MAŁA ZAPOWIEDŹ WIELKICH ZMIAN

4.9.16 SZKIC KOBIECOŚCI 11 Comments


Cześć Dziewczyny! Dzisiaj przyszedł czas na bardzo ważny dla mnie wpis. Jeśli same jesteście blogerkami, to doskonale wiecie jak nieoczywista i zaskakująca jest droga do tego, czego chce się naprawdę - do tego jak ma wyglądać, czego dotyczyć Wasze miejsce w sieci. Niektóre z Was te miejsca "remontują", tak jak ja też zrobiłam, niektóre modyfikują tematykę.

Jak widzicie zmiany na blogu wprowadzałam stopniowo. Zaczęłam od szablonu, okroiłam tematykę, zmieniłam nazwę, wygląd, żeby...


Wprowadzić zmianę dla mnie najodważniejszą, a mianowicie - temat urody, któremu jest poświęcony Szkic Kobiecości, wpleść w całkiem nowe tematy (wszystkiego Wam oczywiście nie zdradzę), tak aby stał się on jedynie częścią nowych, pozostałych tematów, zmienić adres, platformę, dopracować nowy szablon, aby całkowicie mi odpowiadał.

Dlaczego najodważniejszą? To największa zmiana, jaka zajdzie na tym blogu. Najprawdopodobniej większość wpisów odejdzie w zapomnienie lub pojawią się na nowej stronie w zaktualizowanej wersji. Żegnam się z czymś, co pochłonęło sporą część mojego czasu, ale wiem, że to zmiana na lepsze.

Wiem, że to zmiana na lepsze i mam nadzieję, że też tak uznacie po publikacji nowego Szkicu Kobiecości!

Nowy Szkic Kobiecości (zaznaczam, że ostateczny) to nowe tematy, nowa jakość, lepsze zdjęcia, urozmaicenie i kwintesencja mojej pasji, prawdziwej mnie w 100% (uwierzcie mi, że kosmetyki to nie jest moje jedyne zajęcie, a co raz częściej stanowi mniejszą część moich zajęć).

Nowy Szkic Kobiecości to kwintesencja samej mnie, moich pasji. Poniekąd odsłonięcie siebie, swojej osoby właśnie dla Was, nie znając Waszej reakcji - to stresujące, ale jednocześnie fascynujące. Jestem niesamicie podekscytowana tym, że odważyłam się finalnie zdecydować na zmiany. Zdjęcia, które już przygotowuje na nową stronę, nigdy nie sprawiały mi tak wielkiej frajdy. Wpisy są bezpośrednim przelaniem myśli na kartkę (no dobrze - do pliku tekstowego :p). Wiem, że to, jaki będzie mój blog i jakie będą w nim treści, da mi całkowite spełnienie i satysfakcję!

Wiem, że dla wielu z Was będzie to zmiana zbyt duża i może nie przypaść Wam do gustu. Jednak, mimo wszystko mam nadzieję, że nowy Szkic Kobiecości przypadnie Wam do gustu jeszcze bardziej i będzie Was więcej :) 

Niestety cały projekt tworzenia nowego Szkicu Kobiecości potrwa około miesiąc. Przez ten czas na Facebook'u będę przypominać Wam o starszych wpisach, może pojawi się kilka nowych. Poniekąd blog zostaje zawieszony, będzie lekko w uśpieniu, aby mógł ożyć na nowo, w dużo lepszej i korzystniejszej wersji. Mam nadzieję, że tą decyzję uszanujecie i mimo wszystko ze mną zostaniecie :*
Całuję ! Magda :* 

P.S. Piszcie co u Was? :) Jestem bardzo ciekawa. U mnie jak widzicie dość pracowicie. Wolny czas poświęcam właśnie zmianom :) <3

PODOBNE WPISY

11 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za rozwój Twojego bloga i jestem bardzo ciekawa co szykujesz ;) Zmiany sa nam w życiu potrzebe, dobrze że postanowiłaś je wdrożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za napisalas!
      Mam nadzieję ze Wam się spodoba :* buziaki!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Troszkę przetrzymać w niepewności, bo aż do października, ale jestem podekscytowana! :* pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Zgrałyśmy się - ja też planuje pewne zmiany związane z blogiem :) Tematycznie już i tak został poszerzony...Miał być tylko o włosach, ale ileż można dorabiać do tego filozofii żeby powstał cały blog ;) Stwierdziłam, że mam więcej do przekazania światu :D
    Będę trzymać za Ciebie kciuki i mam nadzieję, ze dopniesz wszystko na ostatni guzik tak, jak sobie to zaplanowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany na blogu zawsze są trochę stresujące, ale trzymamy kciuki, żeby wszystko poszło po Twojej myśli. Zobaczymy co z tego wyjdzie, powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zmiany!dlatego trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam ! JA na niczym się nie znam więc mam szablon taki sam od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby to była zmiana na lepsze! Pozdrawiam i czekam na więcej wpisów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam zatem kciuki, żeby wszystko poszło po twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń

Hej Kochana !!! Jupi ! Nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawia to, że tutaj jesteś.
Napisz, co Ci się najbardziej spodobało i też jeśli coś jest nie tak.
Jeśli masz pytania, nie patrz na tematykę posta, tylko pisz ! Chętnie odpowiem i pomogę :)
Dziękuję za Wasze komentarze ! :)

Proszę - nie spamuj. Jeśli będę chciała, to sama Cię znajdę. Nie musisz wklejać adresu swojej strony - to nie jest tablica reklamowa :)

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Całuję,
Magda :*