WAKACYJNE PODSUMOWANIE MANICURE. MOJE TOP 5 KOLORÓW LATA 2016!

26.8.16 SZKIC KOBIECOŚCI 9 Comments


Dzisiaj przyszedł (niestety) czas na podsumowanie letniego manicure. Za chwilę rozpocznie się jesień, a 5 kolorów, które Wam pokazuję miałam na wakacjach naprawdę ciągle. Kręciłam się koło nich pełne 2, a nawet 3 miesiące i nadal mam na nie chęć. Wyglądają na paznokciach bardzo gustownie i muszę przyznać, że to lato było dla mnie bardzo różowe :D Jeśli jesteście ciekawe jakie kolorki tak mnie urzekły i uzależniły, to zapraszam do dalszej części wpisu! 



Zacznę od najdelikatniejszego koloru, który sprawdził się świetnie na weselu. Wygląda niesamowicie elegnacko, jest uniwersalny i wg mnie jest to nudziak idealny zaraz obok Frappe. Dlaczego to właśnie 136 Creamy Muffin wylądował na pazurkach? Nie jest on tak jasny i chłodny jak Frappe, przez co dużo lepiej komponował się z opalonym odcieniem mojej skóry. Ma w sobie nutkę różu (z resztą jak wszystkie z dzisiejszego wpisu). Jeśli Wasza praca wymaga od Was stonowanych barw na paznokciach lub po prostu w takich czujecie się najlepiej, to gorąco polecam! 

Kolejnym odcieniem jest już bardziej żywa morela, która już zahacza o neonowe barwy. Niesamowity i rozsławiony 130 Sleeping Beauty to przepiękny odcień. Wygląda pięknie na dłoniach i na stopach! Wolę go na pazurkach, kiedy moja skóra jest jaśniejsza niż aktualnie, dlatego narazie go nie użyję, ale podobał mi się tak bardzo, że aż szkoda było mi go zdjąć.




Kolor, w którym się zakochałam, całkowicie przepadłam i mogłabym go nosić bez przerwy, czyli 133 Tutti Frutti. Coś wspaniałego! Praktycznie całe wakacje widniał na moich stopach, a na dłoniach zaistniała sytuacja podobna do poprzednika. Po prostu żal było go ściągać i wahałam się czy nie nałożyć go kolejny raz pod rząd :) To niesamowita czerwień z dużą dawką maliny, a może na odwrót? Malina z dużą dawką czerwieni?? Nie wiem jak go opisać, ale jeśli będziecie robić kolejne lakierowe zakupy, to bierzcie go z zamkniętymi oczami! Niesamity! 


Bardziej odważną propozycją i zdaję sobie sprawę z tego, że nie dla wszystkich, jest 008 Intensive Pink. Czysty neonowy róż. Po takie odcienie sięgam, kiedy panują upały, a moja skóra jest na tyle opalona, ze przepięknie odbija ten kolor. Coś świetnego! 

Ostatni kolor, tym razem z drobinkami, to 082 Luminous Cyclamen. Piękny purpurowy odcień z drobinkami mieniącymi się na srebrno, jednak tak drobno zmielonymi, że paznokcie z daleka wyglądają jak opalizujące z fioletu na srebro :) Wyjątkowy, jednak nosiłam go na krócej. Był zbyt przykuwający uwagę i jakoś nie czułam się z nim tak komfortowo jak z Tutti Frutti. Jednak musze go Wam polecić, bo jeśli szukacie czegoś naprawdę oryginalnego, to ten będzie strzałem w 10! 


To tyle na dziś. Jestem bardzo ciekawa jakie Wy nosicie kolorki latem? Dajcie znać w komentarzach. Może polecicie mi jakiś superaśny kolor? Całuję, Magda :* 


PODOBNE WPISY

9 komentarzy:

  1. Wszystkie kolory przepiękne. Uwielbiam Sleeping Beauty i Luminous Cyclamen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sleeping Beauty to piękny dziewczęcy kolor :)

      Usuń
  2. Oj, Luminous Cyclamen, pierwszy kolor Semilac, który kupiłam, jest przepiękny i mam już do niego sentyment ;) Taka głęboka fuksja, cudo! W tym wpisie jednak zabrakło mi zdjęć lakierów na paznokciach, ale w końcu to Semilac, więc wiadomo, że wszystkie kolory piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) Wiedziałam, że komuś zabraknie ich na paznokciach :p Oczywiście jak to ja. Zapominałam robić zdjęcia, jak je nosiłam, a nie miałam wystarczająco czasu, żeby zrobić specjalnie 5 stylizacji pod rząd do zdjęć :D Skleroza nie boli :p

      Usuń
  3. Kochana, nadal mi brakuje u Ciebie tej mięty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj.. Ja jestem jakoś wybredna co do mięty :D Zawsze coś mi nie pasuje :p
      Również pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Muszę wypróbować lakiery z Semilac, słyszałam, że są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj wybieram jakieś delikatne, neutralne kolory, jak beż, biel, szarość. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetnie to wygląda. Kolory idealnie do siebie pasują. Beż, biel, szary - genialna kompozycja. Mam nadzieję, że wkrótce wrzucisz coś nowego - czekamy z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*