KONKURS ! WYGRAJ DOWOLNY PODKŁAD I KOREKTOR ANNABELLE MINERALS !

5.8.16 SZKIC KOBIECOŚCI 11 Comments



KONKURS ZAKOŃCZONY - WYGRYWA SANDRA BANASIK  !!!!

Dzisiaj specjalnie dla Was niezpodzianka - KONKURS ! To świetna okazja, żeby w bardzo prosty sposób zgarnąć nagrodę, jaką jest ZESTAW KOSMETYKÓW ANNABELLE MINERALS,  w którego skład wchodzi dowolny podkład i korektor w pełnowymiarowej wersji ! 

To, co chcecie wybrać wybieracie całkowicie same :) Na zdjęciach widzicie nagrody i takie piękne dwa opakowania mogą trafić właśnie do Was ! 




Co trzeba zrobić? Wystarczy w komentarzu pod tym wpisem odpowiedzieć na pytanie:

DLACZEGO TO WŁAŚNIE TY POWINNAŚ WYGRAĆ 
KOSMETYKI MINERALNE ANNABELLE MINERALS? 
oraz polubić fanpage Annabelle Minerals (klik) oraz Szkic Kobiecości (klik) na Facebook. 


Niżej znajdziecie regulamin, który warto przeczytać i odpowiedzi na 2 pytania, które mogą się Wam przydać :)  Na Wasze odpowiedzi czekamy od dzisiaj - 5 sierpnia do 26 sierpnia 23:59 !!!


WZÓR ZGŁOSZENIA: 


Odpowiedź na pytanie konkursowe.
Lubię AM jako:
Lubię Szkic jako:
Chcę wygrać: (tutaj podajcie nazwę i odcień podkładu i korektora)
Mail (opcjonalnie, jednak jeśli go nie podacie, to pamiętajcie, aby sprawdzić wyniki na blogu 28 sierpnia) : 



GDZIE SPRAWDZIĆ NAZWĘ I ODCIENIE KOSMETYKÓW, KTÓRE MOGĘ WYGRAĆ?

Możecie skorzystać oczywiście z grafiki Google i wyszukiwarki, ale najlepiej będzie, jeśli odwiedzicie stronę oficjalną Annabelle Minerals (klik) oraz dwa wpisy na blogu z dokładnymi swatchami :) 




CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI NIE MAM KONTA GOOGLE?

Wpisz swój komentarz i z listy "Komentarz jako" wybierz "ANONIMOWY". Pamiętaj jednak o podaniu maila, pseudonimu lub innej nazwy, która pomoże nam się z Tobą skontaktować :)


CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI NIE MAM KONTA FACEBOOK?

Wystarczy, że poinformujesz o tym w komentarzu :) 


REGULAMIN KONKURSU ANNABELLE MINERALS

1. Organizatorem konkursu jest firma Annabelle Minerals oraz Magdalena Góra - autorka bloga "Szkic Kobiecości".
2. Sponsorem nagród jest firma Annabelle Minerals.
3. Wygrane osoby zostają wyłonione przez autorkę bloga.
4. W konkursie może wziąć udział każdy chętny, który spełni warunki uczestnictwa.
5. Warunkiem udziału w konkursie jest odpowiedź na pytanie: Dlaczego to akurat Ty powinnaś wygrać kosmetyki mineralne Annabelle Minerals? oraz polubienie fanpage Annabelle Minerals i Szkic Kobiecości na Facebook’u.
6. Jeśli uczestnik/uczestniczka nie posiada konta Facebook, ma obowiązek poinformować o tym w zgłoszeniu.
7. Na zgłoszenia uczestników czekamy od dzisiaj (5 sierpnia 2016r.) do 26 sierpnia 2016 r. do godziny 23:59.
8. Nagrodą w konkursie jest zestaw kosmetyków mineralnych Annabelle Minerals, który składa się z podkładu i korektora, wybranych przez uczestniczkę.
9. Nagroda jest nowa i nieużywana.
10. Zgłoszenia i odpowiedzi uczestników nie będą dalej przesyłane ani udostępniane.
11. Wyniki pojawią się 29 sierpnia 2016 r. na Facebook-u i blogu.
12. Każda osoba, która wygra ma obowiązek w ciągu 4 dni od ogłoszenia wyników skontaktować się ze mną, w przeciwnym razie zostanie wybrana kolejna osoba. :)
13. Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
14. Koszty przesyłki ponosi organizator konkursu - autorka bloga.
15. Wysyłka tylko na terenie Polski.
16. Osoby biorące udział w konkursie nie mogą usuwać swojego zgłoszenia do kilku dni po ogłoszeniu wyników.
17. Osoby, które polubią funpage, a po konkursie od razu zrezygnują, nie będą brani pod uwagę przy następnych konkursach.
18. W szczególnych przypadkach zastrzegam sobie możliwość zmiany regulaminu po wcześniejszym poinformowaniu.
19. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


Nie pozostało mi nic innego, jak życzyć wszystkim powodzenia ! Całuję, Magda :*


WYNIKI KONKURSU ! Serdecznie dziękuję wszystkim Uczestniczkom, byłyście świetne ! Nagroda leci do Sandry Banasik ! Kochana sprawdź maila <3Buziaki!

PODOBNE WPISY

11 komentarzy:

  1. Lubię minerały, choc teraz się nie maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5/8/16 21:56

    Hej. To znów ja, ta od suchej cery z poprzedniego wpisu :-D czuje się namówiona, żeby w końcu po tylu latach "czajenia się" spróbować minerałów, szczególnie z firmy polecanej przez wszystkich. ;-) idealną okazją do tego byłaby wygrana nie dość że podkładu, to jeszcze korektora. Dopiero wdrażam się w świadomą pielęgnację i szukam podkładu idealnego, a tutaj bardzo przekonuje mnie naturalny skład. Pozdrawiam i życzę powodzenia innym dziewczynom. :-) banasik.sandra93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5/8/16 22:15

      Przepraszam, nie dopisałam. Lubię AM jako Sandra Banasik. Lubie szkic jako Sandra Banasik. Chce wygrać:podkład natural cream, korektor light. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  3. Anonimowy6/8/16 14:45

    Cześć, natchnęłam się dziś na Twojego bloga a tu od razu konkurs na dzień dobry :-)warto zaryzykować :-)Dlaczego to ja miałabym wygrać? Może dla tego że nigdy nie wygrałam! Chciałabym wypróbować kosmetyki od AM ponieważ jeszcze żadnych nie posiadam. Być może byłaby to przyjaźń już na zawsze? Kto wie:-D Lubię AM jako Justyna Giziewska Twój blog również jako Justyna Giziewska. Wybieram podkład Naturaln Cream, korektor Medium. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię AM jako: Iwona Leks
    Lubię Szkic jako: Iwona Leks
    Chcę wygrać: jestem zwolenniczką naturalnej kolorówki. Niestety ostatnimi czasy znów nasiliły się moje problemy z cerą, więc sam podkład będzie niewystarczający - zastosowanie dodatkowo korektora to pomysł idealny. Mam nadzieję, że poczuję się pięknie mimo nowych "nieprzyjaciół" na licu :)
    Mail: iwonkaleks@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaj - zapomniałam o kolorkach :)
      Podkład to Beige Cream a korektor - Light :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyrosłam z okresu, kiedy makijażem szczelnie okrywałam twarz tak żeby ukryć wszystko co niewygodne i w moich oczach ujmujące wyobrażeniu cery idealnej. Wiem, wiem, bywało, że wyglądałam groteskowo. W dodatku stale borykałam się z alergiami, zaskórnikami, wypryskami...Cóż rzec - błędy młodości...Dziś mam świadomość swojej urody, tego jak wygląda twarz pod nadmiarem kosmetyków, a przede wszystkim szkodliwości tradycyjnych fluidów napakowanych chemią. Cenię sobie naturalność. Dlatego chciałabym wygrać zestaw kosmetyków Annabelle Minerals. Bo przecież to sama natura, w składzie i efekcie wizualnym. Ot i argument koronny :)
    Lubię AM jako: Barbara P.
    Lubię Szkic jako: Barbara P.
    Chcę wygrać: korektor Medium, podkład Beige Fairest
    Mail; anita.barbara@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy24/8/16 23:47

    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Niestety nie jestem posiadaczką nieskazitelnej cery, dlatego przetestowałam już wiele różnych podkładów i korektorów. W końcu przyszedł czas również na kosmetyki mineralne. Początkowo byłam do nich sceptycznie nastawiona, ale po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na ich temat, stwierdziłam, że nie mam nic do stracenia. Wybór padł właśnie na Annabelle Minerals. Teraz z czystym sumieniem mogę przyznać, że były to jedne z najlepiej zainwestowanych pieniędzy w tamtym czasie. Minerałów Annabelle używam od pół roku. Nie dość, że są naprawdę bardzo wydajne, to moja cera wygląda teraz o niebo lepiej. Dzisiaj nie wyobrażam sobie powrotu do ,,zwyczajnych'' podkładów. Dlatego było by mi bardzo miło gdybym wygrała ten super zestaw i mogła dalej zgłębiać tajniki makijażu mineralnego.
    Lubię AM jako: Aneta Weremko
    Lubię Szkic jako: Aneta Weremko
    Chcę wygrać: podkład kryjący Natural Cream, korektor: Light
    Mail: aneta.weremko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze w koncu się skusić na te produkty

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*