108 METALLIC BLACK - błyszczący, brokatowy ciemny grafit.


001  STRONG WHITE - czysta biel


002  DELICATE FRENCH  - mleczny, dość chłodny róż do french manicure (półtransparentny)


005  BERRY NUDE  - dość ciemny odcień, który jest bardzo trudny do opisania. Przypomina kolorem starą cegłę  (taką jak na tym zdjęciu - klik) z lekką domieszką brązu.


094  PINK GOLD - brokatowy odcień - wyjątkowy. Łączy w sobie złote i różowe drobinki.


000  LAZURE DREAM - limitowany odcień, niedostępny w regularnej sprzedaży - czysty błękit.


008  INTENSIVE PINK  - typowy neonowy róż.


063  LEGENDARY RED - kriwsta czerwień.


028 CLASSIC WINE - ta nazwa raczej bardziej pasuje do 071 Deep Red. 028 to brodo, jednak z lekką domieszką maliny.


082  LUMINOUS CYCLAMEN - maetaliczny odcień fuksji / ciepłego fioletu


083 BURGUNDY WINE  - idealna śliwka ! W ciepłym odcieniu.


100 BLACK PURPLE - bardzo ciemny fiolet, który wpada w czerń.


031 BLACK DIAMOND  - głęboka czerń


095  NIGHT IN VENICE - brokatowy granat z niebieskimi i zielonymi drobinkami.


016 GRUNGE - grafit bez drobinek


105 STYLISH GRAY - szary, który lekko wpada w khaki


140 LITTLE STONE - szary brąz, brudny różowy brąz :p... Nie wiem jak go opisać :)


097  INDIAN ROSE - jaśniejszy odpowiednik 005 Berry Nude z większą ilością różu.




Dodatkowo posiadam też bezbarwne produkty. Oczywiście obowiązkowa BAZA i top. Jestem z nich naprawdę zadowolona, a TOP to rzecz, którą najbardziej kocham. Upiększa każdy kolor i manicure. 

TOP MAT daje naprawdę matowy efektg, jednak w zależności od koloru potrzebujemy jedną lub dwie warstwy. Nakładajcie go cienką wartswą. W przeciwnym razie zostawi smugi. 

HARDI sprawdza się do lekkiego przedłużenia płytki. Nie jest tak twardy i wytrzymły jak żel, ale daje radę :) 

BASE / TOP 2W1 - sprawdza mi się tylko jako top. Niestety w roli bazy wypadł cienko i manicure trzymał się u mnie krócej :( 


To tyle jeśli chodzi o moje produkty Semilac. 

Jestem ciekawa jakie są Wasze ulubione kolory lakierów? Niekoniecznie hybryd :) 
Dajcie znać jak mają się Wasze kolekcje :) 

BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ZAOBSERWUJ MNIE NA:

PODOBNE WPISY

21 komentarzy:

  1. Masz naprawdę piękne kolorki! Sama bym się w nich idealnie odnalazła :) Ja hybryd jeszcze nie miałam, planuje, ale jeszcze nie teraz, bo dopiero teraz (od kilku dobrych lat) moje paznokcie są zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie warto się nimi cieszyć :)

      Usuń
  2. Zastanawiam się, nad kupnem całego zestawu do hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj zamówiłam swój pierwszy zestaw do hybryd więc mi post bardzo się przydał:) właśnie myślałam jakie lakiery kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj zamówiłam swój pierwszy zestaw do hybryd więc mi post bardzo się przydał:) właśnie myślałam jakie lakiery kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kolekcja Semilaczków też już zbliża się do 30 :) Kilka kolorów nam się pokrywa. Ja np. jeszcze uwielbiam Swan Lake - piękny, atramentowy odcień, Mardi Gras, Ruby Charm, Elegant Raspberry... nie, właściwie to uwielbiam wszystkie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D To tak jak ja :)
      Zaczynam wymieniać od jednego, dwóch, a kończę na wszystkich :p
      Roby i Elegant muszę sobie sprawić :)

      Usuń
  6. Całkiem pokaźny zbiorek :) Brakuje mi jedynie mięty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz.... Mięta. Zapomniałam o niej ! Już wiem co się znajdzie u mnie w koszyku następnym razem :p

      Usuń
  7. no bardzo ładna i duża ta twoja kolekcja ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie w sam raz... No może jeszcze mam na oku z 5 kolorków :D

      Usuń
  9. Anonimowy9/6/16 17:40

    ze swoją kolekcją kolorów idealnie trafiasz w mój gust ! w salonie również pracujemy na semilacu bo jest po prostu niezawodny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ;) To fajnie :)
      Też uważam że są to naprawdę wysokiej jakości produkty ! :)
      Pozdrawi cieplutko !

      Usuń
  10. Świetny post, bardzo mi się podoba, zainspirowałaś mnie! Zapraszam Cię również do mnie, posiadam także podobny post o lakierach semilac http://buskovska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem fanką lakierów Semilac. Czasem też używam NeoNails, ale Semilac jest zdecydowanie moją ulubioną marką. Kupuję zazwyczaj lakiery hybrydowe przez Internet w tej drogerii internetowej: https://urodomania.com/. Ciągle poszerzam swoją paletę barw ;) Bardzo mi się podoba kolor 071 i chyba będzie moim następnym zakupem.

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*