HITY I KITY TYGODNIA.

10.7.16 SZKIC KOBIECOŚCI 20 Comments


Dawno na blogu nie było hitów i kitów, a ponieważ nie planuję w najbliżyszm czasie robić ulubieńców, to tym bardziej hity i kity będą dobrą alternatywą. Niestety trafiłam na jednego bubla, a całą resztę mogę spokojnie Wam polecić. Jeśli jesteście ciekawe, na co warto zwrócić uwagę, to koniecznie zerknijcie ! Dodatkowo sporo zdjęć przed Wami :) Zaczynamy ! 


Zacznijmy od pierwszego zdjęcia, na którym widzicie na pierwszym planie ogromną torebkę z Parfois. Jestem wielką fanką ich torebek i szczerze Wam polecam, bo kolekcje są genialne i wyjątkowe, a wykonanie równie świetne ! 

Ostatnio udało mi się złowić właśnie taką torbę, o jakiej myślałam. Duża, czarna, pojemna, a jednocześnie taka, w której może panować ład i porządek. Kupiłam ją też z myślą o studiach, bo spokojnie wejdą do niej dokumenty, mniejszy laptop, tablet itp. Jestem z niej bardzo zadowolona, a wężowa faktura świetnie urozmaica całość, nie rzucając się w oczy. Mam hopla na punkcie takich małych wykończeń. Lubie proste rzeczy, ale z tym "czymś" i ta torebka właśnie taka jest :)

Niżej możecie zobaczyć, że ma mnóstwo przegródek zapinanych na zamek lub zatrzask :)




Dotarło do mnie zamówienie z Ekobieca i jak narazie zapowiadają się hity. W końcu wypróbowałam krem-maskę do twarzy z Orientany z papają i (w tym przypadku gorąco Wam polecam Ekobiecą) dorwałam aloesowy żel do twarzy Holika-Holika, a wszędzie był wyprzedany. Dodatkowo dorzuciłam do koszyka pędzel Hakuro H13 i z cała trójką bardzo się polubiliśmy :) 



Niestety okropny bublem okazał się krem BB z Mixa. Zupełnie nic nie robi jeśli chodzi o wyrównanie kolorytu, niesamowicie ciemnieje (w moim przypadku daje to efekt postarzenia), od razu wchodzi w pory. Wygląda na mojej buzi koszmarnie. Niestety z tym produktem na twarzy nie spędzę upałów, a o tym myślałam, kupując go. Nie mogę go polecić. Jestem ciekawa czy go miałyście i jakie są Wasze wrażenia?


Co do serum regenerującego do rąk z Evree, to nadal jestem wielką fanką tego produktu. Daje genialne efekty, niesamowicie nawilża i obok kremów z L'occitane to moi faworyci. To mój drugi zestaw 3 kremów.... Czy to się powinno leczyć ? :D Tak czy siak jeden stoi przy łóżku, drugi na biurki, a trzeci jest przenośny (do pracy, do torebki). W aucie też taka czerwona tubka ma swoje miejsce, jednak jest już normalny krem do rąk i jestem z niego ciut mniej zadowolona.


Hitem okazała się sportowa sukienka z House. Jest niesamoicie wygodna, materiał bardzo dobrze się układa i co najważniejsze, dół sukienki się nie podnosi, a tak mają w zwyczaju takie obcisłe krótkie sukienki. Ten model jest naprawdę dobrze skrojony i aż tak mocno nie opina ciała, co też okazało się być ogromnym plusem. Razem z Conversami, które też okazały się hitem, stanowi duet idealny na upały. Szkoda, że nie ma innych kolorów, bo na pewno zaopatrzyłabym się w podobne modele.

Kolejny hit to różowa torebka z House, która sporo pomieści, ale okazała się genialnym urozmaiceniem prostych stylizacji, a w takich czuję się najlepiej.

Ostatnio, na te naprawdę upalne dni, wykonuję sobie dwa dobierane warkocze i wygląda to świetnie. Myję głowę co dwa dni i jeśli zaraz po myciu zrobie takie dwa warkocze, to kłade się w nich spać i rano mam taki efekt, jak widzicie wyżej. Luźna przewiewna koszulowa bluzka, krótkie spodenki i efekt idealnie wpisał się w wakacyjne klimaty :)

W kwestii obiadów, to świetnym okazało się być połączenie truskawek, granatu, kurczaka, sałaty i pomidorków. Do tego cieniutko pokrojony w plasterki ogórek, sos miodowo cebulowy i efekt obłędny. Miałam w tym tygodzniu egzaminy wstępne na studia i pomiędzy sesjami musiałam szybko coś przekąsić. Trafiłam w 10 ! :D 



Z okazji tzw. "Dni Hanzy" miałam okazję wybrać się na koncert Patrycji Markowskiej. Swoją drogą to świetna artystka i nawet, gdy stoi na scenie przed wielką publicznością, to bije od niej skromność, prostota i wielki szacunek dla osób, które przyszły na jej koncert.

Tuż przed nią wystąpił Rafał Brzozowski. Jego piosenki znam z radia, jednak Rafał rozbawił publiczność niesamowicie i poniekąd rozkręcił imprezę :p

Nadarzyła się okazja i zaszłam do Organique. Skusiłam się na czarne mydło Savon Noir, bo moje Dudu Osun już się skończyło i... hihi... Nie powiem :D Niedługo o nim napiszę osobny post :D 


Ostatnio trafiłam w Naturze na odżywki O'Herbal. W łazience stały same maski, więc pomyślałam, że dobrze byłoby wzbogacić pielęgnację i... Opłaciło się ! Moje włosy bardzo polubiły tą odżywkę. Ładnie wygładza, nawilża i w połączeniu z maską czy wcześniej nałożonym olejem daje świetne efekty. Nawet stosowana solo dała u mnie bardzo dobry efekt i rzeczywiście mogą ją polecić, tym bardziej, że kosztuje mniej niż 15 zł :)



Hitem okazała się biała skrzyneczka, która pierwotnie był opakowaniem słodyczy z Krakowskiego Kredensu :D Nie mam toaletki, a na komodzie wygląda bosko i ładnie ogarnia wszystkie podręczne kosmetyki.


Jeśli znacie ten zapach Bruno Banani i jesteście jego fankami, to koniecznie polujcie na zestawy (byćmoże uda Wam się trafić oba produkty pojedynczo). Żel pod prysznic pachnie identycznie, przepięknie i stanowi świetne dopełnienie ! 


Mięciutkie i niebiańsko wygodne okazały się baleriny z ALDO, które mimo tego, żę są całe złote, to nie wyglądają tandetnie i nie rzucają się w oczy. Sa bardzo mięciutkie, a w połączeniu z torebką Parfois i ramoneską wyglądają świetnie. 

Warto jeszcze wspomnieć, że ALDO zrezygnowało z toreb. Dostosowali pudełka od butów tak, że sprzedawca tylko sklei pudełko w jednym miejscu, wyciąga sznurek i pudełko stanowi jednocześnie torbę :D Świetny pomysł ! 


Ostatnim hitem nie tyle tygodni, co miesięcy jest żel pod prysznic Seyo. Znajdziecie je w Naturze za mniej niż 5 zł, a zapach po prostu mnie uzależnił. Skóra także jest mięciutka i nie miałam problemu z wysuszeniem, jak to czasem bywało. To chyba moja 5 butelka i zapach "orientalna róża" nadal mi się nie nudzi :)


To by było na tyle. Troszkę tego było. Jestem ciekawa co ostatnio Wam się spodobało, może okazało się bublem? A może miałyście coś z dzisiejszych hitów i kitów i możecie się o nich wypowiedzieć lub polecić mi coś nowego ? Całuję, Magda :* 

PODOBNE WPISY

20 komentarzy:

  1. U mnie ten BB również był totalnym bublem a Aloes wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak narazie dobrze się sprawdza :*

      Usuń
  2. U mnie Mixa też jest bublem.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :P No to jesteś kolejna w klubie :D

      Usuń
  3. Torebka Parfois niesamowicie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spisuje się świetnie, a wykonanie jak zawsze w Parofis genialne :)

      Usuń
  4. Ta sukienka jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mega wygodna i jeśli jeszcze gdziekolwiek będzie, bo u mnie już wykopione, to warto przymierzyć. Jeśli będzie na przecenie to już w ogóle :p

      Usuń
  5. Anonimowy11/7/16 10:58

    Torbkę masz boską, sama czegoś takiego szukałam, u mnie zdecydowanie w tym tygodniu wygrała brzoskwiniowa oliwka z semilaca. obłędnie pachnie i nawilża skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post.!
    Co do torebek to i ja jestem ich maniaczką.:D
    Mam ich więcej niż butów.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś miałam, ale teraz jestem bardzo wybredna jesli chodzi o wybór ciuchów i dodatków, więc kolekcję buduję od nowa :D

      Usuń
  7. Ta torebka jest piękna ! Marzy mi się taka :) Super post, będe wpadała do Ciebie częściej !

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ! :)
      Teraz była przeceniona na 90 zł :P Trzeba polować i może akurat :)

      Usuń
  8. Świetny blog. Właśnie szukałam czegoś w stylu hitów i kitów. Zaobserwowałam

    only-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem fajną sztywnych torebek :-) takie sprawdzają się u mnie najlepiej i najłatwiej utrzymać w nich porządek.

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*